2 jarige Eppo voor het eerst onder de Vrouw!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Ananas_

Re: 2 jarige Eppo voor het eerst onder de Vrouw!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 23:52

@GG twee dingen! 1. Volgens mij is je computer kapot, laat je caps lock eens nakijken!
2. Get a life
Doei, doei

He cd volgende keer een parcoursje springen in hetzelfde standje als je nu zit? Wel met foto's he!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 11:43

Graag ontopic verder.

Misschien kunnen sommige mensen zich beter een portie humor voor Sinterklaas vragen, of een lesje beleefd reageren.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 12:03

Is het niet zo dat dergelijke grappen in de medische wereld het werk geestelijk minder zwaar maken? Als (vee-/dieren)arts maak je een hoop ellende mee; als je alles zielig vindt en mee naar huis neemt houd je zo'n beroep volgens mij geestelijk nooit vol.

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 12:08

GillsGipsey schreef:
Dit is leuk en een gave foto ??? Stoom uit je oren Verward
Sorry hoor, maar als dit bij een mens gebeurd, heb je de poppen aan het dansen, maar och het is een paard en van hunzelf dus dan kan dat wel. Het paard is dan toch van de dierenarts waar je voor werkt ???? Gezien je opmerking van: "meer last van de eigenaar die hem aan het opereren was". Lekkere dierenarts dat hij dit nog grappig vind ook, leuk voor andere mensen die hun paard aan hem toevertrouwen....... Misselijk Misselijk Vooral zo'n foto's blijven plaatsen dan. Ik vindt het geen reclame voor jullie en hoe jullie omgaan met paarden in de operatiekamer ook al is dit paard van jullie zelf.
Ook al voelt het paard er niets van dan had je die foto voor jezelf moeten houden, dit vind ik respectloos.

idd ben ik ook wel mee eens, maar natuurlijk heeft dat paard er niets van gemerkt. Ik denk niet dat het echt heel ernstig is ofzo, en het ziet er zielig uit omdat hij onder narcose is.

Tornado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 12:46

Haha geweldig! Vooral die reacties! Dit kan echt geen schade aan richten, en ik vind het ook niet zielig.
Ze zit er geeneens echt bovenop, maar hangt gewoon!

@GG, je voelt je wel erg aangevallen zeg... je zou ook gewoon zonder Capslock kunnen typen, zou een stuk beter overkomen....

Wat betreft de 2e foto:; géén idee! Ik zou het nu wel graag willen weten!

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 13:05

Muisbal schreef:
Het zou niet eens in me op durven komen om er dan op te gaan zitten...

Nee idd.. Knipoog
Ik vind het een beetje raar eerlijk gezegt.. Daar denk je toch niet aan als je paardje om wat voor reden dan ook onder narcose gaat?

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-06 14:13

de 2e foto is zijn koker..

@ linnie: eppo ging ok niet op tafel met het idee om erop te komen zitten. Ik kwam van de ene kant van t paard naar de andere. Kwam er zo op te hangen, waarop de andere assistente een foto heeft gemaakt.

Vivjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 14:26

Moet dit grappig zijn?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 14:28

Vivjuuh schreef:
Moet dit grappig zijn?

Zelfde vraag idd.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 15:12

CD TOG Boos! Dit vind ik echt niet kunnen he..

haha *just kidding*! Tong uitsteken
En als het echt ernstig is zoals koliek bijv, dan doen ze dat echt niet hoor..

Soms begrijp ik bokt niet helemaal Wow!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 15:45

pff.. je kan je eigen ook druk maken om niks hea.. Tong uitsteken

bokt Nagelbijten / Gniffelen

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 16:40

echt heisa om niks.
hallo, waar maken júllie je druk om, het is toch niet jullie paard ofwel?

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 18:13

is dit mode? heb ooit eens gehoord over een paard platspuiten om hem in te rijden haha....maaruh waar is je cap? en eigenlijk had je ook een slof erom kunnen hangen, en een paar joekels van sporen! dan had je heel bokt in je nek zitten (ook onder narcose) ik vind het wel een grappige foto, en ga ervan uit dat dit niet standaard gebeurd haha Haha! Haha!

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:08

Wat stom zeg Boos!
hij mag misschien onder narcose zijn..
Maar, vindt et toch heel, idioot..
niet grappig.. en hmm.. zielig Lovers
ookal, voelt ie niets, vindt et een zielige foto..
Vindt het nergens opslaan..
En begrijp ik het goed?
Narcose, van jullie zelf?!!
Dat meen je niet!!!
Wat een stelletjes Mogolen!
Ja sorry, maar dit slaat nergens op!! Scheve mond Nors opkijken Rolleyes Lips are sealed Ach gut Huilen Boos!

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:09

PintoNatal schreef:
echt heisa om niks.
hallo, waar maken júllie je druk om, het is toch niet jullie paard ofwel?

Waar slaat dat op, je hoeft neit van een paard te houden, als hij niet van jou is.. Nors opkijken
En, ik heb medelijden, met dat paard..
En doe is normaal, vind je dit niet eens erg?
echt idioot..

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:10

Biem schreef:
CD TOG Boos! Dit vind ik echt niet kunnen he..

haha *just kidding*! Tong uitsteken
En als het echt ernstig is zoals koliek bijv, dan doen ze dat echt niet hoor..

