Ah jeetje wat zielig zeg, je hebt echt een hart voor dieren. Heb je ook al foto's van het andere opgevangen paardje, of lees/kijk ikd aar nou overheen?
wat geweldig dat je dit voor die paarden doet. Dat ze toch nog lekker kunnen genieten van een nieuw leventje. Ga vooral zo door. Ene hou ons op de hoogte
het filmpje.............. pfff leek mijn oude schet wel.zoals ik al eerder in dit topic zei. wel even schrikken hoor!! mijn shet liep net zo... ik hoop dat hij net zo goed opknapt als dat dinky gedaan heeft!!!
wat een reacties weeral ik krijg het er warm van . Intussen gaat alles super met de paarden ze zien er pakken beter uit en volgen me overal waar ik ga. Het ene paardje hebben ze nooit gebracht, de eigenaar bedacht zich op het laatste moment spijtig genoeg.
Wel heb ik nog 3 opgevangen, niet zo erg verwaarloosd als de rest, ze zijn super aanhankelijk enkel mager een wormbuikje en nog een dikke vach. Ze zijn intussen al ontwormt en wat lijnzaadolie doet wonderen.
ze zullen bij jou dus ook weer niets te kort komen. Maandag kom ik je helpen met scheren voor wie en waar nodig is,en dan zullen ze zich veel frisser voelen. Dankzij jou krijgen deze dieren nog een tweede kans ,en kunnen ze na de opknap op zoek naar een nieuwe goede thuis.
Want zoals ze er nu uit zien willen veel mensen ze niet eens bekijken.
Echt heel goed van je zeg!! Die oudere zag er echt al veel beter uit, vooral zijn hoeven!!! Ik denk dat ik dit ook had willen doen, maar ja, geen plek...... Maarja, nog veel succes ermee!!!
Geweldig dat je de diertjes nog een tweede kans verdient. Ik zou het niet kunnen opbrengen. Echt geweldig dat je dit doet! Hopen dat het allemaal goed komt.
Hou je ze of verkoop je ze na verloop van tijd? De tweede Shetlander ziet er ontzettend leuk uit.
Ik heb respect voor jou! Super dat je dat doet voor die paardjes, die hengst op de eerste foto is echt te triest voor woorden. Ik hoop dat hij er weer helemaal boven opkomt. Veel succes nog.
echt heel knap en lief van je dat je ze probeert op te knappen die eerste ziet er echt bar slecht uit.
Ben wel benieuwd hoe het nu met ze is en of je alweer foto's hebt, ik zal het zelf heel fijn vinden af en toe een up-date te lezen en wat foto's van ze te zien,. maar nogmaals echt geweldig wat je voor ze wilt doen!