_janet_ schreef:Ze knippen op de markt ook de staart eraf als "teken" dat het paard verkocht is
Nou, het zal je maar gebeuren als pony/paard. Ik moet er niet aan denken om dat te doen of dat te zien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirgino schreef:@_janet_
staart afknippen als teken van verkocht,daar heb ik nog nooit van gehoordis hij gelijk een stuk in waarde gedaald voor verdere verkoop
Uppojono schreef:Hmm ik ben het maar gedeeltelijk met de bovenstaande reacties eens.. Natuurlijk staan er redelijk wat paarden die niet goed verzorgd worden, en daar van de AID van mij dan ook hard tegen optreden. Maar er staan ook zeker genoeg paarden die wel 'goed' verzorgd zijn. Markt of geen markt, die handelaren gaan echt hun paarden niet anders behandelen Misschien zelfs wel beter als ze wel naar de markt gaan, omdat ze ze er dan nog 'netjes' op willen hebben staan..
LYSANNO schreef:Sommigen veulens hebben geloof ik ook nog nooit aan een touw vast gestaan..
Ik heb nog steeds erg medelijden met die shettie die daar op de kont zat.. Arm beestje. Hoop dat ie een goed huisheeft gekregen!!
Rody01 schreef:Euhm, ik weet niet waar die stond... Had hele dikke en lange manen, heel mooi getekend. En een nék!!
Ninx schreef:LYSANNO schreef:Sommigen veulens hebben geloof ik ook nog nooit aan een touw vast gestaan..
Ik heb nog steeds erg medelijden met die shettie die daar op de kont zat.. Arm beestje. Hoop dat ie een goed huisheeft gekregen!!
Mijn god, de wanhoop, stress en uiteindelijk vanuit doodvermoeid zijn je overgeven aan al die drukte en ellende om je heen.... arme dieren, hebben daar niets te zoeken.
Ik rust niet voordat deze markten tot het verleden behoren.
Dieren kosten nu eenmaal geld, om dan naar een markt te gaan om maar iets voor een prikkie te kunnen kopen...
annastasia schreef:Ninx schreef:Dieren kosten nu eenmaal geld, om dan naar een markt te gaan om maar iets voor een prikkie te kunnen kopen...
Als je wat zoekt dan kun je daar best een kijkje nemen.
Waarom €2000,- uitgeven als je een paar dagen eerder voor €500,- een paard/pony had kunnen kopen...
Ninx schreef:Ik rust niet voordat deze markten tot het verleden behoren.
Dieren kosten nu eenmaal geld, om dan naar een markt te gaan om maar iets voor een prikkie te kunnen kopen...
Kendra schreef:Dat koeien niet meer verhandeld mogen worden heeft te maken met mkz en dat soort dingen - niet met dierenwelzijn.