Ik was van de week al fan toen hij naast me op de tribune zat. Begon ook een praatje tegen me te maken of ik zelf ook reed etc.
Nou, het is 5 uur geweest dus voor de vorm kijk ik nog even naar de nos. Als zij tenminste nog iets laten zien...
op de site van nos staat :18:10 NOS Studio Sport Presentatie: Jeroen StomphorstWIELRENNENLuik-Bastenaken-LuikPAARDENSPORTIndoor Brabant, wereldbekerwedstrijd springenATLETIEKMarathon van LondenMOTORSPORTGP motorcross MX2 in BulgarijeVOLLEYBALBekerfinales: Landstede Volleybal/VCZ - Langhenkel Volley (m) en Sliedrecht Sport - Irmato VC Weert (v)HOCKEYKampong - Amsterdam (m)TENNISFinale ATP-toernooi in MonacoVOETBALReportage van Vlado Veljanoski over Bas Dost, de spits van sc Heerenveen.dus denk dat het pas om 18.10 is
http://nos.nl/sport/Hier staat nog kwart over. Maar vind het wel prima. Heb alles gezien wat ik wou zien. Gemiste kans voor nos.
Haha nou de NOS ging paardensport uitzenden, ik zat er klaar voor maar is alweer afgelopen Gelukkig veel van de rest kunnen zien, heb ook 3 dagen gewerkt op indoor brabant.
Wat was het spannend zeg! en een verdiende winnaar! Echt ongelooflijk wat dat paard allemaal al heeft meegemaakt en dan toch zo springen!
Dat was indoor brabant voor jaar waren weer 4 geweldige dagen met een leuk team! Ik zeg laat volgend jaar maar snel weer komen!Wow heb meer als 100 berichten gepost hier haha