_Judith schreef:Is er trouwens nog ergens een filmpje te vinden van de prijsuitreiking gisteren? VOORPAGINAAAAA
Op welke pagina staat waar de kur vrijdag op zaterdagnacht te bekijken is (staat niet op de voorpagina).Ard heb ik in ieder geval niet
ik dacht dat die vanmiddag al gereden had? kun je die op zdf livestream kijken??Lielle schreef:ik zit iig eventing dressuur te kijken nu, straks Tim aanmoedigen
oke, huidige top 5 is S. Deitermann Free Easy NRW 76.00 684 I. Klimke FRH Butts Abraxxas 72.44 652 W. Fox-Pitt Cool Mountain 72.00 648 D. Schrade Gadget de la Cere 71.67 645 P. Tapner Inonothing 70.78 637 Nu een Argentijn
Janine1990 schreef:_Judith schreef:Is er trouwens nog ergens een filmpje te vinden van de prijsuitreiking gisteren? VOORPAGINAAAAA Nou, dan ben ik blind maar ik zie het echt niet
Cayenne schreef:Vanavond is nog wel de reining kur Oh ja, ik ging naar bed Wat moet ik me daar bij voorstellen?Kur op muziek met reiningonderdelen?
_Judith schreef:NED 1 en ZDF las ik ergens?zdf heb ik ook al niet, ned 1 kan haast niet live zijn, begint om 5 uur en edward moet om 03.24 en Imke om 03.44
Citaat:VOORPAGINAAAAA Citaat:Nou, dan ben ik blind maar ik zie het echt niet ik kan m ook niet vinden, ben ook al op zoek
jesskn schreef:_Judith schreef:NED 1 en ZDF las ik ergens?zdf heb ik ook al niet, ned 1 kan haast niet live zijn, begint om 5 uur en edward moet om 03.24 en Imke om 03.44Oh, heb over het live heen gelezen