Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amable schreef:Is vananaarbeter.nl hier niet behulpzaam in?
Volgens mij rij je vanuit Mierlo direct de A67 op richting Venlo. Of misschien zelfs wel helemaal binnendoor.
Bellatrix schreef:Volgens mij moet je gevraagd zijn ofzoiets...je mag niet zomaar met je paard de ring in geloof ik. Aangezien ze over elk ras/eigenaren wat vertellen. Als jij onaangekondigd de ring in komt zal de omroeper niet weten wat die moet vertellen.
Mjetterd schreef:Bellatrix schreef:Volgens mij moet je gevraagd zijn ofzoiets...je mag niet zomaar met je paard de ring in geloof ik. Aangezien ze over elk ras/eigenaren wat vertellen. Als jij onaangekondigd de ring in komt zal de omroeper niet weten wat die moet vertellen.
Dat denk ik inderdaad ook. Maar misschien als je nu een belletje doet dat er nog wel te regelen is dat je mee kan doen. Als het ras nog niet mee doet
Miracle_ schreef:Weet iemand hier trouwens of je vrijblijvend mee mag lopen met de rassenparade?
kyrkelover schreef:Miracle_ schreef:Weet iemand hier trouwens of je vrijblijvend mee mag lopen met de rassenparade?
Dit is alleen voor stamboeken die er met een stand staan.
Ik had namelijk aangeboden om met Naldo aan het defilé mee te doen. (Engels volbloed) dit ras doet namelijk nooit mee.
Nu is me ook compleet duidelijk waarom want het ndr zal daar echt NIET met stand gaan staan is een heel ander soort iets als de gemiddelde stamboeken.
kyrkelover schreef:Miracle_ schreef:Weet iemand hier trouwens of je vrijblijvend mee mag lopen met de rassenparade?
Dit is alleen voor stamboeken die er met een stand staan.
Ik had namelijk aangeboden om met Naldo aan het defilé mee te doen. (Engels volbloed) dit ras doet namelijk nooit mee.
Nu is me ook compleet duidelijk waarom want het ndr zal daar echt NIET met stand gaan staan is een heel ander soort iets als de gemiddelde stamboeken.