Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Vond het ook niet heel geweldig hoor. Veel oude collecties van ES en Eskadron voor de normale prijs. Heb een frontriem gekocht, handschoentjes en een roze longeerzweep
! Vond het ook niet heel geweldig hoor. Veel oude collecties van ES en Eskadron voor de normale prijs. Heb een frontriem gekocht, handschoentjes en een roze longeerzweep  ! Wij gingen met school maar ik weet niet of ik er zelf nog een keer heen zou gaan ...
! Wij gingen met school maar ik weet niet of ik er zelf nog een keer heen zou gaan ...                                                         

was echt super leuk. Hebben de shop-momenten afgewisseld met wat shows kijken. 'K moet zeggen dat het niveau hiervan zeeeeer wisselend was, waar je van de ene show echt kippenvel kreeg stonden er 2 tellen later mensen in de ring waarvan je je afvroeg hoe ze daar terecht waren gekomen. Heb zelf een mooi bordeaurood zadelvormig shabrak (8,-!) 3 onderlegde halsters (samen 10,-) een western/halstertouw van 8 meter en een zoutblok van 6 kg gekocht. Zoutblokken-man in hal 7 heeft een zwak voor vrouwelijk schoon dus voor 2 blokken van 6 kg heb ik maar een tientje betaald
 was echt super leuk. Hebben de shop-momenten afgewisseld met wat shows kijken. 'K moet zeggen dat het niveau hiervan zeeeeer wisselend was, waar je van de ene show echt kippenvel kreeg stonden er 2 tellen later mensen in de ring waarvan je je afvroeg hoe ze daar terecht waren gekomen. Heb zelf een mooi bordeaurood zadelvormig shabrak (8,-!) 3 onderlegde halsters (samen 10,-) een western/halstertouw van 8 meter en een zoutblok van 6 kg gekocht. Zoutblokken-man in hal 7 heeft een zwak voor vrouwelijk schoon dus voor 2 blokken van 6 kg heb ik maar een tientje betaald  

)
 )

Vet goedkoop.
 Vet goedkoop. 
  (In RL zijn de sprinschoenen net iets lichter)
 (In RL zijn de sprinschoenen net iets lichter) dus valt echt super mee.
 dus valt echt super mee. 

Noliita schreef:Wij gaan morgen erheen, maar ik zit alleen met parkeren in me maag.. is dat een beetje te doen daar?En waar is die parkeerplaats dan waar je met pendelbussen er heen word gebracht?