Mijn nachtmerrie is uitgekomen..Sense is er niet meer...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirella74

Re: Mijn nachtmerrie is uitgekomen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 06:19

Dit is echt heel erg.....

Heel veel sterkte voor jou en jouw Sense.

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 07:59

fijn dat je iemand hebt gesproken, en dat van die verzekering kan ik me best indenken, is natuurlijk een heel bedrag wat je dan ineens moet ophoesten, maar toch moet. Hoop dat dat lukt. En hoop dat operatie voorspoedig loopt.. Ik zal voor je duimen..

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 08:34

Ach nee, dus er valt echt niks meer aan te redden Verdrietig ... ik zal blij zijn als de operatie achter de rug is en jij haar weer een lekkere knuffel kan geven.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 08:39

Ik ben vannacht echt een paar keer wakker geworden met de vraag, heb ik dit gedroomd? Naast mijn bed gekeken, maar nee... haar paspoort bleef er liggen dus geen dromen Verdrietig

Ik mag vandaag in de loop van de middag bellen, dus dat wordt ook geen bezoek vandaag omdat ze niet verwachten dat er al zo snel iemand bij mag na de operatie. Ik moest eigenlijk werken van 13.00 tot 21.30, maar heb gister meteen mezelf aangepast van 18.00 tot 21.30. Dit lijkt nu dus ook niet te gaan lukken om Sense te bezoeken, ik wacht het even af.

Ik hoop dat het allemaal gaat lukken, het vertrouwen met Sense, nu opeens met 1 oog. Of ze allemaal niet genoeg heeft meegemaakt. Als ze over 10 dagen uit de kliniek mag gaat ze eerst terug naar de opfok, even in een eigen box in een rustige, vertrouwde omgeving aansterken. Ik heb geen idee wat ze wel/niet mag, maar wat ik begreep is dat ze de eerst komende weken niet in de paddock/weide mag. Ik weet ook nog niet hoe ik dat op haar nieuwe stal mag doen, kan ik haar uberhaupt nu wel in een vreemde kudde zetten?

Allemaal vragen voor later, maar het houd me gigantisch bezig. Ik hoop dat ze goed door de operatie komt, maar ondanks alles blijft het zo onwerkelijk.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 08:39

jeetje toch haar oog eruit..maar gelukkig kan ze wel oud worden met 1 oog,had ook een beentje kunnen zijn met heel andere afloop...

hopenlijk verloopt de operatie goed,en kan ze snel naar huis.. Ach gut

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 08:58

Splash_ schreef:
Het is toch niet normaal dat ik gewoon niemand kan bereiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je mijn eerder post niet gelezen daar leg ik het uit waarom je niemand kan bereiken...je hebt namelijk niet het nr van de spoed en die krijg je ook niet

Vandaag tussen 13.30-14.00 mag je bellen

Okay ik lees net dat het je gelukt is, als je paard met spoed naar Utrecht is gebracht, dan mag je hem gewoon bezoeken dus ik verbaas me dat je gister niet gegaan bent (geen verwijt ik weet heel goed wat je voelt de mijne is net 3 weken thuis nadat ie 15% overlevingskans had)

Splash_ schreef:
En dan ook, het klinkt zo ontzettend crue dat je daar op dit moment aan denkt. Maar de verzekering was nog niet rond, hoeveel kost dit me, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, maar ik weet gewoon niks. Helemaal niks.

Tja mij werd verteld dat als de operatie duurder wordt dan 4000 euro dan alles wat er boven komt is voor Utrecht dan maken ze er een onderzoek van.
Laatst bijgewerkt door tita op 09-04-08 09:01, in het totaal 1 keer bewerkt

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:00

Heel veel sterkte! Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu voelt.
Ik heb ook altijd je topics gevolgd, want ik vind sence geweldig met haar mooie ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:02

Ow nee meissie toch! Jouw lieve blauwogige Sense... Meid wat onwijs naar!!! Bah bah bah! Maar jou valt niets te verwijten, echt niet! Je doet alles wat je kunt voor je lieverd en dit is echt gewoon een heel rot toeval! Een hele dikke Ach gut voor jou! Ik ga je berichten volgen en heel hard duimen! Ik heb er wel alle vertrouwen in dat jij en Sense zo'n geweldig stel zijn, dat jullie in de toekomst zeker kunnen omgaan met haar 'handicap'! Nogmaals een dikke Ach gut

AprilRain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:04

ik lees dit nu pas Verdrietig

ik leef met je mee! heel veel sterkte hopelijk komt ze het goed door, maar wat een nachtmerrie zeg! Ach gut
dat verdiende ze (en jij) echt niet
ze is nog zo'n schat!!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:05

Jeetje hevig allemaal zeg!!!
Heel veel sterkte!! en als het niet gaat met werken, ga wat anders leuks doen!
Maar ga wel wat doen, anders voel je je helemaal beroerd!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:06

Jeetje wat vreselijk... heel veel sterkte, dit is niet niks!
Hopelijk leert ze extra snel met 1 oog alles goed te bekijken, juist doordat ze nog zo jong is!

