ja ben nu ook op vakantie hahahaahah Maar ik wil in oktober 3 weekjes naar Tunesie gaan dat kost ook geld vier ik mijn verjaardag voor de verandering eens in de zon (31 oktober)
De zakken voer liggen nog in m'n kast... Boekjes heb ik net eindelijk weggegooid haha. Wil 't allemaal niet wegdoen omdat het zoveel moeite heeft gekost.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 14-08-11 18:42
Ja, ze geven geloof ik bij sommige stands gratis proefzakjes weg van voer en snoepjes enzo...
Oh. Nouja, ik wist het ook niet tot Ilona met wat van die zakjes aan kwam lopen en dat vertelde. Dus ik ga ook maar wat zakjes scoren voor mijn vriendinnen met paarden.
Brainless
Geplaatst: 14-08-11 19:08
mirgino schreef:
even een vraagje, kan ik op de HE in de lounge een flyer ophangen? ik heb een flyer van paardenopvang,in de hoop dat er donaties / sponsering van komen.
@Mirgino Officieel moet je ook de HE om toestemming vragen. Je mag niet zomaar folders verspreiden op hun terrein, want daar moet je voor betalen.
Ook bv Brookes Hospital moet "grof" betalen om een stand te hebben en om te mogen flyeren.
sowieso moet je idd toestemming vragen aan de organisatie Ook bijvoorbeeld als je gaat fotograferen (zo voorkom je verdere problemen) want in feiten mag je niet zomaar gaan fotograferen daar
Oh, nou daar heb ik nooit toestemming voor gevraagd hoor Renee. En er is nog nooit iemand naar mij toegekomen om te vragen of ik permissie heb. Er lopen teveel mensen met camera's daar om dat allemaal na te gaan..
boooo
Geplaatst: 14-08-11 19:13
lifaya schreef:
is er gratis spul dan op HE?
boooo
Geplaatst: 14-08-11 19:14
Bellatrix schreef:
Oh, nou daar heb ik nooit toestemming voor gevraagd hoor Renee. En er is nog nooit iemand naar mij toegekomen om te vragen of ik permissie heb. Er lopen teveel mensen met camera's daar om dat allemaal na te gaan..
Ik ook niet
Brainless
Geplaatst: 14-08-11 19:15
Maar flyeren is wel iets anders dan een als "particulier" foto's maken. Als jij foto's maakt voor eigen gebruik (dus niet voor verkoop), dan is dat geen probleem.
Maar als je gaat flyeren omdat je bv donateurs zoekt, is dit wel commercieel (dus om geld te "verdienen"), en daar moet dus voor betaald worden.