Soms begrijp ik bokt niet helemaal Wow!

ik snap jullie niet.. Pfff..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:11

Ik zal niet zo hysterisch en met overdreven smiliegebruik als hierboven reageren, maar ik zie er de humor totaal niet van in.

Net als een eerdere reactie, lekkere 'reclame' dit zo. Eigen paard of niet, je zit wel in een operatiekamer. Ik bedoel; Ik zou dat dus echt geen leuk idee vinden als mijn paard dat op de operatiekamer was geweest. Maarja, moet je zelf maar weten.

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:14

GillsGipsey schreef:
loesje688 schreef:
Jeetje wat een reacties Rolleyes Het paard heeft er toch niets van gemerkt en het zal zeker niet schadelijk voor 'm zijn, ze zit er niet eens echt op.
edit: het paard is trouwens van hun zelf, zijn er hier nu echt mensen die denken dat het met paarden van andere ook zo gaat??? Jeetje, wordt wakker zeg Rolleyes

Het gaat er toch ook niet om of het schadelijk is voor het paard, dat zal best wel niet, maar meer dat het getuigt van weinig respect tegenover het paard. Als dat paard wel bij kennis was geweest had ie het vast niet zo leuk gevonden toch ? Ik verwoord alleen maar wat HEEL veel mensen zullen denken : Als zo'n dierenarts en zijn team al zo met paarden van zichzelf omgaan zal er ook niet zoveel respect zijn voor de paarden van een ander. Het is niet gezegd DAT dit ook werkelijk zo is, maar zo'n foto is nou niet bepaald bevordelijk voor het beeld wat mensen gaan vormen en dan ben ik echt wel wakker hoor.

ja idd..

Misschien is het niet gemerkt, maar ACH!!
t is wel gewoon zielig..

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:15

Miirthe schreef:
Ik zal niet zo hysterisch en met overdreven smiliegebruik als hierboven reageren, maar ik zie er de humor totaal niet van in.

Net als een eerdere reactie, lekkere 'reclame' dit zo. Eigen paard of niet, je zit wel in een operatiekamer. Ik bedoel; Ik zou dat dus echt geen leuk idee vinden als mijn paard dat op de operatiekamer was geweest. Maarja, moet je zelf maar weten.

Ik doe niet hysterisch..
Ik bwist niet welke smiley, passend was...
Dit slaat idd nergens op..

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:19

GillsGipsey schreef:
Dit is leuk en een gave foto ??? Stoom uit je oren Verward
Sorry hoor, maar als dit bij een mens gebeurd, heb je de poppen aan het dansen, maar och het is een paard en van hunzelf dus dan kan dat wel. Het paard is dan toch van de dierenarts waar je voor werkt ???? Gezien je opmerking van: "meer last van de eigenaar die hem aan het opereren was". Lekkere dierenarts dat hij dit nog grappig vind ook, leuk voor andere mensen die hun paard aan hem toevertrouwen....... Misselijk Misselijk Vooral zo'n foto's blijven plaatsen dan. Ik vindt het geen reclame voor jullie en hoe jullie omgaan met paarden in de operatiekamer ook al is dit paard van jullie zelf.
Ook al voelt het paard er niets van dan had je die foto voor jezelf moeten houden, dit vind ik respectloos.

ja idd..
PRECIES! Boos!

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:29

CarpeDiem schreef:
de 2e foto is zijn koker..

@ linnie: eppo ging ok niet op tafel met het idee om erop te komen zitten. Ik kwam van de ene kant van t paard naar de andere. Kwam er zo op te hangen, waarop de andere assistente een foto heeft gemaakt.

volgens mij lezen de mensen deze reactie van jou niet zo goed

btw als jullie een keer mijn paard opereren en er gebeurt dit, dan wil ik ook graag een exemplaar Haha!

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 11:16

T doet mij meteen denken aan die foto's van die amerikaanse militairen die heel trots bij een groepje machteloze irakezen gingen staan...

Bij mij is er geen lachsnaar geraakt in ieder geval....

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 13:34

Bij mij ook geen lachsnaar. Volkomen respectloze foto. Als het mijn DA was zou ik direct een andere zoeken.

GillsGipsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 17:38

Tornado_ schreef:
@GG, je voelt je wel erg aangevallen zeg... je zou ook gewoon zonder Capslock kunnen typen, zou een stuk beter overkomen....

Ik voel me echt niet aangevallen. In tegendeel, waar zou ik me over aangevallen moeten voelen Verward Omdat ik mijn mening gegeven heb ??? Ik noem niemand penny en zeg nergens dat ik de reakties van de voorstanders van de foto belachelijk vindt toch ?
Ik geef mijn mening en quote wat anderen zeggen en reageer vervolgens op de reakties. Je ziet dat er echt wel meerdere zijn die er ook zo over denken, maar het lijkt wel of alleen maar diegene die de foto helemaal geweldig vinden de juiste mening hebben. Men mag toch ook een andere mening hebben en deze netjes op bokt zetten, zonder te oordelen over anderen of niet? Dat is dus precies wat ik heb gedaan.
Ok dan zal ik niet met Capslock typen. Hoeft ook helemaal niet, goed gelezen worden de reakties toch niet Haha! Verward

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:33

Kalieflover schreef:
Miirthe schreef:

Ik doe niet hysterisch..
Ik bwist niet welke smiley, passend was...
Dit slaat idd nergens op..

En dus gebruik je maar alle smileys die je kan vinden bedoel je Rolleyes