Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hotchocolat schreef:Als iedereen zo'n trolly meeneemt kun je er dan nog wel lopen zonder iedere keer getakeld te worden door die wieltjes?
Brainless schreef:hotchocolat schreef:Als iedereen zo'n trolly meeneemt kun je er dan nog wel lopen zonder iedere keer getakeld te worden door die wieltjes?
ahhhhh ik heb zo'n hekel aan die dingen.
Vooral als het druk is, mensen stoppen om ergens te kijken en laten dat ding achter hun in het pad staan waardoor je continu struikelt.
Of dat ze ermee over je tenen rijden......![]()
Die dingen zouden verboden moeten worden
horse4fun schreef:Ben er nog nooit geweest maar lijkt me heel leuk allemaal! Zie het alleen niet zitten dat enorme eind (woon bij Emmen) met auto alleen te moeten rijden. Vind ik toch wel ver weg voor een dagje. Met een hotelovernachting wordt het mij veel te duur. Zijn er nog meer mensen die geen auto en/of shopbuddy hebben, wel erheen willen en uit mijn omgeving komen?
Brainless schreef:horse4fun schreef:Ben er nog nooit geweest maar lijkt me heel leuk allemaal! Zie het alleen niet zitten dat enorme eind (woon bij Emmen) met auto alleen te moeten rijden. Vind ik toch wel ver weg voor een dagje. Met een hotelovernachting wordt het mij veel te duur. Zijn er nog meer mensen die geen auto en/of shopbuddy hebben, wel erheen willen en uit mijn omgeving komen?
Ik ga zaterdag (19) of zondag (20) vanuit Friesland..
Zodra ik het weet (ligt nl ook aan mijn vriendin wanneer zij kan) kun je wel meerijden.
Waarschuwing:
Wij zijn beide zeer prettig gestoord, houden van vals meezingen op veel te foute muziek.
Brainless schreef:horse4fun schreef:Ben er nog nooit geweest maar lijkt me heel leuk allemaal! Zie het alleen niet zitten dat enorme eind (woon bij Emmen) met auto alleen te moeten rijden. Vind ik toch wel ver weg voor een dagje. Met een hotelovernachting wordt het mij veel te duur. Zijn er nog meer mensen die geen auto en/of shopbuddy hebben, wel erheen willen en uit mijn omgeving komen?
Ik ga zaterdag (19) of zondag (20) vanuit Friesland..
Zodra ik het weet (ligt nl ook aan mijn vriendin wanneer zij kan) kun je wel meerijden.
Waarschuwing:
Wij zijn beide zeer prettig gestoord, houden van vals meezingen op veel te foute muziek.
Scum schreef:Oef... dat zijn wel hele prijzige. Ik wil gewoon die normale zeg maar. Die je met een klittenbandje vast maakt.
Maar idd, dat geeft wel hoopDat ze nog ergens te koop staan.
Edit... ik zie daar ook redelijk normale Kieffers op die site.