gewoon een evenwichtig, zelfverzekerd paard........ zoals het hoort
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik vind 't fijn om te zien dat je paardje al veel vertrouwen in je heeft, veel mensen doen d'r helemaal niks mee op die leeftijd, nou kan je beter niks doen dan iets niet goed doen met een jonkie. Maar als 't goed kan, waarom niet? 
D
.. heb nog leuk ander Scapa setje.
Jus_dOrange schreef:Als je had gezegd had dat ze 2,5 jaar was zou ik 't zo geloven.
Wat gaaf dat ze al zoveel vertrouwen in je heeft... Met die van mij deed ik ook een hoop, zo'n ongelovelijk mensgericht paardje.Ik vind 't fijn om te zien dat je paardje al veel vertrouwen in je heeft, veel mensen doen d'r helemaal niks mee op die leeftijd, nou kan je beter niks doen dan iets niet goed doen met een jonkie. Maar als 't goed kan, waarom niet?
Ik vind de foto's een fijn beeld geven, volgens mij heeft ze echt vertrouwen in je.
suleilitha schreef:Laat ik die nou net hebben gebeld, Detour, net als de kinderbescherming want dit riekt toch wel naar kinderarbeid
Nee, ziet er goed uit Detour, en ongelooflijk dat ze nog maar 1 jaar is, ze kan inderdaad zo voor een 2 jarige door!
dan leert ze t iniedergeval al spelenderwijs en dat scheelt veel als je wilt beginnen met inrijden dalijk.. zoveel mogelijk nu leren
dat je dalijk als hij 3 is alleen maar hoeft te opstappen en wegrijden omdat hij de rest al snapt
suleilitha schreef:Sow sieligh he, arme poown... en ik vind t setjuh ook afzguweluk....
.
angelaatjuh schreef:suleilitha schreef:Sow sieligh he, arme poown... en ik vind t setjuh ook afzguweluk....
Ten 1e die pony is niet zielig, hij word toch niet bereden en het was mischien 5 min. hoogstens 10 toen was het er af, en zo zwaar is zo'n zadel niet, en hij is ook niet gelongeerd, maarja ieder zijn eigen mening.
Ten 2e kan je ook proberen in het vervolg iets netter gaan typen ipv msn taal
Btw. ik vind je setje wel super leuk, was ik net vergeten te vertellen
maar als ze het echt zo bedoelde niet