Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
)

Anoniem schreef:*foto*
Hier kun je duidelijk zien dat er delen dikker zijn gemaakt en eraan geplakt zijn.
Mystery solved. Gelukkig heeft er dus niet echt zo'n groot meisje op deze shet gereden..
Vreemd zeg.. 

Want die zal hier ook niet zo blij mee zijn.. zelito schreef:Ik denk dus dat dit iemand is, die even grappig wilde zijn en het leuk vinden als bokt zich druk maakt.
Ook een beetje vreemd dat haar acount alleen maar berichten heeft van dit topic, misschien schuilacount??

Anoniem schreef:Denk een SA idd
Ik weet nu wel bijna zeker dat dit een Bokt-shet is, maar van wieWant die zal hier ook niet zo blij mee zijn..
Kan me alleen even niet zo snel herrinneren van wie.. Anoniem schreef:Ik ben al aan 't zoeken maar ik kom er niet uit...

jump_girl schreef:zelito schreef:Ik denk dus dat dit iemand is, die even grappig wilde zijn en het leuk vinden als bokt zich druk maakt.
Ook een beetje vreemd dat haar acount alleen maar berichten heeft van dit topic, misschien schuilacount??
nou lollig vind ik het niet want als je de pony zo ziet (met ruiter ehj) denk je direct DIE IS VEELS TE GROOT!! duss nee als er iemand lollig wou zijn is die dat zeker niet geweest en vrienden krijg je der ook niet van op bokt!
Hoop dat iemand er nog achterkomt van wie het shetje is

zelito schreef:Ik weet het ook niet, maar je hebt van die mensen.
Trouwens het meisje is ook maar 27 minuten online geweest op het acount.
Laatst bezocht: 26 jun 2007 14:01
Anoniem schreef:
Hier kun je duidelijk zien dat er delen dikker zijn gemaakt en eraan geplakt zijn.
Mystery solved. Gelukkig heeft er dus niet echt zo'n groot meisje op deze shet gereden..