[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

catalyst1

Re: SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 22:27

mmm,moet misschien maar pleasure gaan starten i.p.v. reining...

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 22:28

Is het zo erg? :(:)

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 22:46

echt super fijn dat de proeven al online staan zeg!
Weet iemand hier toevallig wanneer je hoort of er bij de wran semi finals zijn of niet?
En als je, je trainer meeneemt, moet je dit van te voren aangeven of kun je ter plekke een bandje krijgen voor je trainer?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 00:27

catalyst1 schreef:
mmm,moet misschien maar pleasure gaan starten i.p.v. reining...

Nou idd zeg. Maar er zullen vast nog vele pleasure ruiters die de juiste paarden tot hun beschikking hebben zich alsnog bijschrijven, toch? :9

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-11 08:44

Ter info:
Er zijn op dit moment in totaal rond de 1000 starts, 300combinaties.
Dat er op dit moment voor de NSBA onderdelen nog niet veel inschrijvingen zijn vind de organisatie jammer, maar daar hebben we wel rekening mee gehouden.
Inschrijven voor deze onderdelen is niet goedkoop en de verwachting is dat er nog heel wat ruiters bijschrijven als het gevoel goed is tijdens andere starts.
De inschrijvingen voor de reiningtrophy's lopen goed.

We doen deze show voor het eerst, de verwachtingen zijn hooggespannen, een heleboel mensen leven, denken en werken met ons mee.
Daar zijn we erg blij mee.

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 08:46

nou,ik heb altijd pleasure met mijn paard hoor...
Maar ik vind het bijschrijf verhaal ook lastig. Beter zou zijn om een week van te voren de inschrijvingen definitief te sluiten.Dan kan er ook een goede tijdsplanning ed gemaakt worden.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:34

1000 starts. was de verwachting niet :

(quote eerder in dit topic)
Er wordt gesproken over 1.800 starts uit 5 landen

dan verwachten jullie dus veel naschrijvingen? of is de verwachting aangepast?

(wel grappig, bij het zoeken naar de verwachte aantallen mijn eigen berichten in het begin nog eens nagelezen, damn wat was ik toen nog positief over dit event zeg!!! (zeker de eerste 15-20 paginas) ergens 'along the way' is het toch mis gegaan)

Quasimodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 10:12

Open NK 2009 Marienheem:

Jan_Trel schreef:
De startlijsten zijn gewoon nog niet klaar.
Sheila en Patricia werken zich in het zweet om alles in het showprogramma te krijgen.
276 combinaties, een kleine 1000 starts!
Maar het wordt weer een mooi NK! *D

met al die extra mooie onderdelen als de cri en nsba hebben jullie dus nauwelijks extra starts. al dat werk dus voor bijna niets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 10:16

Quasimodo schreef:
Open NK 2009 Marienheem:

Jan_Trel schreef:
De startlijsten zijn gewoon nog niet klaar.
Sheila en Patricia werken zich in het zweet om alles in het showprogramma te krijgen.
276 combinaties, een kleine 1000 starts!
Maar het wordt weer een mooi NK! *D

met al die extra mooie onderdelen als de cri en nsba hebben jullie dus nauwelijks extra starts. al dat werk dus voor bijna niets

Ik denk dat nieuwe shows ook een plekje moeten verdienen bij mensen, en dat er dit jaar dus ook echt wel wat mensen "de kat uit de boom kijken".
Dus voor niets? Nee, dat denk ik niet.
Als men dit jaar een strakke show gepresenteerd krijgt, met een goede bodem, een kloppende planning, leuke nevenactiviteiten en goede accommodaties, dan is dit vanaf volgend jaar een gigantische show...
Maar ik denk dat voor veel mensen opgaat: "eerst zien, dan geloven". En daar heeft een ieder zo zijn reden voor. Bij de een is het karakter danwel een gebrek daaraan, bij de ander ervaring, etc.

petrasmedes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 11:49

:') Y;( :x :( nu ik de proeven heb gezien baal ik NOG meer!!!!!!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 11:59

hoe is het met je been petra?
ik kan me voorstellen dat je baalt.

QuarterH: waarom ben je eigenlijk zo pessimistisch? kun je dat mij uitleggen? (in jip en janneke taal dan dus.. anders snap ik het niet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:00

~~healingvibes richting Petra~~

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:19

zoals ik zeg, zie al mijn zwaar positieve berichten in het begin.

het is bij mij mis gegaan doordat er veel werd/wordt geroepen wat men vervolgens niet waarmaakt. en de arrogantie daarin ( zinnen dat dit event attractiever zou zijn voor reiningruiters dan de europeese derby en q11 ed).

ik was super positief. heb meegedacht. zelfs priveberichten gestuurd naar organisatie. maar nee was niet nodig want ze wisten het beter... en alles wat ik ze daarin heb voorspeld is uitgekomen (nrha niet approved, geen top reining ruiters op deze manier enz enz).

en dat is jammer. jammer dat ze niet beter hebben geluisterd naar meerdere mensen in het begin zodat ze wel konden waarmaken wat ze hard riepen.

