JAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAA DAAR ISSIE WEEEER! Volgens mij is het echt geweldig om dat beesje in bezit te hebben, ieder moment dat je hem ziet lig je volgens mij in een deuk Géwéldig blijft hij, steeds leuker wordt 'ie
Laatst bijgewerkt door Maaik op 29-05-07 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Cheyenne5 het gaat super samen met fer,slashie is de baas over fer,hahaha...
Maaik hij is heel erg leuk,maar ook errug ondeugend...maar dat past wel bij hem,maar hij heeft vaak een eigen idee wat ie wil gaan doen,dus we rennen hier regelmatig achter hem aan...
en eef hij is echt net malle zeker van achteraf..haha zei het van het weekend nog tegen bianca,dat hij heel erg aan malle doet denken
GE_WEL-DIG!!!! Ongelofelijke foto's! Hoe krijg je het voor elkaar? Ik heb er geen woorden voor, ik vind het echt een briljante Shet!! Super gaaf beest!
Bedankt voor het helemaal goed maken van mijn dag. Dat háár! Geweldige foto's ook. (Ik laat ze maar niet aan mijn pony zien, hij zou zomaar een minderwaardigheidscomplex kunnen oplopen..Zijn coupe valt werkelijk in het niets bij die van Slash) Nog veel plezier met je fantastische pony, maar aan je commentaar te zien komt dat wel goed!
Omdat Femke op dit moment waarschijnlijk gek wordt van verdriet, ben ik zo onbeleefd om even een berichtje te plaatsen - net gelezen in een ander topic op bokt dat lieve, mooie en stoere Slash overleden is....
Slash, met je prachtige haar, je stoere blik die ons allemaal op bokt verschrikkelijk heeft vertederd, je stal onze harten - van ons allemaal.
Femke zal jullie vast nog wel informeren, dat wil ik niet in haar plaats doen natuurlijk, dat vind ik niet gepast.
Lieve, mooie Slash.... ik had plannen om je binnenkort eens live te bewonderen en had nooit gedacht dat die dag nooit zou komen...... rust in vrede mooie knul
mijn lieve lieve kleine slash mannetje is vandaag heel plotseling overleden,iets wat echt een nachtmerrie is...
wat een verdriet....
wat was ik gek op zo'n lief klein ponietje...kan het niet bevatten,dat ik nooit meer slashie kan zien,knuffelen en kan lachen om zijn lieve stoere uiterlijk...
lieve slash ,rust zacht lief ventje..en tot ooit weer...