Met springen en crossen kunnen we zowiezo prima bij elkaar
dressuur eigenlijk ook wel
moeten we daar maar even kijken valt altijd wel wat te ruilen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dressuur eigenlijk ook wel
moeten we daar maar even kijken valt altijd wel wat te ruilen
Javayo schreef:Zou wel leuk zijn als we een beetje bij elkaar kunnen zitten. Nou ja, anders komen we bij elkaar kijken
Chita schreef:Ik heb me ook ingeschreven voor week 3! Een vriendin (mijn bijrijdster) gaat ook mee, dus wij doen allebei de helft van de lessen, zo hebben wij dat vorig jaar ook gedaan.
Ik zal me even voorstellen, ik ben Annelies, 23 jaar, kom uit de buurt van Rotterdam. Heb een 5 jarige kwpn'er, Uccello.
Helaas op dit moment al een poosje met hem aan het stappen en ik hoop dat hij in juni weer volledig hersteld is, anders moet ik alsnog afzeggen. Morgen gaan we weer naar Bodegraven om te kijken of het al verbeterd is (peesaanhechting is geirriteerd bij het spronggewricht en zijn kogel is gevoelig). Hoop dus dat we vanaf morgen weer iets meer kunnen doen dan stappen.

alleen hebben ze daar geloof ik geen kasten voor 2 zadels... tja waar ga ik mn springzadel laten dan
Maar joh Veer, jij bent klein, dus dan leg je dat springzadel gewoon aan je voeteneind
vera23 schreef:haha ja dat kan ook genoeg ruimte over
maar wel fijn te weten dat er een kast is voor je zadel...
vera23 schreef:ja wel handig heh een kast...denk dat er anders veel spulllen "ineens" kwijt zijn
als je met zoveel onbekenden rond huppelt is het ook niet bij te houden!! Javayo schreef:Ik heb geen springzadel, dus das lekker makkelijkMaar joh Veer, jij bent klein, dus dan leg je dat springzadel gewoon aan je voeteneind

ik heb niet zoveel dekjes hoor
maar goed het is zomer dus even in de zon (als die schijnt) en is ie zo weer droog
moet dan maar hihi