Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
)

Musquito schreef:1e plek, dus de minste punten in hun rubriek...Mijn vraag is dan kans waarop?
Citaat:Maar jullie hebben me wel aan het denken gezet hoor.
Het lijkt mij handiger dat we de puntenverdeling volgend jaar andersom doen.
Dus dat plaats 1 de meeste punten krijgt en dat diegene met de meeste punte bovenaan komt in het klassement.
Musquito schreef:dat is dan zijn/haar eigen keuze... of dat nu komt door te laat inschrijven of bewuste keuze...En wat als iemand dan maar 2 proeven heeft gereden?

Citaat:Ik zou gewoon vasthouden aan 1e plek is 1 punt, minste punten is winnaar. Mischien volgend jaar een combinatie de kans geven om 6 proeven te rijden over 3 weekenden maar vrij in te vullen, gewoon max 6 proeven maar het maakt niet uit of je dan 1 weekend zaterdag en zondag start, wie daar dan geen gebruik van kan of wil maken heeft gewoon pech... kun je een bepaald weekend niet op zowel de zaterdag en zondag kun je die inplannen in een ander weekend.
Geef je de combinaties ook de kans op iedere dag 1 proef te rijden, en telt 4 uit 6.
maar dat zijn mijn hersen spinsels

ik las het zo terug, en vond mijzelf wel heeeeel negatief klinken

Alane schreef:sjaantje schreef:Je doet gewoon niet meer voor de twentse dressuurcompetitie als je niet 4 proeven rijdt.. Volgens mij zit het zo, en dat lijkt me ook vrij logisch..
sta je gunstig?
de regel is 4 van de 6... dat ze tussentijds 1 proef schrappen, waar niemand rekening mee kon houden daar kunnen ook de ruiters niets aan doen.... zou het 'normaal' vinden dat dan 3 van de 5 proeven tellen.
Wil niet klagen, maar heb het zelden zo duidelijk meegemaakt
Desalniettemin gaan we er volgende week weer superhard tegenaan!!
, en daarom ook mijn docher voor 2 dagen in hetzelfde weekend opgegeven omdat ze het eerste weekend niet kon starten)
)