Paardenmarkt Hedel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Yentl_

Re: Paardenmarkt Hedel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 14:25

hey, ik ben al eerder terug als de handelaar. wel 2 shetjes verkocht, maar ik ben benieuwd of hij nog een fries ofzo heeft gekocht.
ik ga zo wel even naar stal om te checken Tong uitsteken

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 14:56

zo ook weer thuis, erg staan twijfelen bij een 2 jarige cobhengst.pff wat een plaatje, bedrag was ook niet al te hoog, maar we hebben hem toch maar laten staan. *snik*

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:12

So ik heb staan kwijlen bij een trekpaard hengst, bruin, met wel 1 m lange manen!!! Wauwie. De tinkers deden me niet zoveel, zoveel waren het er ook niet. Veel friezen trouwens. Hebbe jullie dat meisje op de fries gezien toen ze hem verkocht? Was heel grappig de koper stifte HAAR kont ipv die van het paard Haha!
Godv*r heb nog een trap gehad joh. En ik stond er niet eens dichtbij.
Wij hebben nog een hoofdstel, 3 ponyhalsters voor de veulens, 5 veulenhalsters en wat touwen gekocht. En nog fleecerijhandschoenen hmm!
Was weer erg leuk vandaag!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:21

Caira schreef:
zo ook weer thuis, erg staan twijfelen bij een 2 jarige cobhengst.pff wat een plaatje, bedrag was ook niet al te hoog, maar we hebben hem toch maar laten staan. *snik*

Bedoel je die vos?
Die was inderdaad super gaaf.
De eigenaar van ginger heeft een belse knol gekocht van 5 maanden. Helaas heeft hij een achterstand omdat zijn moeder uierontsteking had. Maar dat komt vast wel weer goed. Het is in ieder geval een erg lief beest. De paarden vielen mij over het algemeen tegen en het was op een gegeven moment echt veel te druk. Maar toch een leuk dagje gehad.

wematje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:34

R0X schreef:
So ik heb staan kwijlen bij een trekpaard hengst, bruin, met wel 1 m lange manen!!! Wauwie. De tinkers deden me niet zoveel, zoveel waren het er ook niet. Veel friezen trouwens. Hebbe jullie dat meisje op de fries gezien toen ze hem verkocht? Was heel grappig de koper stifte HAAR kont ipv die van het paard Haha!
Godv*r heb nog een trap gehad joh. En ik stond er niet eens dichtbij.
Wij hebben nog een hoofdstel, 3 ponyhalsters voor de veulens, 5 veulenhalsters en wat touwen gekocht. En nog fleecerijhandschoenen hmm!
Was weer erg leuk vandaag!

Nou dan ben je niet de enigste ik heb ook nog een flinke trap gehad vandaag Ziek

Siria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:40

mn ouders zijn geweest, ik heb de foto's ervan gezien: er stonden twee fjordenveulens op naast elkaar die waren echt te schattig Pling , maar mn ouders vonden de fjorden niet zo, wel zag mijn ma een heel mooi fries veulen Clown

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:55

ginger18 schreef:
Caira schreef:

Bedoel je die vos?
Die was inderdaad super gaaf.
.

nee was er eentje met heel veel wit, driekleurtje.

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:22

yipee we zijn de grootste van europa dit jaar werd er net omgeroepen.....
Afbeelding

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:27

nou, ik kom net bij stal vandaan!
de handelaar heeft een onwijs gave pony (rond de 1.50m) gekocht, zit arabierenbloed, weet nog niet precies hoe oud ze is Tong uitsteken ze heeft wel mooie ruime gangen. morgen maar even rondslingeren met een zadeltje en dan zien we het vanzelf wel! Haha!
het is een donkerbruine merrie met zwarte manen en staart en een klein snebje.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:40

heb een keilief klein shethengstje gekocht samen met n vriendin. hij heet Zwier haha. 4 maanden oud, zwart. Was al gechipt. Die man waarvan die was vond ons wel grappig volgens mij, die dacht echt dat wij 2 meisjes zonder kennis van paarden waren, die t beest nergens kwijt zouden kunnen. wilden eigenlijk helemaal geen paard kopen, maar we hadden allebei 25 euro, dus toen hadden we afgesproken dat als we er eentje zo gek kregen dat we voor 50 euro z'n pony mee mochten nemen, dat we dat zouden doen. en ja hoor, die man zag de humor er wel van in. moesten nog met m op de foto> het handjeklap moment haha. Maar toen bedachten we pas dat we geen vervoer hadden. Ondertussen maar gelijk n nieuw halstertje gekocht, want dat had ie ook wel nodig.

