Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
estherL schreef:het jaar ervoor wel.. vorig jaar.. had ik Oilily nog maar pas en vond het nog wat te vroeg om al weer zon week op wedstrijd te gaan..maar aankomende ARD ben ik er wel ! als het allemaal lukt met school.. maar dat komt wel goed
digo schreef:Ik ben ook van plan om te gaan!! Lijkt me echt leuk z'n week

mylo schreef:zo nu al bijna geen plaats meer!! dat gaat snel!!! ben blij dat wij ook al gereserveerd hebben!! nu maar afwachten wanneer de inschrijving voor de ar opengesteld worden! was dat nie ergens in februari of zo???
yvettjee schreef:ja denk dat het dan gelijk veel drukker word op dit topic(A)
borrie01 schreef:is er misschien een Moderator die de titel kan veranderen in almelose ruiterdagen 2007
Sjoert schreef:borrie01 schreef:is er misschien een Moderator die de titel kan veranderen in almelose ruiterdagen 2007
Maar natuurlijk.
l0esjj schreef:het begint bij mij ook al weer te kriebelen,zat net even foto's te kijken van vorig jaar
heb er echt onwijs veel zin in

Misschien start ik zelf ook, daar had mijn moeder erover. Maar school zit weer eens dwars met de Proefwerkweek
SaskiaKur schreef:HahaMisschien start ik zelf ook, daar had mijn moeder erover. Maar school zit weer eens dwars met de Proefwerkweek

mijn paard staat bij de stal die grenst aan de ruiterdagen
15 seconden stappen naar het losrijterrein 
dat hoort voor ons echt bij de ARD