! Ik heb er 3 in dezelfde kleur nodig. Weet je toevallig ook nog welke hal het is?
 ! Ik heb er 3 in dezelfde kleur nodig. Weet je toevallig ook nog welke hal het is?Ik kijk geloof ik nog maar een keer goed op E-bay
 .
 .                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Ik heb er 3 in dezelfde kleur nodig. Weet je toevallig ook nog welke hal het is?
 ! Ik heb er 3 in dezelfde kleur nodig. Weet je toevallig ook nog welke hal het is? .
 .                                                         

?
 ?                                                          verschil in precies dezelfde cap.
  verschil in precies dezelfde cap.
Sterre schreef:Wow, dat zijn dus nog steeds heftige prijzen! Ik heb er 3 in dezelfde kleur nodig. Weet je toevallig ook nog welke hal het is?
Ik kijk geloof ik nog maar een keer goed op E-bay.

!
 !                                                         

Sterre schreef:Is er nog iemand in hal 2 geweest en heeft Peter Pfister (die met het alpino petje op) aan het werk gezien met "Klötzchen"?

Anniekskie schreef:is dat die man met dat paard wat onder het zeil ging liggen enzo?
Als dat zo is heb ik hem zondag gezien.
 .
 . ?! Ik heb nu al een keer of 8 een clinic bij hem gedaan (laatste was 1,5 week geleden). De man van mijn vriendin is de hele Equitana met hem mee, als groom
 ?! Ik heb nu al een keer of 8 een clinic bij hem gedaan (laatste was 1,5 week geleden). De man van mijn vriendin is de hele Equitana met hem mee, als groom  .
 .                                                         
 en ik kan ook niet tegen lange busreizen.. En we moeten er de hele dag naartoe..Ook ben ik laatste tijd vaak moe en ik zie er echt tegenop gewoon... Is het dan wel iets voor mij?
  en ik kan ook niet tegen lange busreizen.. En we moeten er de hele dag naartoe..Ook ben ik laatste tijd vaak moe en ik zie er echt tegenop gewoon... Is het dan wel iets voor mij?                                                         

Skipper schreef:Laarzen bij Hypodrama heb ik ook gepast maar het waren 'oude' laarzen / modellen te zien aan de dozen. En volgens mij waren de prijzen ook niet met korting al stond er van wel.