Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vickelientje schreef:Mss domme vraag, maar ben nieuw in de westernwereld... is het puur en alleen een wedstrijd? Of zijn er ook stands waar je heel veel geld kunt uitgeven? Dan kom ik mss ook ff rondneuzen
TheVoice schreef:Je kunt altijd je geld uitgeven... en anders wil ik je mijn rekeningnummer wel geven hoor
Maar kzal toch érgens moeten beginnen!
Maar kzal toch érgens moeten beginnen![/quote]
.
Vickelientje schreef:En dan natuurlijk maar weer afwachten of ik iets snap van wat er gebeurt...
), doen Dainty en ik 's zaterdags mee aan de halter SPB mares 3y&older
Je kan me auto en trailer wel ff lenen hoor WB...... Pannenkoek schreef:Je kan me auto en trailer wel ff lenen hoor WB......
Wranglerbutt schreef:Als ik vervoer kan regelen (en iemand die mijn poownie toiletteert), doen Dainty en ik 's zaterdags mee aan de halter SPB mares 3y&older
jottum schreef:Nou moet ik toch zaterdag terug
Pannenkoek schreef:Vickelientje schreef:En dan natuurlijk maar weer afwachten of ik iets snap van wat er gebeurt...
De meeste deelnemers snappen er ook niets van hoor.........maar een lol dat ze hebben!![]()
sliding schreef:Er zal altijd wel iemand naast of vlak bij je zitten, die jou alles wel uit wil leggen..
Gewoon vragen.
maar zal eens kijken hoe lief jullie zijn
Het klínkt iig al gezellig! Pannenkoek schreef:Op hoeveel staat de teller nu John wb aantal starts?
) was het NK in Giesbeek bij Arnhem. We begonnen op vrijdag t/m zondag.