WIE gaat naa (kerst) Jumping Mechelen??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ilovequinten

Re: WIE gaat naa (kerst) Jumping Mechelen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 18:37

petraaken schreef:
JessieVD schreef:
Is tribune E slecht?

Is geen super plaats. Het laatste stuk van de lange zijde ofwel het eerste stuk van de korte zijde. Net gecheckt. ik heb dus ook kaarten voor de E-tribune. Nu hoot ik net dat een vriendin van me toch nog aan kaarten is geraakt voor me en ondertussen had ik er zelf al besteld. Dus nu even kijken welke tribune haar kaarten zijn en dan kan ik 2 kaarten doorverkopen. Haha!

nee is zeker geen slechte plaats.. dat laatste stuk op de lange zijde gaat rond, heb je een uitstekend zicht vond ik vorig jaar Knipoog op de korte zijde was ik toen niet gaan zitten ,maar wel op hetgeen dat zowat rond ging Tong uitsteken .. Maar wij hadden kaarten via sponsoring en die kaarten hebben geen plaats, we konden gaan zitten waar we wilden.

Nu dit jaar is trribune A-de sponsortribune zeg maar, daar zit ik dinsdagavond en donderdag heb ik echt kaarten besteld en zit ik in tribune D .

JessieVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 14:26

Citaat:
nee is zeker geen slechte plaats.. dat laatste stuk op de lange zijde gaat rond, heb je een uitstekend zicht vond ik vorig jaar Knipoog op de korte zijde was ik toen niet gaan zitten ,maar wel op hetgeen dat zowat rond ging Tong uitsteken .. Maar wij hadden kaarten via sponsoring en die kaarten hebben geen plaats, we konden gaan zitten waar we wilden.

Nu dit jaar is trribune A-de sponsortribune zeg maar, daar zit ik dinsdagavond en donderdag heb ik echt kaarten besteld en zit ik in tribune D .

ok, fijn Lachen

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:58

en ik ga nu toch Haha! allemaal dankzij Petraaken die haar tickets perongeluk dubbel had Tong uitsteken haha Haha!

ik heb vorig jaar in trubinu E gezeten en ik vond het wel nog een goeie plaats

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 12:11

Ik heb een ticket voor dinsdag, maar ik zal de dinsdag niet gaan.
Het is tribune A, sessie 1, dus tot +/- 18u.
Ik vraag er 10€ voor..
Ik hoop dat er iemand geïnteresseerd is, want zo is het maar zonde Tong uitsteken

CaroR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 12:34

Ik ga Vrijdag Haha! Wie nog ?

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 12:35

Ik ga ook de vrijdag Lachen

ilovequinten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:32

ohh gaat er niemand dinsdagavond en donderdag,ga ik helemaal alleen daar zitten Tong uitsteken

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 14:24

Ik ga ook vrijdag, zowel kijken als groomen 's avonds Ja

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:30

ik ook vrijdag... voor de eventing natuurlijk Tong uitsteken

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 19:19

Ik ga ook maar weet nog niet wanneer Tong uitsteken (gratis tickets van mijn vader zijn werk Knipoog )
Vorig jaar zijn we vrijdag gegaan als ik me niet vergis, we hebben wereldkampioenschap kur op muziek gezien.

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 19:23

Ik ga ook, met m'n instructrise samen Haha!
dinsdag overdag Knipoog

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 19:33

De foto's van vorig jaar staan hier
http://www.galop.be/photoshoot/2005/0512-mechelen/
als je linksonder bij de sfeer foto's gaat kijken zie je de shetlander race Tong uitsteken echt gaaf... Als ik zelf nog klein was geweest nu dan deed ik ook mee met mijn crosspony ! wedden dat we eerste zouden zijn Haha!

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 19:49

Als we nu eens een topic openen met een lijst van wie er gaat op welke dag.. dan pm je je naam en de dag naar de TS en die vult de lijst aan.. zo krijg je geen groot topic met verschillende pagina's Knipoog
wie vind dit een goed idee?

silverlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 19:59

ik ga de donderdagavond met m'n lesgeefster en co.. Haha!

ilovequinten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 20:14

Thomas5 schreef:
Ik ga ook maar weet nog niet wanneer Tong uitsteken (gratis tickets van mijn vader zijn werk Knipoog )
Vorig jaar zijn we vrijdag gegaan als ik me niet vergis, we hebben wereldkampioenschap kur op muziek gezien.

heeft hij toevallig nog gratis tickets Bloos Tong uitsteken

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 20:26

Sorry maar dat gaat niet...
(heb er ook al naar gevraagd)

ilovequinten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 20:31

haha is niet erg hoor Knipoog

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 20:44

nja .. ben je nog van plan te gaan?

