ik zal zo de link van me topic geven,
Dit was tijdens het los rijden ..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Suzanne F. schreef:tita schreef:Mensen met punten van harte.
Nieuwkomers van harte welkom oa Suzannedag suus.... Start binnenkort vlak bij jou.
Ik schijn volgende week wedstrijd te hebben.... Nooit bevestiging gehad en mag ook nog eens om 9.07 en de laatste start ergens over 12 dua afmelden geen zin in is ruim 35 km rijden.
Oh echt? Waar moet je? Met wat in welke klasse?
Martine schreef:Stond je eerst op de wachtlijst tita?

Ach ze zijn ook zo jong volgende keer beter

Het was wel een heel mooi dier om te zien, ook een zwart paard 
Vanmiddag was ik weer terug, heb vanavond nog lekker even twintig minuten gereden
Ze liep heel erg fijn en ze begint de eenzijdige kuithulpen ook steeds beter te snappen
Ze stond enorm hoog te steigeren, daarna sprong ze telkens met vier benen in de lucht, om vervolgens een paar flinke bokken geven
En maar snuiven
Dan hoop ik dus wat beter beeldmateriaal te kunnen tonen
Yelly schreef:Jouw merrie is erg mooi, Suzanne. Ik heb ook op een Wynton proefgereden toen ik op zoek was naar een nieuw paard, maar dat was helaas wel een kort ritjeHet was wel een heel mooi dier om te zien, ook een zwart paard
Balen. Dus maar wat stap oefeningen gedaan. Puntjes op de i zetten met halthouden en veel slangevoltes gereden. Kan ook eens goed zijn. Vandaag ga ik een buitenritje met een stalgenootje maken. Ze zijn gister geënt dus even rustig aan doen. Kan ook niet anders met dit weer. Hier ligt sneeuw.