billykid schreef:yes,lekker gevuld,Peppy haar eerste wedstrijd weer na maanden rust.
Ik heb er weer zin aan.
ik zie jullie zondag.
Ja tot morgen Jan Evert.
. Fijn dat peppy weer mee rijd. Wordt het al de L1 of toch nog de L2?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
billykid schreef:yes,lekker gevuld,Peppy haar eerste wedstrijd weer na maanden rust.
Ik heb er weer zin aan.
ik zie jullie zondag.
. sliding schreef:billykid schreef:yes,lekker gevuld,Peppy haar eerste wedstrijd weer na maanden rust.
Ik heb er weer zin aan.
ik zie jullie zondag.
Ja tot morgen Jan Evert..
Fijn dat peppy weer mee rijd. Wordt het al de L1 of toch nog de L2?
.
sliding schreef:Ja tot morgen Jan Evert.
.
[/quote]
Gaan jullie allebei naar de L1.......... wat zal het heerlijk rustig zijn in de L2
billykid schreef:wat ik begrepen heb begint oktober het nieuwe wedstrijdseizoen.
Het NK staat er toch helemaal buiten???
Citaat:- Deelnemers van wie het saldo hoger is dan 25 punten mogen naar eigen keuze naar de L1 klasse promoveren.
)met bijv 72 punten in de L2 denkt;" Ik rijd geen wedstrijden meer tot na de NK zodat ik dan nog een heel jaar in de L2 level mee kan rijden.( ik moet dan ja toch niet over tijdens het nieuwe siezoen ook al heb ik dan 75 punten gehaald)billykid schreef:Margreet,natuurlijk snap ik dat je het niet persoonlijk bedoeld!!
Het kan natuurlijk zijn dat ik het verkeerd lees,maar dit staat er:
Door deelname en plaatsingen kan een deelnemer punten verdienen (zie par. 133 en 134). Jaarlijks na afloop van het wedstrijdseizoen wordt de balans opgemaakt
Als ze me er van tevoren uitsodemieteren ga ik gewoon over,maar Peppy kan nog niet alle trucjes van de L1. weet je al wat meer??
sliding schreef:billykid schreef:Margreet,natuurlijk snap ik dat je het niet persoonlijk bedoeld!!
Het kan natuurlijk zijn dat ik het verkeerd lees,maar dit staat er:
Door deelname en plaatsingen kan een deelnemer punten verdienen (zie par. 133 en 134). Jaarlijks na afloop van het wedstrijdseizoen wordt de balans opgemaakt
Als ze me er van tevoren uitsodemieteren ga ik gewoon over,maar Peppy kan nog niet alle trucjes van de L1. weet je al wat meer??
Ja dat klopt, dat lees ik ook.![]()
Maar omdat er al enkele dingen waren aangepast aan de regels (tijdens de ALV) , weten we niet meer hoe het nu precies zit.![]()
Ik heb de vraag gesteld op de SWRNsite, dus maar even afwachten wat ze daar zeggen.
super tevreden
)

nielsd schreef:Go lucky.wie was jij dan?
Btw. Ik was 1ste in L3 reining
Iedereen gefeliciteerd
Kan altijd gebeuren.
janique schreef:Ik heb ook een superdag gehad, Misty was voor haar doen heel rustig. Had zelfs nog een prijsje in de trail!
Gefeliciteerd Amarinske en Niels met jullie prijs in de reining. Ik was zo stom om te vergeten het bit te laten zien
Ik was helaas gediskwalificeerd bij de L3 reining, jammer... Ademo ging een paar passen achterwaarts omdat de spin niet wilde. Maar de L3 horsemanship (onze 2e x!) ging super lekker, we waren 1e, ik ben enorm trots op Ademo 
_sioux_ schreef:ik heb vandaag ook een super dag gehad!![]()
sioux en ik waren 1x 3e in de l4 pleasure van de 12..
en vandaag hebben we voor de eerste keer mee gedaan aan de horsemanship..
en daarbij waren we ook 3e!![]()
ik ben weer super trots op mijn meissie!..ze was weer super braaf