Ok, op verzoek nog ff snel het verhaal over Einsteins Revolution.
Die wordt normaal door Ruben van Dorp gereden. Een Nederlander. Hij is ook mede-eigenaar.
Om één of andere vage reden heeft de KNHS hem niet geselecteerd voor de WEG, terwijl hij normaal gesproken de beste Nederlander zou zijn. Het verhaal gaat dat Ruben, die in Amerika woont, niet naar een KNHS-vergadering in Nederland kon/wilde komen en daardoor niet voldeed aan de selectiecriteria.
Dit is allemaal onderdeel van de moeilijk te begrijpen selectie van de KNHS. De selectie van Anky is daar ook onderdeel van, maar daar zullen we het nu maar even niet over hebben. Ik heb zelf het idee dat de KNHS niet beseft dat echt goede reiningruiters niet zitten te wachten op de KNHS. Er zijn wel belangrijkere evenementen om te rijden in een jaar. Je moet die ruiters dus echt overhalen om voor Nederland te rijden, in plaats van eisen aan hun te gaan stellen.
Maargoed... Het was dus al een tijdje bekend dat Ruben niet voor Nederland zou rijden.
Maar tot mijn verbazing zag ik dus van de week dat zijn paard wel voor Oostenrijk uitkomt! De Oostenrijkse bond is waarschijnlijk wat aardiger geweest.
En vandaag hoor ik dus dat Ruben daar in Kentucky gewoon op de tribune zit.
Paard en ruiter zijn dus beide gewoon aanwezig, maar voor een ander land.
Nou sorry, maar daar gaat mijn hart van bloeden. Ik vind het zoooo jammer en ik schaam mij dat wij als Nederland zo met onze topruiters omgaan.
(Als ik het mis heb hoor ik het graag, maar dit is wat ik weet en zie.)
damn alleen FEI live stream.... Dan maar liften op jullie verslagen! Kom maar op! Hup Tim!!!
Jess
Geplaatst: 30-09-10 22:15
Jaaaaaaaaa ik heb ARD toch wel dat heet ook wel Das erste dus of mijn wekker gaat morgen nacht, of ik blijf wakker. Jippie nu ben ik helemaal happy haha
dat zijn toch steeds vrij hoge (slechte scores) toch ?? je zou toch bij die 50% moeten kunnen zitten of zit hun puntentelling door andere proef iets anders in elkaar...