Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lamoen schoot los van de wagen, en Ot is toen aan de kletter gegaan met het lamoen achter zich aan (was heel zwaar, groot lamoen) en dat lamoen heeft constant op de koten en kroonrand bij haar achterbenen geslagen.

Geen spurt of bok dus !

nou mooi, ben benieuwd. 't zal vast niet zomaar ineens dicht gaan, maar ik heb er echt goede ervaring mee; wij konden de wond gewoon daarmee 'insmeren', zonder het af te sluiten met bandage of iets, en die groene leem zorgt er dus ook voor als het opdroogt dat er dus geen troep in kan, als het goed is, dus ook minder kans op infecties e.d. 

pas als 't zeker is, hahahaha. was verrassing van mijn ouders, waren ze 1,5 week geleden al mee bezig en ze wilden persé niet vertellen wat. afgelopen maandag heeft m'n pa dan eindelijk verteld hoe of wat, maar 't is nog niet zeker
tuig staat haar idd erg mooi!
JoyCiej007 schreef:zeg ik lekkuh nietpas als 't zeker is, hahahaha. was verrassing van mijn ouders, waren ze 1,5 week geleden al mee bezig en ze wilden persé niet vertellen wat. afgelopen maandag heeft m'n pa dan eindelijk verteld hoe of wat, maar 't is nog niet zeker
![]()
Leuke sfeerfoto's Sandrina! Mooi peerd ooktuig staat haar idd erg mooi!
Kleine tip; de broek zou ik wel wat gaatjes omhoog knopen, zit vrij laag, en volgens mij kan de borst ook nog wel ietsje omhoog
nog een bruin hoofdstel en dan is het helemaal af ja