kijk ook nu weer, groot gedoe over 2000 starts ed. en uiteindelijk zijn het er 1000.... allemaal geen ramp maar blaas dan niet zo hoog van de toren want daarmee wordt het hele verhaal wat ongeloofwaardig.

het idee was super! ik zag het helemaal voor me. maar in de uitvoering en realiteit is het ergens mis gegaan waardoor ze niet kunnen waarmaken wat er is geroepen. en dat is jammer. ik hoop oprecht dat deze zaken volgend jaar beter gaan en dan zal ik het zeker weer een nieuwe kans geven.

maar dit jaar is het voor mij persoonlijk bekeken en denk ik inderdaad ' eerst zien dan geloven' omdat er tot nu toe al eea niet is waargemaakt.

laten we hopen dat het volgend jaar beter gaat! (en dat meen ik oprecht, ik hoop nog steeds op een hoogwaardig groot event in nederland, te matchen aan een Q11, grote shows in Kreuth en Italie).

dit jaar gaan mijn centen lekker naar een trip voor de duitse futurity in kreuth en belgische futurity!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:21

duidelijk. ik snap het :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:27

quarterH schreef:
kijk ook nu weer, groot gedoe over 2000 starts ed. en uiteindelijk zijn het er 1000.... allemaal geen ramp maar blaas dan niet zo hoog van de toren want daarmee wordt het hele verhaal wat ongeloofwaardig.

Dubbel.
Aan de ene kant ben ik het met je eens hoor, en vraag ik me ook wel eens af waarop de verwachte aantallen in hemelsnaam gebaseerd zijn omdat ze mij ook volledig uit de lucht gegrepen lijken te zijn.

Deze uitspraak bijvoorbeeld:
wsh schreef:
Van 12 t/m 19 september vind op De Uithof te Den Haag het Dutch Western Riding Festival 2011 plaats. Op woensdagavond 14 september organiseert Westernsporthorses.com tijdens dit festival een salespresentatie.

Tijdens de salespresentatie stelt Westernsporthorses.com verkopers van western sportpaarden in de gelegenheid om hun paard te showen voor een groot publiek. Tijdens deze avond worden er ruim 1.200 bezoekers verwacht. Lees meer en schrijf je in http://www.westernsporthorses.com/joomla/index.php/events

daar moet ik toch wel even om grinniken. Is toch nauwelijks serieus te nemen en dat bevestigt de schrijver denk ik ook wel door niet te antwoorden op de vraag waarop zo'n verwacht bezoekersaantal gebaseerd is. 1200 man op een doordeweekse avond voor een salespresentatie? Hmmmmzzzzzz..... hoe realistisch is dat???

Aan de andere kant moet je als organisatie ook optimisme en zelfvertrouwen uitstralen. Als de organisatie zelf al "we gaan 't wel zien..." uit zou stralen, dan zou men ook zoiets hebben van "als de organisatie er zelf al niet in gelooft, waarom zou IK het dan doen en er ook maar een euro in gaan steken?"

Blijft lastig hoor, om de juiste toon te vinden voor dergelijke dingen.

petrasmedes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:05

more healing vibes! super! Tja ik heb geen pijn maar ja met gips is het wel heel lastig trainen he!?
Kan vragen of ze bij mijn loopgips de spore erin gipsen :j
Na donderdag weet ik meer, dan is de chirurg geweest....maar ja tzal wel niet dit jaar....
bedankt iedereen voor al het medeleven! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:06

Kunnen we dat gips niet gewoon in de vorm van een mooie showlaars vijlen en verven? :D

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:10

ik ben helemaal voor Sonja..

ze had er zo'n zin in, en dan knapt haar been.. belachelijk gewoon haha.

ik vind het zo banketstaaf voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:35

Ik denk erover te komen kijken... De vrijdag of in t weekend. Lijkt me leuk!
Meedoen wordt me te gek qua reistijd/afstand dus dat wordt m niet, maar kijken wil ik zeker wel!

petrasmedes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:58

Ik ben ook voor maar denk dat de jury het niet goed keurt! Ik heb geen idee eigenlijk? Of als ik met 1 stijgbeugel zou rijden??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:59

ALs je het uitlegt misschien :P misschien hebben ze er juist waardering voor!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 15:04

in de freestyle reining moet dat lukken. de lamme stuurt de kreupele?

petrasmedes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 15:14

nee reining doe ik niet. Ach ik wacht wel even af wat de doktoren te zeggen hebben, speculeren heeft geen zin. En daarbij is het wel mijn voet waar ik mijn hele leven nog mee verder moet!Moet wel goed genezen. Het NK is volgend jaar weer!!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 15:48

ja daar heb je gelijk in. volgend jaar weer een NK, maar je hebt niet zomaar een nieuwe voet.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 16:00

super dat d epatterns er al zijn :j
is er ook ergens ene overzicht van standhouders te vinden? weet ik of ik van te voren nog ergens langs moet of het dara kan halen :)