100.000 boktleden-meeting?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

crazygirl23

Re: 100.000 boktleden-meeting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:15

het idee voor het stadspark schothorst is ene super idee denk dat jullie daar vooral even achteraan moeten gaan!!!! is lekker centraal een station aanwezig en het terrein is groot zat!!! en ze zijn niet bang dat het vertrapt wordt hoor want elk jaar zijn er 3 dagen lang paardendagen dus daar niet druk om maken hoor!!!

(en mijn mama woont praktisch aan dat park kan ik daar lekker slapen Tong uitsteken )

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:20

mayoinlove schreef:
het idee voor het stadspark schothorst is ene super idee denk dat jullie daar vooral even achteraan moeten gaan!!!! is lekker centraal een station aanwezig en het terrein is groot zat!!! en ze zijn niet bang dat het vertrapt wordt hoor want elk jaar zijn er 3 dagen lang paardendagen dus daar niet druk om maken hoor!!!

(en mijn mama woont praktisch aan dat park kan ik daar lekker slapen Tong uitsteken )

Zou jij daar dan misschien willen informeren? Of het mogelijk is wat we daar willen? En wat het ongeveer zal gaan kosten om het af te huren.

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 09:34

Lous schreef:
mayoinlove schreef:

Zou jij daar dan misschien willen informeren? Of het mogelijk is wat we daar willen? En wat het ongeveer zal gaan kosten om het af te huren.

ik ben vanmorgen even werken tot 2 uur daarna ga ik even informeren het terein is er zeker geschikt voor gezien ze altijd paarden dagen hebben maar of je het kan huren ga ik vragen jullie horen het!!

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:00

Ik ben net wakker gebeld door walibi Huilen van het lachen
(daar had ik eergister al naar geinformeerd.. )
En er mogen paarden op, ze moeten alleen even weten wanneer het is (omdat het niet in de hoogseizoen kan aangezien het dan al bezet is.. ) én hoeveel grond we nodig hebben. Op basis daarvan kunnen ze een prijs laten weten..
En dan wordt ik maandag terug gebeld omdat ze nog moeten overleggen met de meneer die over de weilanden gaat. (zij gaat namelijk over walibi én de weilanden huren.. )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:14

x_Rebecca schreef:
Ik ben net wakker gebeld door walibi Huilen van het lachen
(daar had ik eergister al naar geinformeerd.. )
En er mogen paarden op, ze moeten alleen even weten wanneer het is (omdat het niet in de hoogseizoen kan aangezien het dan al bezet is.. ) én hoeveel grond we nodig hebben. Op basis daarvan kunnen ze een prijs laten weten..
En dan wordt ik maandag terug gebeld omdat ze nog moeten overleggen met de meneer die over de weilanden gaat. (zij gaat namelijk over walibi én de weilanden huren.. )

Nou en ik had paul gebelt Haha! Dromen Die had mij ook verteld dat het geschikt voor paarden is ja, maar wou ook graag wat meer weten van mij over hoe en wat en het plan. Daar kon ik dus niet al te veel over uitweiden omdat ik niet zo heel veel weet. Prijs kon hij mij dus ook niet vertellen aangezien ik niet wist hoeveel grond we willen gebruiken.
Ik heb gezegt dat ik terug zou bellen als ik meer wist, over die weilanden heb ik voor de rest niets gehoort.
Maar het is een beetje raar als we er allebij achter aan gaan dus als jij met Walibi verder gaat rebecca?

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:15

Ja is goed, ik wordt sowieso maandag terug gebeld..
Dan moet ik alleen even weten hoeveel grond we nodig hebben Clown
Heb jij daar enig idee van? Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:19

Nou dat kunnen we nu dus niet weten en ook niet gokken, daarom moeten we eigelijk eerst een heel plan maken. [ Daar begin ik someteen wel mee en die zet ik dan af en toe op bokt ]. Want het is zonde als we met te veel grond zitten en daar voor betalen, maar het is al helemaal een ramp als we met te weinig zitten.
Het gaat namelijk om hoeveel paarden er komen, hoeveel mensen interesse tonen [ gemiddeld ] , hoeveel stands er komen enzovoort.
Maar daar kunnen we wel achter aan gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:20

En om er achter te komen hoeveel mensen er willen komen, moeten we eerst een aantrekkelijk idee over die dag maken. Zodat er genoeg mensen zijn die daadwerkelijk willen komen.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:30

Dat klopt..
en kunnen we dat weten voor maandag? ROFL
vast niet..

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 12:29

super goed weer!!

kunnen we niet eens kijken naar andere evenementen op hoeveel grond hun staan? ik heb geen idee of dat ergens te vinden is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 12:46

Ja maar weet niet of je andere evenementen kan vergelijken met dit evenement, ik denkt dat je een beetje naar je doel moet kijken. Dus hoeveel personen verwachten we?
1500 PlusMin? Nou hoeveel vierkante meter heb je dan zowiezo nodig voor die mensen, en dan nog hoeveel stands gaan er komen, hoe groot zijn die stands, hoeveel paarden etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 12:53

Welke werkzaamheden komen er allemaal kijken als we het evenement gaat organiseren?
Wat zijn de huidige trends op de evenementenmarkt? En hoe kun je deze aanpassen aan je doelgroep [bokt]?
Wat beweegt sponsors ertoe om dit bokt- evenement financieel te ondersteunen?

