Jaa, en er zijn nog wat kabels gewisseld vanmorgen
De TV doet het ook al bijna, Alleen nog geen lounge set, dus we moeten het doen met de krukken
MoSt81
Geplaatst: 09-09-11 11:12
Toch typisch, ben volgens mij al ieder jaar op horse-event geweest. Maar ieder jaar heb ik er weer zo'n zin in. Is echt even vakantie Ben al dagen aan het stuiteren dat het bijna is. Moet volgend jaar maar weer eens proberen om 3 dagen te gaan. Ga nu vanavond pas naar de avondshow en dan morgen de hele dag. Veel te kort
Live vanuit de boktlounge, helaas zonder loungebanken
Peerke_
Geplaatst: 09-09-11 11:13
Yonker schreef:
Die komen vanmiddag
Dribbel
Geplaatst: 09-09-11 11:13
Peerke_ schreef:
Jaa, en er zijn nog wat kabels gewisseld vanmorgen
De TV doet het ook al bijna, Alleen nog geen lounge set, dus we moeten het doen met de krukken
Die loungeset komt hopelijk nog. Zou wel fijn zijn.
Rennie89
Geplaatst: 09-09-11 11:14
Peerke_ schreef:
Yonker schreef:
Die komen vanmiddag
jullie zitten naast elkaar?
NathalietjeB
Geplaatst: 09-09-11 11:14
ik heb er ook enorm veel zin in ga vanmiddag nog even de puntjes op de i zetten(en hopen dat de auto door de keuring komt in 1 keer) dat is nog t meest enge van de hele dag van vandaag anders ga ik gewoon vragen of ik hem maandag weer in kan leveren of na horse event dat ik hem daar weer breng (zit toch nog 2 weken apk op) ben best wel nerveus voor vanmiddag uitslag van die stomme auto...
hopelijk zijn morge de lounge stoelen er wel dan kan ik lekker al loungend maurice te eten geven haha....
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 09-09-11 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt