vind het idd beetje geldkloperij.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smiek schreef:Er zijn veel mensen die niet mee willen doen, ik heb bijna de neiging om me nu juist op te geven omdat veel niet meedoen
Nee ik vind dit ook wel erg vreemd, ook dat terwijl hij nu nog bezig is met zegwaard bokaal en dan ook nog dit gaat doen.
Hij doet het waarschijnlijk veel voor zichzelf.
Hij komt meer in de schijnwerpers + portomonee word gevuld
Aan de ene kant, waar moet hij dat prijzengeld vandaan halen dan? denk dat het daarom ook wel zo duur is..
viefdepief schreef:Wel grappig om te zien dat iedereen dit zo'n onzin vindt maar wel klakkeloos de 35 euro voor de selectieronde heeft betaald
Jokano schreef:Er zit gewoon een bedrijf achter dat hem inhuurt.
Jokano schreef:Ik vind Laurens overal de schuld van geven dus zeer onterecht, die jongen doet gewoon z'n werk!
Charles schreef:Het gaat om wedstrijden waarvan de uitslag op startlijsten.nl komt, dus ook de kleinere wedstrijden als ze maar op startlijsten.nl komen te staan.
casperrr schreef:Je mag maar 1 proef per week registreren.
Zegwaardcup.nl schreef:Je hebt het dus helemaal zelf in de hand, maar je mag maximaal 1 wedstrijd per week aan je scores toevoegen. Ik wil namelijk niet, dat er hele enthousiaste combinaties meerdere wedstrijden per week gaan rijden
casperrr schreef:Uit betrouwbare bron, 1 wedstrijd = 1 proef