Sterkte Ach gut

EvaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:10

Jeetje wat een verdrietige situatie.
Heel veel sterkte voor jou en je paardje. Met een of twee ogen; jullie zijn een super stel samen en kunnen straks vast als dit allemaal achter de rug is de hele wereld aan!

Onze oude pony heeft (al langer geleden) ook in Utrecht gestaan ivm zeer ernstige hoefbevangenheid en cushing en qua kosten viel dit toen mee ondanks dat hij er lang stond.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 09:22

Zo, werd kwartier geleden gebeld door de kliniek. Ze gaan zo met haar beginnen, verder is ze rustig en geen bijzonderheden. Ik heb er voor gekozen om een massief siliconen balletje in haar oogkas terug te plaatsen, dit geef een natuurlijker effect, en ze hebben er heel goede ervaringen mee.

Ze bellen me zodra ze klaar zijn met de operatie Lachen

@Tita. Ik kan ze overdag de hele dag bellen, van 08;00 tot 16.30. Ik ben blij dat ik ze gisteravond heb gesproken, want de mensen van de opfok hebben haar na overleg met mij meteen op de trailer geladen. Op weg naar huis heb ik 40 minuten in de file gestaan, meteen weer omgedraait naar utrecht, maar ook daar stonden we meteen vast. Werden toen gebeld dat we al niks meer konden betekenen, en dat ze niks gingen doen. Toen heb ik besloten om niet 3 uur in de file te gaan staan, maar de papieren op te halen en haar paspoort, en naar stal te gaan het hele verhaal te horen en het even er over te hebben, je beseft het niet, het gaat allemaal langs je heen.

Ik hoop dat de operatie voorspoedig gaat, het duurt ongeveer anderhalf uur, en dan heb ik nu toch stiekem de hoop dat ik vanmiddag toch even bij haar langs kan Ach gut Lachen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:29

super dat jij de hele dag mag bellen, ik mocht dat niet maar ik had wel onbeperkt bezoekuur.

Utrecht is voor mij weliswaar dichterbij...dus makkelijker om er naar toe te gaan en ik mocht van mijn werkgever tijdens mijn werk ivm files..dus file probleem ken ik wel.

Heel veel sterkte vandaag

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:30

Ik hoop ook voor je dat je vanmiddag langs kan en mag komen!!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:31

toch wel een blauw massief siliconen balletje ?!
dat lijkt me wel een mooie oplossing

fijn dat je ze kan bellen
kunnen ze niet via de pc wat foto's mailen van je meisje?

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:32

Jee Splash, wat een verhaal zeg. Je mag je zelf echt niks verwijten hoor. Dit had je simpelweg niet kunnen voorkomen, als je haar had verhuisd, had er ook wat anders kunnen gebeuren. Sense en jij hebben gewoon een hele erge rocky start gehad. The only way is up, zou ik zeggen. Het komt helemaal goed, ook met één oog gaan jij en Sense een mooie tijd tegemoet. En met die band zit het volgens mij wel goed, Sense kan niet anders dan aanvoelen dat je zó met haar bezig bent. Heel veel sterkte en hou je ons op de hoogte?

charita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:35

jeetje meis... Ach gut wat een ellende voor jou en je knappe paardje..
Heel veel sterkte en ik hoop idd dat je vanmiddag even langs kunt gaan...

Groetjes Charita

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:36

spatter schreef:
fijn dat je ze kan bellen
kunnen ze niet via de pc wat foto's mailen van je meisje?

Ik denk dat ze daar wel iets anders hebben te doen dan foto's maken en mailen Lips are sealed

Meid, we duimen allemaal heel hard mee dat het een prachtig koppie weer gaat worden Ja

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:41

Sterkte met je paardje! Ik zal duimen dat alles goed gaat komen!! Ach gut

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:41

Jeetje ik schrok echt van dit topic Huilen
Ik hoop echt dat het allemaal goed komt!!!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:42

Jeetje meid, wat een verhaal!! Heel veel sterkte voor jou en je paardje!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:43

heel veel sterkte
en houd ons op de hoogte we leven mee

groetjes denise

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 10:40

Hihi spatter, ook al doen ze er roze in.. je ziet er niks van, ze naaien haar ooglid dicht. Clown

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 10:47

Ah wat erg zeg! ik blijf dit topic even volgen.. Het komt vast wel goed. Lachen