Bedenk me net dat ik nog een nieuw wedstrijddekje moet hebben, misschien ook een naar kijken HEB ER ZIN IN! Ik ga morgen
Mandarijn schreef:Wie gaan er allemaal zaterdagochtend ? Ikke! Hoop dat er dan nog iets voor me tussenzit,aangezien het meeste zo te lezen snel weg is,en er niet alles meer aangevuld wordt.....
Sharondvries schreef:Mandarijn schreef:Wie gaan er allemaal zaterdagochtend ? Ikke! Hoop dat er dan nog iets voor me tussenzit,aangezien het meeste zo te lezen snel weg is,en er niet alles meer aangevuld wordt.....Waar ga je voor dan ?
Morgen zijn ze toch ook gewoon geopend tot 21.00 ? Omdat '' normale '' winkels maar tot 5 uur geopend zijn
Vrijdag 2 april van 10.00 - 21.00Staat gewoon in de folder.http://www.clubhypo.nl/hyporamatententenkamp/
Even voor iedereen die de openingstijden vraagt:Vrijdag 2 april 10.00 - 21.00zaterdag 3 april 10.00 -17.00Zondag GESLOTENMaandag 5 april 10.00 - 17.00Dinsdag 6 april 10.00 - 18.00Hierna is tentenkamp alweer afgelopen
Ik vraag me serieus af of er nog wat leuks is maandag (en dinsdag). Als er nu al zoveel op is, waarom duurt het dan t/m dinsdag?
Haaai, ik heb even een vraagje voor een vriendin:Er zijn Petrie's in de aanbieding maar zijn er ook (leren) laarzen voor minder?
Roxymo schreef:heeft iemand die dekjes gezien 3 voor €25?Ik heb gehoord dat dat van die hele saaie dekjes zijn, met saai blauw, rood geel kleuren. nog niet gezien, ga morgen
Ik ga morgen even kijken, wilde kijken voor de leren rijlaarzen maar het is altijd zo hels druk daarbinnen. Hopelijk is er nog wat leuks over. Ik zal idd letten op de laarzen die IN de doos zitten en niet op de verpakking.