ik ga zo wel even naar stal om te checken
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Caira schreef:zo ook weer thuis, erg staan twijfelen bij een 2 jarige cobhengst.pff wat een plaatje, bedrag was ook niet al te hoog, maar we hebben hem toch maar laten staan. *snik*
R0X schreef:So ik heb staan kwijlen bij een trekpaard hengst, bruin, met wel 1 m lange manen!!! Wauwie. De tinkers deden me niet zoveel, zoveel waren het er ook niet. Veel friezen trouwens. Hebbe jullie dat meisje op de fries gezien toen ze hem verkocht? Was heel grappig de koper stifte HAAR kont ipv die van het paard
Godv*r heb nog een trap gehad joh. En ik stond er niet eens dichtbij.
Wij hebben nog een hoofdstel, 3 ponyhalsters voor de veulens, 5 veulenhalsters en wat touwen gekocht. En nog fleecerijhandschoenen hmm!
Was weer erg leuk vandaag!
, maar mn ouders vonden de fjorden niet zo, wel zag mijn ma een heel mooi fries veulen
ginger18 schreef:Caira schreef:zo ook weer thuis, erg staan twijfelen bij een 2 jarige cobhengst.pff wat een plaatje, bedrag was ook niet al te hoog, maar we hebben hem toch maar laten staan. *snik*
Bedoel je die vos?
Die was inderdaad super gaaf.
.
ze heeft wel mooie ruime gangen. morgen maar even rondslingeren met een zadeltje en dan zien we het vanzelf wel! 
Siria schreef:mn ouders zijn geweest, ik heb de foto's ervan gezien: er stonden twee fjordenveulens op naast elkaar die waren echt te schattig, maar mn ouders vonden de fjorden niet zo, wel zag mijn ma een heel mooi fries veulen
lonnie schreef:heb een keilief klein shethengstje gekocht samen met n vriendin. hij heet Zwier haha. 4 maanden oud, zwart. Was al gechipt. Die man waarvan die was vond ons wel grappig volgens mij, die dacht echt dat wij 2 meisjes zonder kennis van paarden waren, die t beest nergens kwijt zouden kunnen. wilden eigenlijk helemaal geen paard kopen, maar we hadden allebei 25 euro, dus toen hadden we afgesproken dat als we er eentje zo gek kregen dat we voor 50 euro z'n pony mee mochten nemen, dat we dat zouden doen. en ja hoor, die man zag de humor er wel van in. moesten nog met m op de foto> het handjeklap moment haha. Maar toen bedachten we pas dat we geen vervoer hadden. Ondertussen maar gelijk n nieuw halstertje gekocht, want dat had ie ook wel nodig.
Inmmiddels issie thuis, van de week even DA, smid en ontwormen en nu staat onze Zwier lekker bij mijn fjord Luna op de wei, waar hij wat dikker moet gaan worden want dat is ie niet. Super dus dat we een shetje van de slacht hebben kunnen redden en misschien wordt t nog wel n dekhengstje ooit
maar er hebben vast mensen foto's gemaakt, en ik was mn camera vergeten maar heeft er misschien iemand foto's die, die ff kan sturen. Want wil graag foto's voor mn stageverslag

D_Star schreef:lonnie schreef:heb een keilief klein shethengstje gekocht samen met n vriendin. hij heet Zwier haha. 4 maanden oud, zwart. Was al gechipt. Die man waarvan die was vond ons wel grappig volgens mij, die dacht echt dat wij 2 meisjes zonder kennis van paarden waren, die t beest nergens kwijt zouden kunnen. wilden eigenlijk helemaal geen paard kopen, maar we hadden allebei 25 euro, dus toen hadden we afgesproken dat als we er eentje zo gek kregen dat we voor 50 euro z'n pony mee mochten nemen, dat we dat zouden doen. en ja hoor, die man zag de humor er wel van in. moesten nog met m op de foto> het handjeklap moment haha. Maar toen bedachten we pas dat we geen vervoer hadden. Ondertussen maar gelijk n nieuw halstertje gekocht, want dat had ie ook wel nodig.
Inmmiddels issie thuis, van de week even DA, smid en ontwormen en nu staat onze Zwier lekker bij mijn fjord Luna op de wei, waar hij wat dikker moet gaan worden want dat is ie niet. Super dus dat we een shetje van de slacht hebben kunnen redden en misschien wordt t nog wel n dekhengstje ooit
Heette de pony toch niet toevallig eerst Bram? want dan heb ik je gezien

R0X schreef:Er werd trouwens weer veel gevochten...
Vonnie84 schreef:R0X schreef:Er werd trouwens weer veel gevochten...
Huh? Waarom?