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 21:22

10-12-2006 Wereldtop eventing aanwezig op Jumping Mechelen
ABSOLUTE WERELDTOP komt naar Indoor Eventing Mechelen op Vrijdag 29 December om 16u.

Het is reeds voor de 3e keer dat de ‘Indoor Eventing’ of ‘Indoor Cross Country’ op het programma staat van Jumping Mechelen.

De eventing sport wordt steeds populairder in België. Deze tak van de paardensport wordt ook wel gezien als de ultieme test voor ruiter en paard. De combinaties doen namelijk een dressuurproef en leggen een cross country- en springparcours af. Degene met de hoogste dressuurscore en de snelste tijd met de minste fouten in de cross en het springparcours, is de winnaar.

Als variatie op deze discipline is er nu ook de Indoor Eventing . Deze bestaat alleen uit de cross-country parcours van zo’n 20 tot 25 natuurlijke hindernissen. Het parcours is korter en vindt op een kleinere oppervlakte plaats dan de originele cross-country, maar vraagt wel om meer behendigheid. Meer behendigheid is nodig omdat er geen lange lijnen gegaloppeerd kunnen worden, wat bij een originele cross wel kan, en er meer, kortere bochten gedraaid moeten worden door de kleinere oppervlakte.

Ruiters en publiek zijn erg enthousiast over deze nieuwe variant op de officiële eventing sport. Er zal weer fanatiek gereden worden om de hoofdprijs in de wacht te slepen, dus het belooft spannend te worden op Vrijdag 29 December in de Nekkerhal.

Wij zijn fier U te kunnen melden, dat er een aantal buitenlandse absolute Top ruiters zullen deelnemen aan deze indoor Cross Country wedstrijd:

Clayton Fredericks (AUS):
N° 3 op de wereld ranking, Winnaar Wereldbeker Eventing 2005 en 2e op de WEG te Aachen
Lucinda Fredericks (AUS):
N° 13 op de Wereld ranking en winnaar van de loodzware 4 sterren wedstrijd van Burley dit jaar
Karim Florent Laghouag (FRA)
N° 6 op de Wereld ranking en beste Franse ruiter op de WEG te Aachen (10e plaats) dit jaar.
Nicolas Touzaint (Fra) nog in onderhandeling
Nr 10 op de Wereld ranking, winnaar Wereldbeker eventing 2006, Europees Kampioen in 2003 en winnaar Boekelo, Waregem en vele andere wedstrijden in 2006
Alice Naber -Lozeman (NED)
Nr 41 op de ranking, meervoudig Nederlandse kampioene, deelname aan 4 Europese Kampioenschappen, Badmington en Burley
En natuurlijk, last but not least

Onze eigen Karin Donckers
Momenteel nr 23 op de ranking, maar heeft vorig jaar op de 2e plaats gestaan
Deelname aan meer dan 5 Europese Kampioenschappen (4e in Blenheim (2005) en 6e in Punchestown (2003), 3e in de Wereldbekerfinale in Pau in 2004, deelname aan Olympische spelen sinds 1992 (Barcelona; met een 8e plaats aldaar), en dit jaar 13e op de WEG van Aachen

Wij zijn ervan overtuigd dat dit spektakel heel wat publieke belangstelling zal hebben en denken dat dit ook een grote stimulans zal teweeg brengen voor de Belgische Eventing sport, daar er ook veel leken de Eventing sport hierdoor zullen gaan ontdekken.

Dat beloofd voor de vrijdag Haha! Hyper!

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 22:56

Ik ga ook Ja
Groomen voor bokker 'Swiftnik' (en nee, die ken je niet want die reageert nooit ergens op Tong uitsteken ) Ze zal met haar Fries meerijden in een show. Ze moeten meerdere dagen optreden.
Heb er iig wel zin in! Haha!

ilovequinten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:46

Helene_ schreef:
10-12-2006 Wereldtop eventing aanwezig op Jumping Mechelen
ABSOLUTE WERELDTOP komt naar Indoor Eventing Mechelen op Vrijdag 29 December om 16u.

