fijn om te horen dat het goed gaat, veel succes met het halstermak maken
Jet
Geplaatst: 30-06-10 12:31
Fijn om te horen dat ze naar je toekomt voor de vliegenspray enzo, het vertrouwens is dus echt goed geworden! En met haar jaarling komt het ook goed zo te horen, lekker rustig aan wennen, fijn! En die buik, nou ja, gras of veulens die ze gehad heeft, maakt niet echt uit, de rest trekt straks ook wel verder bij!
Wat goed van je dat je haar probeerd op te knappen ! ze zou je vast heel dankbaar zijn. het beste zou ik doorgaan met het voeren wat je nu geeft plus gewoon brok en lekker vetmesten owja bijna vergeten in koffiemelk zitten ook veel vetten dat kan je bij de voeding doen klinkt raar maar het werkt
Alsnog veel succes, Groetjes Cenna.
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 05-07-10 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Lettertype normaal gemaakt. Schuine letters lezen storend in een heel bericht.
RESPECT!! Echt heel veel bewondering wat je voor je paarden doet en gedaan hebt! Geweldig knap. Een liefdevol hart...
Gamblex17
Geplaatst: 11-07-10 17:03
Aghh wat ziet die eruit.. ik snap ook niet hoe mensen dat zover kunnen laten komen ! Ik heb respect voor je ! Hopen dat het helemaal goed komt met je paardje
Ekeif96
Geplaatst: 11-07-10 17:06
bah... wat kunnen mensen toch allemaal zo'n dier aan doen. Geweldig dat je dit doet TS
Gamblex17
Geplaatst: 11-07-10 18:47
Kwam ze bij een handelaar vandaan ? ( of heb ik daar overheen gelezen )
ROCHELLEx
Geplaatst: 11-07-10 18:53
Heb je een foto van hoe ze nu is ? Ben heel erg benieuwd, graag via PB
Zo jeetje wat ziet dat paardje eruit,! zo zielig maar ik vind dat je het goed gedaan hebt! Je kan zo'n paard toch niet laten verhongeren. En dat die gewoon dood gaat van z'n eigen . Over een jaar ziet ze er heel anders uit! En zoals jij dr gaat verzorgen komt het vast goed! Kijk uit dat ze niet te veel eten krijgt omdat ze dat niet veel heeft gehad! En alles rustig opbouwen! . Is ze bij de vorige eigenaar ook nog mishandeld of dat niet? Alleen in de wei laten lopen niet meer naar omgekeken. En is ze nog niet helemaal op van binnen is alles nog gezond?
xDeems
Geplaatst: 11-07-10 19:25
wooh wat doe je dat goed!
Ik ga dit echt volgen, hb van pagina 1 tot 41 álles gelezen!
stille meelezer, maar gelukkig nog meer goed nieuws! niet drachtig, en die buik ja mijn merrie van 24 is gewoon goed gevoed en heeft ook een dikke hangbuik maar wat wil je na een heel aantal veulens wat ze heeft gehad... Misschien geldt dat ook voor jouw merrie...