Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoli schreef:AnneHorses schreef:Grr.. ik moet al om 2 uur naar huis .. Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en we hebben dan groot feest. Dus dan moet ik douche en mijn haar en alles doen..
Gewoon "de tijd vergeten" kun je lekker langer blijven
Zo kan ik ook eens onthouden wie ik allemaal ontmoet heb om op men profiel te plaatsen
Ben trouwens een mega kleine Belg, dus iedereen gaat naar beneden kijken
Voel me altijd zooo klein in Nederland.
Jackytje schreef:Amable schreef:Enneh, Delerium, als je wil mag je ook wel met Jauke op de foto hoor
Oooh, als je het niet erg wilt zou ik ook wel graag op de foto met super Jauke willenDacht ook handtekeningen/gebruikersnamen te verzamelen van (bekende) Bokkers op een t-shirt

(Tussen 1.45 - 1.50 zegmaar, misschien net 1.50
)
delerium schreef:Amable schreef:Enneh, Delerium, als je wil mag je ook wel met Jauke op de foto hoor
Ik wilde nog zeggen "zou je niet eerst een Jaukes antwoord op die vraag afwachten" maar ik realiseerde me dat hij niet kinderachtig is met het zich laten influisteren van antwoorden
)
die steigert niet zo ongelovelijk hoog als Vienna
Haha, maareh, mensen mogen op de foto met Jauke hoor, geen probleem. Ik weet ook zeker dat Jauke het daar zelf ook helemaal mee eens is, zelfs als ik niet het antwoord influister
Foto's en aandacht vindt meneer een prima combi
wil graag mooie plaatjes van me paardje!
... Dankjewel Bokt.nl
Whaha
Ik denk dat het ergens anders is eigenlijk
" "laat dat filmpje nog eens zien"
Toevallighad ik laatst het idee dat het wel zou kunnen lukken, z'n piaffe en passage waren ook ineens prachtig met veel bounce en afdruk enzo, maar, die 2 olifanten die dat veroorzaakten mocht ik van het circus niet mee nemen