gera schreef:Het leek alsof hij de zadelknop vastpakte en dat is natuurlijk vijf punten penalty... en dat dan bij meerdere judges..waarom zit zon ding er aan dan?
Veerle90 schreef:zouden ze daar als jury rekening mee houden?Daarom is de score held under review Maar ik vrees voor 'm van niet..
gera schreef:Het leek alsof hij de zadelknop vastpakte en dat is natuurlijk vijf punten penalty... en dat dan bij meerdere judges..Dat deed hij idd
Cayenne schreef:Hij blijft er iig laconiek onder.Ja hij denk waarschijnlijk is toch niets meer aan te doen!
LindyH schreef:Hij heeft het zadel vastgepakt en zal daardoor strafpunten krijgen.mooi,..geen zadel vastpakken ,dan kan ik het ook
vessuvius schreef:LindyH schreef:Hij heeft het zadel vastgepakt en zal daardoor strafpunten krijgen.mooi,..geen zadel vastpakken ,dan kan ik het ook zullen we samen gaan oefenen?
bianca1980 schreef:materiaal pech... ik volg jullie geklets een beetje....kan geen fei tv zien.eurosport heet zoiets
bianca1980 schreef:materiaal pech... ik volg jullie geklets een beetje....kan geen fei tv zien.Het wordt live uitgezonden op eurosport, heb jedie niet?
Cayenne schreef:Ja, even in de slowmo duidelijk de knop vast.iis dat juist gezegd?anders sta ik zo voor dinges als ik dat roep ..ooitin mn reining fase
Biertabje schreef:bianca1980 schreef:materiaal pech... ik volg jullie geklets een beetje....kan geen fei tv zien.eurosport heet zoiets OOHH hehehe ........ ik denken dat jullie weer FEI keken.....bleh... ik keek expeditie...