Het is reeds voor de 3e keer dat de ‘Indoor Eventing’ of ‘Indoor Cross Country’ op het programma staat van Jumping Mechelen.

De eventing sport wordt steeds populairder in België. Deze tak van de paardensport wordt ook wel gezien als de ultieme test voor ruiter en paard. De combinaties doen namelijk een dressuurproef en leggen een cross country- en springparcours af. Degene met de hoogste dressuurscore en de snelste tijd met de minste fouten in de cross en het springparcours, is de winnaar.

Als variatie op deze discipline is er nu ook de Indoor Eventing . Deze bestaat alleen uit de cross-country parcours van zo’n 20 tot 25 natuurlijke hindernissen. Het parcours is korter en vindt op een kleinere oppervlakte plaats dan de originele cross-country, maar vraagt wel om meer behendigheid. Meer behendigheid is nodig omdat er geen lange lijnen gegaloppeerd kunnen worden, wat bij een originele cross wel kan, en er meer, kortere bochten gedraaid moeten worden door de kleinere oppervlakte.

Ruiters en publiek zijn erg enthousiast over deze nieuwe variant op de officiële eventing sport. Er zal weer fanatiek gereden worden om de hoofdprijs in de wacht te slepen, dus het belooft spannend te worden op Vrijdag 29 December in de Nekkerhal.

Wij zijn fier U te kunnen melden, dat er een aantal buitenlandse absolute Top ruiters zullen deelnemen aan deze indoor Cross Country wedstrijd:

Clayton Fredericks (AUS):
N° 3 op de wereld ranking, Winnaar Wereldbeker Eventing 2005 en 2e op de WEG te Aachen
Lucinda Fredericks (AUS):
N° 13 op de Wereld ranking en winnaar van de loodzware 4 sterren wedstrijd van Burley dit jaar
Karim Florent Laghouag (FRA)
N° 6 op de Wereld ranking en beste Franse ruiter op de WEG te Aachen (10e plaats) dit jaar.
Nicolas Touzaint (Fra) nog in onderhandeling
Nr 10 op de Wereld ranking, winnaar Wereldbeker eventing 2006, Europees Kampioen in 2003 en winnaar Boekelo, Waregem en vele andere wedstrijden in 2006
Alice Naber -Lozeman (NED)
Nr 41 op de ranking, meervoudig Nederlandse kampioene, deelname aan 4 Europese Kampioenschappen, Badmington en Burley
En natuurlijk, last but not least

Onze eigen Karin Donckers
Momenteel nr 23 op de ranking, maar heeft vorig jaar op de 2e plaats gestaan
Deelname aan meer dan 5 Europese Kampioenschappen (4e in Blenheim (2005) en 6e in Punchestown (2003), 3e in de Wereldbekerfinale in Pau in 2004, deelname aan Olympische spelen sinds 1992 (Barcelona; met een 8e plaats aldaar), en dit jaar 13e op de WEG van Aachen

Wij zijn ervan overtuigd dat dit spektakel heel wat publieke belangstelling zal hebben en denken dat dit ook een grote stimulans zal teweeg brengen voor de Belgische Eventing sport, daar er ook veel leken de Eventing sport hierdoor zullen gaan ontdekken.

Dat beloofd voor de vrijdag Haha! Hyper!

had vorig jaar gratis kaarten en dan had ik eventing,mennen,springen enz.
heb trouwens nog foto's van karin donckers over een boomstam Tong uitsteken

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:58

Ik kan waarschijnlijk niet gaan Boos!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 21:00

Ik wil ook nog snel kaarten bestellen, maar ik woon in een of ander vaag dorp in Zuid-Holland, en hier hebben ze niet van die kantoren om af te halen..

Iemand enig idee hoe ik dat kan doen?

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 21:20

Ik heb nog een kaart voor de dinsdag Lachen 5€ goedkoper
Kijk eens hier:
www.kbc.be

Floress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 21:23

Weet iemand hoe het zit met babytjes? Heb je daar ook een kaart voor nodig voor de tribune?