Gister is het niet gelukt om foto's te maken, als ik vanavond niet hoef te werken dan ga ik vanavond bij de parkweg denk ik staan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Josfoto schreef:Tijdens het overzetten vd bestanden naar mn pc ging er iets mis.
ca 200 foto's kwijt
JoyCiej007 schreef:Hoi mensen,
sorry dat ik zomaar 'jullie topic' binnen kom gevallen, had al veel eerder hier willen posten, maar was gewoonweg té druk![]()
Ik rijdt dit jaar ook voor het eerst mee in Epe. Ik ben één van de geintervieuwde mensen uit de Mensport, en dit is mijn aanspanning:
Er was mij door de Mensport gevraagd om ook een foto in te sturen voor bij het artikel, helaas hebben ze mijn foto niet geplaatstMaar ik ben dus degene met 'de shet die zo kan uitstrekken in draf'
![]()
Wij vertrekken morgen eind v/d ochtend richting Epe, en zullen (zoals velen) verblijven op camping Jagtlust. Heb ook vernomen dat er morgenavond een meet & greet is, erg leuk initiatief, kan men de bokkers ook in real life ontmoeten.
Misschien kennen sommigen van jullie mijn groom, Mirjam Klarenbeek ook wel? Zij heeft vorig jaar meegereden en het jaar daar voor was zij vrijwilliger. Ze rijdt voornl. Ijslanders.
Ik heb er in iedergeval al ontzettend veel zin in, spullen voor ponylief zijn allemaal al gepakt, en inderdaad, ook bij ons gaat er véel meer aan troep voor de pony mee, dan voor ons zelf![]()
Nou maar hopen dat het weer een beetje wil meezitten.
Ik wens iedereen alvast erg veel plezier, en wie weet tot ziens v/d week!
Groeten,
Joyce
JoyCiej007 schreef:@ Nobbygaard: hee ja dat kloptwij hadden idd weitje nr. 25. Jou Fjord vond haar inderdaad helemaal geweldig, kwam iedere keer met de oren naar voren op haar af als ik haar de wei in zette, maar die van mij deed de 1e dag nogal bitchy tegen haar
't is ook een pony die ehm, niet erg lief is naar andere, voor haar onbekende paarden in het algemeen
Ik vroeg me trouwens af (sorry voor de nieuwsgierigheid) hoe jou paardje aan die 'bulten' komt? Ze had o.a. in haar nek bij haar manenkam een soort 'bult' zitten. Heb me vaak af staan vragen wat dat nou is.