Ik ben er zaterdag & zondag. En zaterdag al vroeg, want degene die ik aanmoedig het hele weekend door moet zaterdag in het ZZ Zwaar al als 3e. Zal dus kwart over 9 zijn ofzo, iets later haha.
Blijf ook in de buurt slapen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

risje schreef:@Henzz:
Tsja, krijg je als je ruim 23 jaa rin eindhoven hebt gewoont en je ouders / familie-leden er nog steeds wonen;-)
Ik pak vanavond de trein daarheen en ben er vanaf morgen!
Maar heb niet in Eindhoven gestudeerd, dus kom niet zo vaak aan die kant van Eindhoven! 

Misschien morge ook

Shanna16 schreef:want degene die ik aanmoedig het hele weekend door moet zaterdag in het ZZ Zwaar al als 3e. Zal dus kwart over 9 zijn ofzo, iets later haha.
Dochter van mn instructrice 'mag' morgen om 8.37

Maar wij zitten midden van t land, dus wel stukje korter rijden dan jij denk ik zo
(maar ze moeten morgen wel om 5u weg, dus dat is wel "vrij vroeg") 
Henzz schreef:Yep, klopt!
Hmm Christel, de vraag is of het dan de moeite is. Waarom wil je persé naar de veiling? Misschien kun je anders wat eerder gaan, dan zie je ook nog andere dingen. Heb je meer waar voor het geld voor je treinkaartje!
urbanmove schreef:Ik wil graag gaan maar heb geen kaarten meer kunnen bemachtige![]()
Dus ga nu maar met de hoop dat het niet is uitverkocht en ik nog kaarten bij de kassa kan kopen![]()
Of denken jullie dat het uitverkocht is ?
En natuurlijk s'avonds naar de veiling!

een vriendin belde me gisteren of ik mee ging.. en ik kon natuurlijk geen nee zeggen