Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roxx schreef:En die kekke KNHS stelt zomaar blanco coupons beschikbaar voor de combinaties die zaterdag nog een keer mogen rijden! Wát een feest!!!
LoveLeandro schreef:Hopen dat het meevalt Wiseguy15!! Echt rot, vooral zo vlak voor de kampioenschappen.
Mistid, fijn dat je opzich nog wel mag rijden, al is het wel rot dat je pezen overbelast zijn!! En een brace lijkt me niet echt super, ik heb het gehad om mijn onderbeen, toen ik die gebroken had. Toen mocht ik nog niet rijden, maar ben wel gaan rijden met brace. Dat viel gelukkig heel erg mee. Maar om je pols lijkt me lastiger. Succes en sterkte ermee!
CGJ12 schreef:Roxx schreef:En die kekke KNHS stelt zomaar blanco coupons beschikbaar voor de combinaties die zaterdag nog een keer mogen rijden! Wát een feest!!!
Waar haal je dát nu weer vandaan joh?
***wrijft zich de ogen even flink uit***
Roxx schreef:Hebben ze dit zomaar uit zichzelf gedaan of heb jij her en der wat duimschroefjes aangedraaid?
mistid schreef:Rijden met de brace ging super!
Het was 'maar' dressuur aan de slof, maar voelde heel goed. Morgenroeg ff kijken hoe het met springen wil!
BrightVjay schreef:Ja, klopt, 1 op donderdag, dan gaat er een kwart door naar zaterdag, waar je ook 1 proef moet rijden (volgens mij 2x dezelfde)je doet eerst 1 toch?
en als je dan geselecteerd bent voor de 2e proef.. moet je de 2e ook rijden volgens mij.
weet het niet ckr.
DoubleD schreef:ik moet om 09:35 ring 2!