En wat we moeten weten is het volgende,
- De reden van het evenement
- Datum en tijdstip

Wat we nodig hebben is het volgende..
- Plattegrond van het evenemententerrein
- Lijst van standhouders (indien aanwezig)
- Veiligheidsplan

De vergunning voor een klein evenement kost € 57,17 en voor een middelgroot evenement zoals een braderie € 285,96. Ook als je aanvraag voor een vergunning wordt afgewezen, moet je dit bedrag betalen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:22

Dat gaat dan al aaridg wat kosten. Het evenement wat wij willen organiseren is geen middelgroot evenement, maar een groot evenement. Dus dat bedrag wordt nog hoger.
En dan moeten er zoals eerder gezegd ook nog meer financiele plannnen gemaakt gaan worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:33

Ik weet het niet hoor want op de site waar ik heb gekeken stond, een klein evenement, geen klein evenement, en een groot evenement. Zo stond het beschreven. 3 opties.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:35

Okee, omdat je het in je vorige post had over een klein en middengroot evenement Knipoog
Maar goed, je hebt dus drie soorten, dat is duidelijk nu.
Maar goed nog iets, de hoogte per vergunning verschilt ook weer per plaats (gemeente), daar moet ook rekening mee gehouden worden.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:39

Als jullie alle 100.000 mensen bij elkaar krijgen word het wel een heeeeeel groot evenement

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:40

Lous schreef:
Okee, omdat je het in je vorige post had over een klein en middengroot evenement Knipoog
Maar goed, je hebt dus drie soorten, dat is duidelijk nu.
Maar goed nog iets, de hoogte per vergunning verschilt ook weer per plaats (gemeente), daar moet ook rekening mee gehouden worden.

Ja inderdaad, we moeten alleen nog kijken welke plaats. De meneer van Katwijk aan zee heeft nog steeds niet gebelt. Walibi gaat Rebecca mee verder.
Ik zit alleen te denken, op hoeveel mensen kunnen we ongeveer rekenen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:41

NoGo schreef:
Als jullie alle 100.000 mensen bij elkaar krijgen word het wel een heeeeeel groot evenement

Maar dat gaat zowiezo niet lukken hoor, haha. Reken maar op een 1500 tot 2000 mensen denk ik. Als we genoeg leuks te bieden hebben en het allemaal goed loopt.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:46

We moeten trouwens ook rekening houden met personeelskosten. Die komen er ook bij. Beveiliging is namelijk ook nodig. Als we gebruik maken van vrijwilligers willen die namelijk ook een beloning krijgen. Zelfs als we bedrijven inhuren, dan zijn dat personeelskosten omdat wij hun personeel inhuren.
Daarnaast moet er ook een btw nummer aangevraagd worden.

Ik weet dat het plan nog niet rond is, maar ik ben al bezig met het financiele plaatje en ik denk dat we het met sponsors alleen niet gaan redden om alle kosten te dekken. Of de prijzen voor de kaartjes moeten vrij hoog worden om alle kosten te kunnen dekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:53

Wat voor prijs voor een kaartje zou het ongeveer worden dan?
Vrijwilligers zijn toch niet voor niets vrijwilligers. Ze mogen gratis binnenkomen, en misschien nog iets?
En wat voor bedrijven inhuren?

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:55

is de efteling geen idee? Gewoon een datum afspreken en allemaal een bokt petje enzo opzetten? Bloos

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:59

ik heb ook al in het andere topic gereageerd maar ook ik wil graag mee...
inderdaad denk ik dat op zich park schothorst geen probleem moet zijn...
daar zijn ieder jaar september de hooglandsepaarden dagen/dorpsfeest.
dus tja daar woord wel vaker met paarden gereden en gecrost etc...

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:58

Misschien even een manier vinden om erachter te komen op hoeveel mensen we ongeveer kunnen rekenen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:08

ztugwell schreef:
Wat voor prijs voor een kaartje zou het ongeveer worden dan?
Vrijwilligers zijn toch niet voor niets vrijwilligers. Ze mogen gratis binnenkomen, en misschien nog iets?
En wat voor bedrijven inhuren?

Ik denk dat de mensen ook wel willen eten. Daarnaast EHBO, beveiliging.

En zat net te denken. Denk eens aan promotiekosten. V.b. advertentiekosten, promotiematerialen, het drukken van de kaartjes etc.

En er moet ook een bedrijf ingehuurd worden om de paardenstrond op te komen halen en/of verwijderen. Ook schoonmakers worden door ons ingehuurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:37

Promotie is gewoon op bokt toch neem ik aan, het is toch voor de bokkers vooral?
Zoals eerder gezegt ken ik erg veel producers die kaarten maken voor hun feesten of voor evenementen en kan ik dat best regelen.
Inderdaad moeten er best veel mensen ingehuurt worden ja als je het zo bekijkt, voor de poep etc. EHBO en beveiliging is zowiezo een must ja.
Ja ik denk dat we even een lijst moeten maken, wie we allemaal nodig hebben. Dus met uitgaven, en de inkomsten wat we verwachten.