XxNadiehxX schreef:ja, dat is diervriendelijker als er voor de lol een zadeltje op leggen, niet?
ja, wel goed vastbinden, ze mogen geen moment naar achteren staan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XxNadiehxX schreef:ja, dat is diervriendelijker als er voor de lol een zadeltje op leggen, niet?
) khirshanta schreef:Hmmmm...
Even zonder dollen, ik denk dat je beter een banaansingel kunt gebruiken. Dat helpt je met het achter opwippende zadel: doet de singel om zijn banaan, en het blijft perfect liggen)
En iedereen weet toch dat shetjes makkelijk 300 kilo kunnen dragen? Geen probleem joh!
nielsd schreef:Men zegt altijd dat een Bob Marshall altijd past, maar ik had het vermoeden dat dit zadel ietjes te groot was? Of kan dit zowel?
Je ziet wel dat de achterkant wat omhoog komt, dus dat is niet zo goed.
Jolliegirl schreef:khirshanta schreef:Hmmmm...
Even zonder dollen, ik denk dat je beter een banaansingel kunt gebruiken. Dat helpt je met het achter opwippende zadel: doet de singel om zijn banaan, en het blijft perfect liggen![]()
En iedereen weet toch dat shetjes makkelijk 300 kilo kunnen dragen? Geen probleem joh!
die kunnen wel meer dragen toch??
khirshanta schreef:Je kunt trouwens ook een kussen onder de achterkant van het zadel leggen, dan kun je je benen lekker omhoog, tussen zijn oren leggen, hoofd op het kussen en kun je even relaxen op je shet.

nielsd schreef:Zegguh, kijk maar uit anders ga ik met hem showmanshippen hoor hihi
Trouwens X_marr: Onze hond heeft 2 weken een operatie aan zijn oor gehad waardoor het oor scheef staat. Dit gaat wel weer omhoog (ookal staat het best schattig)
Trouwens, 1 punt. Max (de shet) vindt de aandacht heerlijk. Daarom kan ik er natuurlijk wel op rijden, als de oortjes maar naar voren zijn he!

khirshanta schreef:[/quote]Je kunt trouwens ook een kussen onder de achterkant van het zadel leggen, dan kun je je benen lekker omhoog, tussen zijn oren leggen, hoofd op het kussen en kun je even relaxen op je shet.
Sanniejtjuh schreef:Mag inderdaad hopen dat het een geintje is van de TS starter...anders kan ie beter zelf dat zadel op zn rug leggen en die pony mee laten liften
!
(foto zie profiel).
sharona87 schreef:die uitdrukking van die hond zegt genoeg![]()
Ik zou de zadelmaker even langs laten komen
mupjekarel schreef:ik vind het er niet bepaald diervriendelijk uitzien eigenlijks.
Heb geen verstand van het type zadel wat erop ligt, maar hij oogt erg groot!
En ik denk ook dat het beter is om iemand die kleiner erop te laten, vind jou net iets te groot.
Bedoel dit allemaal niet aanvallend hoor:)