De Zegwaard Cup

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

miekske

Re: De Zegwaard Cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:51

eerst dacht ik; oh grappig, maar toen ik verder ging lezen kreeg ik er steeds meer een naar idee van Verward vind het wel een beetje belachelijk.. maar je hebt ook sommige combinaties die altijd in de prijzen zitten en vaak 1e of 2e worden.. maarja..
vind het idd beetje geldkloperij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 22:58

Amondi: mag maar 1 wedstrijd per week inschrijven, dus 2 proeven mag niet lijkt me?

Promoveren staat op de site, moet dan tijdens finale meedoen aan hogere klasse.

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 14:56

Ach, Laurens doet in ieder geval genoeg om in de schijnwerpers te staan.. Knipoog
Beetje jammer dat hij het met geldklopperij doet en met mooie aanbiedingen die uiteindelijk zwaar tegen vallen.
Al zou ik een paard hebben lopen in de wedstrijden, elke week op wedstrijd.. doet (en deed) hij ook niet met zijn paarden, dus onze "gewonere" paarden die moeten het wel opeens.. beetje vreemd..

smiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 21:46

Er zijn veel mensen die niet mee willen doen, ik heb bijna de neiging om me nu juist op te geven omdat veel niet meedoen Clown

Nee ik vind dit ook wel erg vreemd, ook dat terwijl hij nu nog bezig is met zegwaard bokaal en dan ook nog dit gaat doen.
Hij doet het waarschijnlijk veel voor zichzelf.

Hij komt meer in de schijnwerpers + portomonee word gevuld Knipoog

Aan de ene kant, waar moet hij dat prijzengeld vandaan halen dan? denk dat het daarom ook wel zo duur is..

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 22:23

smiek schreef:
Er zijn veel mensen die niet mee willen doen, ik heb bijna de neiging om me nu juist op te geven omdat veel niet meedoen Clown

Nee ik vind dit ook wel erg vreemd, ook dat terwijl hij nu nog bezig is met zegwaard bokaal en dan ook nog dit gaat doen.
Hij doet het waarschijnlijk veel voor zichzelf.

Hij komt meer in de schijnwerpers + portomonee word gevuld Knipoog

Aan de ene kant, waar moet hij dat prijzengeld vandaan halen dan? denk dat het daarom ook wel zo duur is..

Het is toch dat er een minimum aantal inschrijvingen moet zijn?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:11

Wat een grap dit hele LVL gedoetje Huilen van het lachen
Vraag me af of je je 55 euro nog terug gaat zien als er geen 650 deelnemers zijn of is het dan gewoon helaas pindakaas?!

Wel grappig om te zien dat iedereen dit zo'n onzin vindt maar wel klakkeloos de 35 euro voor de selectieronde heeft betaald Knipoog
Volgens Aimee hebben dik 4000 mensen gestart tijdens de selecties. Dan kom je op het volgende rekensommetje uit: 4000 * €35,- = €140.000!!

Prijzengeld = 55.000
Minimaal inschrijfgeld = 35.750
Opbrengst inschrijvingskosten selecties: €140.000

Zijn natuurlijk wel meer inkomsten en kosten gemaakt maar tel uit je winst Geld, geld! €120.750............

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:26

Ik denk dat het prijzengeld van de ZegwaardCup voornamelijk sponsorgeld is. Als ik het aantal sponsordoeken bij de zegwaard bokaal al zag.. die 55 euro gaat mooi in zijn eigen zak denk ik.. Kan ie weer een aantal lessen van betalen ofzo... Verward

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:41

viefdepief schreef:
Wel grappig om te zien dat iedereen dit zo'n onzin vindt maar wel klakkeloos de 35 euro voor de selectieronde heeft betaald Knipoog

Dat vind ik eigenlijk vrij logisch. De talentenjacht werd gestart met de roep om onontdekt talent, mensen die nooit een kans hadden gekregen, zouden die nu wel krijgen. Deze Zegwaard Cup geeft daarentegen juist van begin af aan maar heel weinig kansen. Het gaat nu niet om de "gewone" ruiter, maar om diegene die wekelijks de sterren van de hemel rijdt. Dat spreekt dus véééél minder mensen aan, waardoor de bereidwilligheid om te betalen direct afneemt.

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:47

Ik vind 35 euro wel iets anders dan 55 euro..
Maarja.. ik schrijf me er niet voor in hoor.. vind die selectie een beter en leuker idee..

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 19:36

Het idee doet me denken aan de subli cup van de NRPS. Alleen is dat gratis.. Ik vind 55 euro veel te gek. Zeker als er ook nog inschrijfkosten van de wedstrijden bijkomen.

Jokano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 23:37

Waarom denkt (bijna) iedereen dat Laurens zelf al deze dingen verzint? Dat is namelijk helemaal niet zo. Er zit gewoon een bedrijf achter dat hem inhuurt. De hele talentenjacht is door hetzelfde bedrijf georganiseerd. Hij heeft zijn naam er aan verbonden, maar heeft verder met de organisatie helemaal niks te maken. Het geld gaat dus zeker niet zijn zak in!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 08:28

Dacht je dat hij het gratis deed? Haha!

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 13:37

Jokano schreef:
Er zit gewoon een bedrijf achter dat hem inhuurt.

dan vraag ik me af, welk bedrijf? sponsors zat, maar denk dat laurens er naast de naamsbekendheid er toch ook een best duitje aan over houd hoor..

