(en mijn mama woont praktisch aan dat park kan ik daar lekker slapen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mayoinlove schreef:het idee voor het stadspark schothorst is ene super idee denk dat jullie daar vooral even achteraan moeten gaan!!!! is lekker centraal een station aanwezig en het terrein is groot zat!!! en ze zijn niet bang dat het vertrapt wordt hoor want elk jaar zijn er 3 dagen lang paardendagen dus daar niet druk om maken hoor!!!
(en mijn mama woont praktisch aan dat park kan ik daar lekker slapen)
Lous schreef:mayoinlove schreef:het idee voor het stadspark schothorst is ene super idee denk dat jullie daar vooral even achteraan moeten gaan!!!! is lekker centraal een station aanwezig en het terrein is groot zat!!! en ze zijn niet bang dat het vertrapt wordt hoor want elk jaar zijn er 3 dagen lang paardendagen dus daar niet druk om maken hoor!!!
(en mijn mama woont praktisch aan dat park kan ik daar lekker slapen)
Zou jij daar dan misschien willen informeren? Of het mogelijk is wat we daar willen? En wat het ongeveer zal gaan kosten om het af te huren.
x_Rebecca schreef:Ik ben net wakker gebeld door walibi
(daar had ik eergister al naar geinformeerd.. )
En er mogen paarden op, ze moeten alleen even weten wanneer het is (omdat het niet in de hoogseizoen kan aangezien het dan al bezet is.. ) én hoeveel grond we nodig hebben. Op basis daarvan kunnen ze een prijs laten weten..
En dan wordt ik maandag terug gebeld omdat ze nog moeten overleggen met de meneer die over de weilanden gaat. (zij gaat namelijk over walibi én de weilanden huren.. )
Lous schreef:Okee, omdat je het in je vorige post had over een klein en middengroot evenement![]()
Maar goed, je hebt dus drie soorten, dat is duidelijk nu.
Maar goed nog iets, de hoogte per vergunning verschilt ook weer per plaats (gemeente), daar moet ook rekening mee gehouden worden.
NoGo schreef:Als jullie alle 100.000 mensen bij elkaar krijgen word het wel een heeeeeel groot evenement
ztugwell schreef:Wat voor prijs voor een kaartje zou het ongeveer worden dan?
Vrijwilligers zijn toch niet voor niets vrijwilligers. Ze mogen gratis binnenkomen, en misschien nog iets?
En wat voor bedrijven inhuren?