Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FenDT schreef:Wuis schreef:De galopfoto van de vos is inderdaad super, leuk, aansprekend paardje ook.
En P&P.. Tja.. Zal wel blij geweest zijn dat hij zijn stal weer eens een keer uit mocht.......
En het is dat jij natuurlijk precies weet wat hij zoal op een dag doet...............
anneliesdj schreef:nou ik weet niet, heb altijd al een vreemd gevoel gehad als ik foto's zie van hem, ook al voor de longeergebeuren.
Kan niet zeggen wat het is maar toch...
amondi schreef:suleilitha schreef:62,75 %, niet slecht voor zo'n jong meisje die deze pony nog niet lang rijdt!!!
Klopt, maar als mijn kind zo gespannen was in een proef, zou ik mijn aspiraties even opzij zetten en haar niet meer op een hengst met zo'n achtergrond laten rijden op zo'n wedstrijd! Iedereen( wij ook) kijken ernaar. En ja, ik vond hem onder Marrigje ook veel fijner lopen, logisch, zij kon eraan rijden terwijl dit meisje ( zo te zien) de opdracht heeft gekregen doodstil te blijven zitten en de pony het werk laat doen.
Hoe ver moet je gaan in de ponywereld? Moet dat meisje nu al starten op een internationaal festival of gewoon nog een jaar doortrainen totdat het meisje grip heeft op deze superpony?
Dat haal ik idd uit de foto's waarop er geen moment ontspanning is bij de ruiter of pony.
amondi schreef:Even een correctie, ik heb het niet over de spanning van Power, die valt in het niet bij de spanning van het meisje dat erop zit!
Ik vind het heel knap dat de pony nog 62% scoort! Petje af.
__KELLY schreef:Elke pony loopt op z'n eigen niveau.... of het nou internationaal is of nog niet eens goedgenoeg voor een b-proef .. als jij het vind dat het al 'zielig' is als een pony om de 3/4 jaar of misschien iets korter een andere ruiter krijgt, dan is het al helemaal 'zielig' dat manegepony's wel 3x per dag een andere ruiter krijgen. Dat heeft toch helemaal niks met niveau te maken ?
En power is daarbij niet de enige pony die elke 3/4 jaar een andere ruiter krijgt. Kinderen groeien nou eenmaal dus gaan als de ruiter is uitgegroeid weer naar een ander kind toe en kopen weer een grotere of gaan over op een paard... een 'ponycariere' op welk niveau dan ook is nooit langdurig.
Ik vind dat dus wel zeker muggenziften..
ik zie je anders wel in meer van dit soort topics terugkomen over de 'prof's'