BartVB schreef:Als je nu invult dat je niet gaat, staat er niets meer onder je naam
Super Bart, thanks!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BartVB schreef:Als je nu invult dat je niet gaat, staat er niets meer onder je naam
pharagirlke schreef:jeetje chiqa wie of wat heeft jou gebetenZó'n drama is het toch niet.
Chiqa schreef:pharagirlke schreef:jeetje chiqa wie of wat heeft jou gebetenZó'n drama is het toch niet.
Wil niets met die onzin te maken hebben (Weet niet eens wat het is) en op deze manier wordt ik tot een keuze gedwongen, mag ik zelf even bepalen wat ik wel of niet in mn profiel heb staan?
x_Anne_x schreef:er is ook altijd wel wat he
Bart denk ook laat ik eens wat leuks doen. Is t weer niet goed.
Fiffill schreef:De optie "Ik kan dit jaar niet naar Horse Event"
pharagirlke schreef:Je doet alsof ze je dwingen een moord te plegen
Beetje een middaghumeur ofzo
Chiqa schreef:Dan ga ik dat maar doen, had liever de optie "Wat is dit in Godensnaam kan je het eten"
gezien, mss een idee voor volgend jaar?
Chiqa schreef:Fiffill schreef:De optie "Ik kan dit jaar niet naar Horse Event"
Dan ga ik dat maar doen, had liever de optie "Wat is dit in Godensnaam kan je het eten"
gezien, mss een idee voor volgend jaar?pharagirlke schreef:Je doet alsof ze je dwingen een moord te plegen
Beetje een middaghumeur ofzo
Je vind mij nogal spannend als ik het zo lees
pharagirlke schreef:hoegenaamd niet. Ik irriteer me hoogstens aan je "alles moet om mij draaien" houding.