Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Meneer deed het bij het inspringen uiteraard weer super, helemaal enthousiast! Binnen in de cross was die nogal overdonderd door de drukte enzo, eerste rondje ging dus ook niet echt goed ofzo
Nieuw dit jaar was een fonteintje met opblaaskrokodil enzo in het water, die hadden ze wat mij betreft wel weg kunnen laten...
Hij was er echt doodsbang voor, hij durfde niet eens in de buurt te komen gewoon.. Maar er zaten.twee sprongen langs, handigg. Erg lang stil gestaan daar en uiteindelijk ook niet overheen weten te komen helaas. Tijd van 7 minuut nog wat, echt veeeel te lang maar heb ook zo lang stilgestaan bij het fonteintje
Tijd was iets van 2,20, toegestane tijdwas 2,01, dus kwam voor ons doen goed in de buurt! We stonden het tweede rondje ook nog een seconde of 10 stil bij de fontein, dus de rest was goed op tempo opzich

Eerste keer officieel, na al die jaren lang werken aan de dressuur

. Op je verjaardag gaat dat zeker goedkomen!
Foto's misschien? 
.
, papa vond de M2-proeven nogal moeilijk, en stomme ik leer ze dan weer niet uit mijn hoofd, tja dan gaat dat fout
. Met wat bakkabouters erbij heb ik dus weer fántastisch gereden, ahum
. Alsnog 186 en 187, met een strenge jury, dus pony'tje doet het weer goed
!
Kijkerig water? Water is echt overduidelijk ons zwakste punt

En dan ben ik voor de instructieweek nog een keer B cross gestart, hoop ik daar ook lekker op dat niveau te kunnen trainen 

.
. Er ligt een bootje voor het water, en over dat bootje moet je in het water springen, alleen ik weet niet of er bij de B paarden een vrije inloop is. Maar ik zou me er van te voren niet blind op staren als ik jou was, gewoon lekker rijden en je ziet wel waar je komt toch
. En als het niet lukt zijn er altijd mensen aan de kant met een goed humeur die komen helpen haha
. 

Hij vind het opzich wel super leuk als die eenmaal in het water is, dus we moeten het gewoon nog wat meer oefenen. Binnenkort ga ik ook voor het eerst in Nieuwveen een crosstraining doen, dus dan kunnen we daar ook in het water oefenen. Ik ga ook nog een keer naar de oefencross in Voorhout, wordt ook voor het eerst daar 

Morgen een kort dagje en vrijdag opzich ook wel, dan is het alweer weekenddd