arnjojo schreef:khirshanta schreef:Kelly_ann: ja, ik had wel zo'n moment van 'zo, what goes around, comes around'
Maar ik moet fatsoenshalve ook wel zeggen dat er sommige 'aso's' waren die niet beter wisten. Soms vinden mensen het leuk om te toeteren en begrijpen niet dat je paard daarvan kan schrikken.
Even de moraalridder uithangen: ik vind dat we als ruiters dus ook nooit mogen vergeten dat er meer paarden 'dummies' op de weg zijn dan paarden kenners, en daar hoor je ook rekening mee te houden. Sommige mensen gaan er gewoon van uit dat je paard 100% bomproof is. Oordeel niet te snel, en probeer daarom ook begrip op te brengen voor anderen! Ja, ook als je haast hebt in de stad, en een blonde doos houdt het kruispunt op omdat ze de weg kwijt is
Ik ben zo'n blonde doos
Ik ook! Daarom denk ik: maak meteen van de gelegenheid gebruik, misschien dat de volgende keer, mensen niet wanhopig staan te toeteren op me

die jongen is zich kapot geschrokken, en toen de bijrijdster hem nog even flink de waarheid heeft verteld, werd hij knalrood.. zijn moeder kwam er bij, "och arme jongen, och jongen toch" bijrijdster: helemaal geen och arme jongen!! wij hebben hem gezegd dat hij rustiger moest gaan rijden!! de man in de auto had 2 kleine hondjes in de auto, en reed gelukkig stapvoets.. hondjes hadden hun nek wel kunnen breken.. zegt de politie ook nog "die auto mag hier toch niet rijden?" jawel, nu wel want de andere weg is afgesloten, die jongen mag niet op het fietspad rijden! tjsa.. stoere jongen.. wss heeft ie zijn brommertje ook nog opgevoerd, want hij wou de politie er niet bij hebben.. die jongen bedenkt zich nu wel 2 keer om gas te geven als er iemand op een paard zegt dat ie rustiger moet gaan rijden
) 

Ik liep in de berm rustig in stap. Kwam die wielrenner schreeuwend aan dat ik aan de kant moest. Ik geroepen dat mijn paard angstig was. Hij weer AAN DE KANT!! Nou toen hij mij passeerde ging Beauty op achterste benen in het rond. En meneer de wielrenner moest uitwijken naar de sloot.
Achteraf moet ik er om lachen dat hij door de sloot ging.