2. Get a life

He cd volgende keer een parcoursje springen in hetzelfde standje als je nu zit? Wel met foto's he!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

GillsGipsey schreef:Dit is leuk en een gave foto ???![]()
![]()
Sorry hoor, maar als dit bij een mens gebeurd, heb je de poppen aan het dansen, maar och het is een paard en van hunzelf dus dan kan dat wel. Het paard is dan toch van de dierenarts waar je voor werkt ???? Gezien je opmerking van: "meer last van de eigenaar die hem aan het opereren was". Lekkere dierenarts dat hij dit nog grappig vind ook, leuk voor andere mensen die hun paard aan hem toevertrouwen.......![]()
Vooral zo'n foto's blijven plaatsen dan. Ik vindt het geen reclame voor jullie en hoe jullie omgaan met paarden in de operatiekamer ook al is dit paard van jullie zelf.
Ook al voelt het paard er niets van dan had je die foto voor jezelf moeten houden, dit vind ik respectloos.
Muisbal schreef:Het zou niet eens in me op durven komen om er dan op te gaan zitten...

Vivjuuh schreef:Moet dit grappig zijn?
Dit vind ik echt niet kunnen he..

PintoNatal schreef:echt heisa om niks.
hallo, waar maken júllie je druk om, het is toch niet jullie paard ofwel?
Biem schreef:CD TOGDit vind ik echt niet kunnen he..
haha *just kidding*!![]()
En als het echt ernstig is zoals koliek bijv, dan doen ze dat echt niet hoor..
Soms begrijp ik bokt niet helemaal
GillsGipsey schreef:loesje688 schreef:Jeetje wat een reactiesHet paard heeft er toch niets van gemerkt en het zal zeker niet schadelijk voor 'm zijn, ze zit er niet eens echt op.
edit: het paard is trouwens van hun zelf, zijn er hier nu echt mensen die denken dat het met paarden van andere ook zo gaat??? Jeetje, wordt wakker zeg
Het gaat er toch ook niet om of het schadelijk is voor het paard, dat zal best wel niet, maar meer dat het getuigt van weinig respect tegenover het paard. Als dat paard wel bij kennis was geweest had ie het vast niet zo leuk gevonden toch ? Ik verwoord alleen maar wat HEEL veel mensen zullen denken : Als zo'n dierenarts en zijn team al zo met paarden van zichzelf omgaan zal er ook niet zoveel respect zijn voor de paarden van een ander. Het is niet gezegd DAT dit ook werkelijk zo is, maar zo'n foto is nou niet bepaald bevordelijk voor het beeld wat mensen gaan vormen en dan ben ik echt wel wakker hoor.
Miirthe schreef:Ik zal niet zo hysterisch en met overdreven smiliegebruik als hierboven reageren, maar ik zie er de humor totaal niet van in.
Net als een eerdere reactie, lekkere 'reclame' dit zo. Eigen paard of niet, je zit wel in een operatiekamer. Ik bedoel; Ik zou dat dus echt geen leuk idee vinden als mijn paard dat op de operatiekamer was geweest. Maarja, moet je zelf maar weten.
GillsGipsey schreef:Dit is leuk en een gave foto ???![]()
![]()
Sorry hoor, maar als dit bij een mens gebeurd, heb je de poppen aan het dansen, maar och het is een paard en van hunzelf dus dan kan dat wel. Het paard is dan toch van de dierenarts waar je voor werkt ???? Gezien je opmerking van: "meer last van de eigenaar die hem aan het opereren was". Lekkere dierenarts dat hij dit nog grappig vind ook, leuk voor andere mensen die hun paard aan hem toevertrouwen.......![]()
Vooral zo'n foto's blijven plaatsen dan. Ik vindt het geen reclame voor jullie en hoe jullie omgaan met paarden in de operatiekamer ook al is dit paard van jullie zelf.
Ook al voelt het paard er niets van dan had je die foto voor jezelf moeten houden, dit vind ik respectloos.
CarpeDiem schreef:de 2e foto is zijn koker..
@ linnie: eppo ging ok niet op tafel met het idee om erop te komen zitten. Ik kwam van de ene kant van t paard naar de andere. Kwam er zo op te hangen, waarop de andere assistente een foto heeft gemaakt.

Tornado_ schreef:@GG, je voelt je wel erg aangevallen zeg... je zou ook gewoon zonder Capslock kunnen typen, zou een stuk beter overkomen....
Omdat ik mijn mening gegeven heb ??? Ik noem niemand penny en zeg nergens dat ik de reakties van de voorstanders van de foto belachelijk vindt toch ?
Kalieflover schreef:Miirthe schreef:Ik zal niet zo hysterisch en met overdreven smiliegebruik als hierboven reageren, maar ik zie er de humor totaal niet van in.
Net als een eerdere reactie, lekkere 'reclame' dit zo. Eigen paard of niet, je zit wel in een operatiekamer. Ik bedoel; Ik zou dat dus echt geen leuk idee vinden als mijn paard dat op de operatiekamer was geweest. Maarja, moet je zelf maar weten.
Ik doe niet hysterisch..
Ik bwist niet welke smiley, passend was...
Dit slaat idd nergens op..