Nederlands Kampioenschap

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

hesterv

Re: Nederlands Kampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:36

Heb m ook binnen, ga pas de deux rijden met Danielle14, alleen dan in de baan ernaast waarschijnlijk. Int Z1 D om 9:07. Alleen bij mijn nr. 1 staat nog niemand.. Hoop dus niet dat ik dan als nr 2 als eerste moet starten!! Vind ik toch vaak wat tegenvallen als je eerste starter bent... Worden meestal nooit punten uitgedeeld. Maarja, we zien het wel. Heb in iede rgeval het Z viertal nog. Starttijden daarvan krijgen we morgen geloof ik!!!!

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 16:18

Hopelijk starten er hele slechte voor ons Hes Nagelbijten / Gniffelen Dan hebben we nog ene beetje kans op goede punten! Knipoog

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 16:21

hesterv schreef:
Heb m ook binnen, ga pas de deux rijden met Danielle14, alleen dan in de baan ernaast waarschijnlijk. Int Z1 D om 9:07. Alleen bij mijn nr. 1 staat nog niemand.. Hoop dus niet dat ik dan als nr 2 als eerste moet starten!! Vind ik toch vaak wat tegenvallen als je eerste starter bent... Worden meestal nooit punten uitgedeeld. Maarja, we zien het wel. Heb in iede rgeval het Z viertal nog. Starttijden daarvan krijgen we morgen geloof ik!!!!

Dus eerste starten is toch nadelig? Huilen balen...vraag me ook af hoe ze jureren als ik als eerste moet starten..en dan komt er ook nog eens een fjord binnen lopen..kan me voorstellen dat een jury het moeilijk vind ons te jurereren, ze weten niet of die fjord vergeleken met de andere beter loopt op niet..dus wat voor punten moet je geven? Plus een fjord is nou niet bepaald sjiek, dus je weet ook als jury dat er nog een heleboel sjieke pony's achter mij komen....lijkt me heel moeilijk voor mijn jury Ja pff...we zullen wel zien Haha!

Kan het ook mis hebben hoor Haha! maar als ik jury was zou ik dat wel moeilijk vinden...en eerlijk is eerlijk...en fjord is nou eenmaal geen sjieke NRPS Tong uitsteken

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 16:55

Nee dat is inderdaad zo _tarja_. Lijkt me ook heel lastig om te beoordelen als jury!

Er stond laatst ook een artikel in de krant, weet niet meer precies wat erin stond maar ongeveer dat een mens maar 8 combinaties kan onthouden. Dus stel dat je voorin zit en heel goed rijdt, en er komen later nog een paar goede combinaties, zullen ze je niet meer herinneren en zul je dus lager eindigen, zoiets was t Clown

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:01

Danielle14 schreef:
Nee dat is inderdaad zo _tarja_. Lijkt me ook heel lastig om te beoordelen als jury!

Er stond laatst ook een artikel in de krant, weet niet meer precies wat erin stond maar ongeveer dat een mens maar 8 combinaties kan onthouden. Dus stel dat je voorin zit en heel goed rijdt, en er komen later nog een paar goede combinaties, zullen ze je niet meer herinneren en zul je dus lager eindigen, zoiets was t Clown

ow haha....je bengt me echt weer moed in Vork haha.....maar een fjord zullen ze misschien wel onthouden? die zie je niet zo vaak Tong uitsteken
Vorig jaar was ik in het L2 wel 7de en had ik prijs, maar toen moest ik als 1 van de laatste..dus ja... Vork Maar ja...heb er wel veelz in in igg Haha!

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:05

Haha sorry! Ik moet ook als 2e dus ben ik ook niet zo heel blij mee. Als je maar lekker gereden hebt voor je gevoel is t goed toch? Lachen Ik verwacht echt niet dat ik boven in kom, heb de 2e proef ook nog niet doorgenomen, denk ook niet dat dat nodig is Nagelbijten / Gniffelen

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:07

Danielle14 schreef:
Haha sorry! Ik moet ook als 2e dus ben ik ook niet zo heel blij mee. Als je maar lekker gereden hebt voor je gevoel is t goed toch? Lachen Ik verwacht echt niet dat ik boven in kom, heb de 2e proef ook nog niet doorgenomen, denk ook niet dat dat nodig is Nagelbijten / Gniffelen

Tuurlijk wel! Zit net je profiel door te spitten en ziet er netjes uit met je pony! Suc6 igg Haha!

