Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meppie schreef:adnil35 schreef:Hehehe, net terug uit weert..
Wim had het erg goed gedaan. Hij liep lekker en werkte goed mee.
Met mijn punten ben ik erg blij:
Exterieur:
type: 8
correctheid: 8
Presentatie onder het zadel:
stap: 6,7
draf: 7.2
galop: 7
het te rijden zijn: 7
algemene indruk: 7
totaal: 34.9 net niet door naar de halve finale dus...
Hoezo net niet door naar de finale, niemand weet toch nog of ze naar de finale mogen.
Zooist schreef:@Josfoto, ik moet om 15.00 uur.
Met Whatnow, kom de site niet op voor mijn nummer, maar moet na Jenns@bokt.
VValar schreef:Wordt de VSN morgen in Houten op Manege Zilfia's Hoeve gehouden? Weet iemand of dat goed bereikbaar is via OV?
VValar schreef:Bedankt Suzanne! Hmm jammer dat het zo slecht bereikbaar is via OV. Heb net ook eventjes gechecked, maar buiten dat ik er 2 uur over doe om er naar toe te komen (vanaf P'end), schijnt het ook nog 25 minuten lopen te zijn naar de Zilfia's Hoeve. Niet echt handig dus. Jammer dat ik geen auto tot mijn beschikking heb, had graag willen kijken en foto's willen maken!
[/quote]
Beestje is niet lang onder het zadel en nu net te loperig. joop007 schreef:Ik had een 8 voor exterieur en 36 voor het rijden, das wel net niet toch? Baal er knap van.Beestje is niet lang onder het zadel en nu net te loperig.
De rest van de foto's op mn site, wordt mss morgen avond
Toedeledoki schreef:Heb je 391 ook op de foto.
Ja, die van mij is ook nog maar 6 weken onder het zadel.Dat is eigenlijk net wat kort voor zo een evenement.Ze vonden haar met alles goed, alleen de kracht en afdruk was minder.Ze is inderdaad nog wat slap.
vamp schreef:Josfoto, heb je toevallig ook een foto van 395? ( de schimmel)