Jokano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 22:30

Hij zal er best iets aan verdienen, maar daar werkt ie heel hard voor. Het is voor hem denk ik lucratiever om gewoon een paar man per dag een uur les te geven. Daar verdient ie een stuk meer aan. Voor hem is het natuurlijk met name de naamsbekendheid die wordt uitgebreid en dat is weer interessant voor sponsors.

Overigens vind ik die Zegwaard Cup grote onzin hoor. Hier is heel slecht over nagedacht, en als ik Laurens was weet ik niet of ik zo 123 mijn naam eraan zou verbinden. Ik mag toch hopen dat niemand zo naief is om hier aan mee te doen. Heel makkelijk geld verdienen voor The Concepting Company BV want die zitten erachter volgens de website. Die zullen dus ongetwijfeld ook achter de Zegwaard bokaal zitten.

Ik vind Laurens overal de schuld van geven dus zeer onterecht, die jongen doet gewoon z'n werk!

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 09:44

Jokano schreef:
Ik vind Laurens overal de schuld van geven dus zeer onterecht, die jongen doet gewoon z'n werk!

Daar heb je wel gelijk in, maar hij komt wel met naam enal naar buiten zetten ipv het bedrijf wat erachter zit... Er zullen altijd wel mensen zijn die elke week op concours gaan en die alleen de kleine wedstrijdjes rijden en zo heel erg snel bij de 20 punten zitten..
En nederland is groot, ook buiten bokt Knipoog

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 12:06

Heeft iemand zich aangemeld?

Linda_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 14:54

Charles schreef:
Het gaat om wedstrijden waarvan de uitslag op startlijsten.nl komt, dus ook de kleinere wedstrijden als ze maar op startlijsten.nl komen te staan.

Tja, maar je weet natuurlijk niet of een wedstrijd de uitslagen op startlijsten.nl gaat zetten. Veel concoursen zetten het op hun eigen website en dan telt het niet meer mee.

Ik doe in elk geval niet mee, wel leuk prijzengeld maar ik vind het te riskant omdat je nooit zeker weet of je uitslagen wel of niet op startlijsten komen te staan. Kun je nog vrolijk 1e worden maar dan telt het niet meer mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 13:31

Ik vind het wel een leuk initiatief Ja Heb het in ieder geval naar al mijn wedstrijdruiters gemaild. Zo is er eentje die toch wel in de 200 kan rijden en dan maak je toch een goede kans lijkt mij.

Alle wedstrijden zijn hier 2 proeven dus kan je met 5 weken klaar zijn mocht je alles winnen.

Bovendien blijft het een gokje die je ook nog eens zelf in de hand hebt Knipoog Gokken kost altijd geld. Bovendien vergeten jullie naar mijn mening dat je ook al zo 20 euro kwijt bent aan alleen je startgeld en dan reken ik je coupons nog niet mee. Dan wordt het bedrag tot aan die 55 ook weer een stuk kleiner Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 13:32

Je mag maar 1 proef per week registreren. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 13:33

casperrr schreef:
Je mag maar 1 proef per week registreren. Knipoog

Nou de site zegt dit:

Zegwaardcup.nl schreef:
Je hebt het dus helemaal zelf in de hand, maar je mag maximaal 1 wedstrijd per week aan je scores toevoegen. Ik wil namelijk niet, dat er hele enthousiaste combinaties meerdere wedstrijden per week gaan rijden

Staat dus niks over maar 1 proef..

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 13:35

Uit betrouwbare bron, 1 wedstrijd = 1 proef Knipoog

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 16:17

Mzz.. dit is idd wel een beetje een wazige wedstrijd..
Sobiezo zijn de wedstrijden door heel het land heel verschillend en de hoeveelheid deelnemers idd ook Tong uitsteken
Als ik zie dat wij hier echt altijd minimaal 20 deelnemers in elke ring hebben...
Terwijl ik soms hoor dat er wedstrijden zijn waar er maar 5 aan meededen Clown

Jammer dat ik de L2 nu uit moet anders had ik misschien nog een poging willen doen.. aangezien ik in 2 wedstrijden 4x 1e was Haha!

edit:
oh... lees nu dat maar 1 proef per weekend telt.. pff dan moet je idd al 10 weken achter elkaar anders zijn de andere je al voor..

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:22

Ja je moet 1e en 2e worden.. Scheve mond Dus als je dat niet word heb je ook niks aan deze wedstrijd.. Verward

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:42

en maakt het nog uit hoeveel deelnemers er zijn? Er zijn ook rubrieken op kleine wedstrijden waar misschien maar 2 starts zijn...

nou ja, veel plezier voor iedereen die mee doet, ik vind het echt een rare competitie..... op startlijsten kan je trouwens ook direct een finaleplek voor de zegwaard cup winnen....

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 13:20

casperrr schreef:
Uit betrouwbare bron, 1 wedstrijd = 1 proef Knipoog

Er wordt niks beschreven over 1 of 2 proeven per wedstrijd! Knipoog
Mocht het wel zo wezen dan moeten ze dit duidelijker maken via de website!
Nu mag men er ook vanuit gaan dat er per wedstrijd 2 proeven gereden mogen worden.

Ik doe hier niet aan mee...ik geloof het gewoon niet, dat dit eerlijk verlopen kan.