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:08

Achja ik wacht t wel af Knipoog Jij ook alvast suc6! Go jij! Go jij! Haha!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:13

yup me zus in het L2 Haha! met de Flemingh×Ferro, Haha! u can dance bachlorette Bloos

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:16

Wat zitten er veel L2 en Z1 ponyruiters in dit topic Tong uitsteken Zitten er ook nog M1 of M2 ruiters hierow Haha! ?

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:18

Is die van de zus van Kir_igor geen paard? Knipoog

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:19

Danielle14 schreef:
Is die van de zus van Kir_igor geen paard? Knipoog

ehm geen idee Tong uitsteken Of een grote E pony Haha!

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 09:37

kir_igor schreef:
yup me zus in het L2 Haha! met de Flemingh×Ferro, Haha! u can dance bachlorette Bloos

Ow dan moet ik tegen jou zus rijden
Danielle van rooij met Sunday L

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 09:41

MaRcIaNo schreef:
ik start ook in de l2 D/E.
ik moet om 9.36 al dus vroeg weg..

sunniebunnie dan moet ik ook tegen jou rijden leuk!!

zo jij moet zeker vroeg ik moet pas rond 11 uur Tong uitsteken

Fijn Haha! misshien zie ik je nog wel

_MelisDayka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 11:09

ik vind het echt raar jullie weten al hoelaat jullie moeten en ik weet nog helemaal niks Huilen

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:55

Hey chantal! Ze onthouden jou en tarja echt wel hoor. Ja, tuurlijk valt een fjord op, maar jullie zijn ook nog eens een top combinatie! Zet hem op he!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 14:13

Mijn hebben ze toch op de startlijst gezet terwijl ik me toch echt afgemeld heb op de Regio.
Zal maandag wel weer even bellen, sukkeltjes..

ploppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 14:17

Hmm ik heb ook nog geen startlijsten gekregen, maar ik weet ook niet of er voor de vereningskampioenschappen naar 1 persoon een startlijst wordt gestuurd of dat iedereen hem apart krijgt maar goed, ik wacht af Lachen

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 14:52

melisranger schreef:
ik vind het echt raar jullie weten al hoelaat jullie moeten en ik weet nog helemaal niks Huilen

Je krijgt een brief binnen (als goed is)

_MelisDayka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:26

sunniebunnie schreef:
melisranger schreef:

Ja weet ik had ik van de winter ook al Knipoog

Maar heb hem nog steeds niet binnen Huilen
Ik zag al wel in de Paard&Sport dat ik om 17.10 pas moet Boos! Waar ik dus van baal omdat onze vereniging ook nog eens die avond een feest organiseert omdat ze 70 jaar bestaan, Daar kan ik dus niet heen, en er komt ook een clinic enzo )

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:41

Danielle14 schreef:
Achja ik wacht t wel af Knipoog Jij ook alvast suc6! Go jij! Go jij! Haha!

We gaan gewoon vet knallen Knipoog hatsikidee!!!

En van het viertal hebben we nu ook de brief binnen.

Starttijden kunnen we maandag op internet vinden Knipoog lekker makkelijk dus

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 08:48

sunniebunnie schreef:
melisranger schreef:

rijden jullie bij de paarden? Ik denk namelijk dat je bij de paarden pas deze week een brief krijgt Haha!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 08:49

Mloui schreef:
Hey chantal! Ze onthouden jou en tarja echt wel hoor. Ja, tuurlijk valt een fjord op, maar jullie zijn ook nog eens een top combinatie! Zet hem op he!

Dank je wel Lachen Misschien onthouden ze me wel Tong uitsteken dan is het wat minder nadelig dat ik als eerste moet starten Vork haha

Jij ook suc6 he OK dan!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:11

_tarja_ schreef:
rijden jullie bij de paarden? Ik denk namelijk dat je bij de paarden pas deze week een brief krijgt Haha!

Aan haar profiel te zien rijdt ze bij de pony's. Maar iedereen die ik hier heb gehoord is door met de dressuur, misschien is het bij het springen wel anders?

annesoftijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 13:50

ik heb ook gereden individueel en met viertal.
individueel ben ik derde geworden waardoor ik net niet door ben want er mochten er twee door.
met viertal zijn we overijsselskampioen geworden en mogen we door naar het NK.