Inmmiddels issie thuis, van de week even DA, smid en ontwormen en nu staat onze Zwier lekker bij mijn fjord Luna op de wei, waar hij wat dikker moet gaan worden want dat is ie niet. Super dus dat we een shetje van de slacht hebben kunnen redden en misschien wordt t nog wel n dekhengstje ooit Knipoog

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:45

Ik zal wel niet goed gekeken hebben dan, want zoveel Tinkers heb ik niet gezien Clown
Iig weinig die mijn aandacht trokken.

Er stonden idd heel wat Friezen, stonden absoluut een paar toppers tussen, en ook een stel mooie veulens, ook al flink aan de maat. Het is dat ik al 2 tinkers heb.. anders had ik het wel geweten Dromen

madrieka; groter als Zuidlaren??

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:57

Siria schreef:
mn ouders zijn geweest, ik heb de foto's ervan gezien: er stonden twee fjordenveulens op naast elkaar die waren echt te schattig Pling , maar mn ouders vonden de fjorden niet zo, wel zag mijn ma een heel mooi fries veulen Clown

die veulens heb ik ook gezien! eentje was best mager en die lag op een gegeven moment op de grond was echt heel zielig om te zien, was volgens mij echt ziek

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:59

lonnie schreef:
heb een keilief klein shethengstje gekocht samen met n vriendin. hij heet Zwier haha. 4 maanden oud, zwart. Was al gechipt. Die man waarvan die was vond ons wel grappig volgens mij, die dacht echt dat wij 2 meisjes zonder kennis van paarden waren, die t beest nergens kwijt zouden kunnen. wilden eigenlijk helemaal geen paard kopen, maar we hadden allebei 25 euro, dus toen hadden we afgesproken dat als we er eentje zo gek kregen dat we voor 50 euro z'n pony mee mochten nemen, dat we dat zouden doen. en ja hoor, die man zag de humor er wel van in. moesten nog met m op de foto> het handjeklap moment haha. Maar toen bedachten we pas dat we geen vervoer hadden. Ondertussen maar gelijk n nieuw halstertje gekocht, want dat had ie ook wel nodig.

Inmmiddels issie thuis, van de week even DA, smid en ontwormen en nu staat onze Zwier lekker bij mijn fjord Luna op de wei, waar hij wat dikker moet gaan worden want dat is ie niet. Super dus dat we een shetje van de slacht hebben kunnen redden en misschien wordt t nog wel n dekhengstje ooit Knipoog

Heette de pony toch niet toevallig eerst Bram? want dan heb ik je gezien

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 19:01

Beetje veel potst achter elkaar Bloos maar er hebben vast mensen foto's gemaakt, en ik was mn camera vergeten maar heeft er misschien iemand foto's die, die ff kan sturen. Want wil graag foto's voor mn stageverslag Bloos

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 19:17

die tinkerhengst, die vos met blonde manen heeft fam *** uit someren gekocht.. plaatje van een beessie.. ik heb niks gekocht en ook nie verkocht, had besloten pica een eerlijke kans thuis te geven op een nieuw baasje
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-11-06 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam verwijderd

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 19:30

Er stonden 1710 paardjes! Veel!!!
Er werd trouwens weer veel gevochten... Boos!

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 19:32

ik wil ook wel foto's zien! Haha!

maflingergek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 19:39

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 19:56

Leuk!

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 20:54

D_Star schreef:
lonnie schreef:

Heette de pony toch niet toevallig eerst Bram? want dan heb ik je gezien

nope originele naam is en blijft Zwier Haha!

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 20:58

wel een hele leuke naam: Zwier Tong uitsteken
hoe kom je daaraan?

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:20

wij hebben 2 welshjes van ieder 6 maanden oud gkocht,secte A,blijven redelijk klein dus Haha!
een merrietje en een hengstje,laatste heeft een grote 7 als bles,word dus nu Lucky Seven genoemd Haha!

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:52

R0X schreef:

Huh? Waarom?

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:55

Vonnie84 schreef:
R0X schreef:

Huh? Waarom?

heb ik ook niks van mee gekregen

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:58

Elk jaar word er zoveel gevochten... Die mensen drinken enzo en dan breekt het op...

Wij hebben 8 veulens gekocht!
Allemaal hengstjes op eentje na.. 2 haflingers, een fjord X arab 4 welshjes en een veulen van een D pony... Lachen