Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dan hebben we nog ene beetje kans op goede punten!
hesterv schreef:Heb m ook binnen, ga pas de deux rijden met Danielle14, alleen dan in de baan ernaast waarschijnlijk. Int Z1 D om 9:07. Alleen bij mijn nr. 1 staat nog niemand.. Hoop dus niet dat ik dan als nr 2 als eerste moet starten!! Vind ik toch vaak wat tegenvallen als je eerste starter bent... Worden meestal nooit punten uitgedeeld. Maarja, we zien het wel. Heb in iede rgeval het Z viertal nog. Starttijden daarvan krijgen we morgen geloof ik!!!!
balen...vraag me ook af hoe ze jureren als ik als eerste moet starten..en dan komt er ook nog eens een fjord binnen lopen..kan me voorstellen dat een jury het moeilijk vind ons te jurereren, ze weten niet of die fjord vergeleken met de andere beter loopt op niet..dus wat voor punten moet je geven? Plus een fjord is nou niet bepaald sjiek, dus je weet ook als jury dat er nog een heleboel sjieke pony's achter mij komen....lijkt me heel moeilijk voor mijn jury
pff...we zullen wel zien 
maar als ik jury was zou ik dat wel moeilijk vinden...en eerlijk is eerlijk...en fjord is nou eenmaal geen sjieke NRPS
Danielle14 schreef:Nee dat is inderdaad zo _tarja_. Lijkt me ook heel lastig om te beoordelen als jury!
Er stond laatst ook een artikel in de krant, weet niet meer precies wat erin stond maar ongeveer dat een mens maar 8 combinaties kan onthouden. Dus stel dat je voorin zit en heel goed rijdt, en er komen later nog een paar goede combinaties, zullen ze je niet meer herinneren en zul je dus lager eindigen, zoiets was t
haha.....maar een fjord zullen ze misschien wel onthouden? die zie je niet zo vaak
Maar ja...heb er wel veelz in in igg
Ik verwacht echt niet dat ik boven in kom, heb de 2e proef ook nog niet doorgenomen, denk ook niet dat dat nodig is
Danielle14 schreef:Haha sorry! Ik moet ook als 2e dus ben ik ook niet zo heel blij mee. Als je maar lekker gereden hebt voor je gevoel is t goed toch?Ik verwacht echt niet dat ik boven in kom, heb de 2e proef ook nog niet doorgenomen, denk ook niet dat dat nodig is
Jij ook alvast suc6!
met de Flemingh×Ferro,
u can dance bachlorette
Zitten er ook nog M1 of M2 ruiters hierow
?
Danielle14 schreef:Is die van de zus van Kir_igor geen paard?
Of een grote E pony
kir_igor schreef:yup me zus in het L2met de Flemingh×Ferro,
u can dance bachlorette
MaRcIaNo schreef:ik start ook in de l2 D/E.
ik moet om 9.36 al dus vroeg weg..
sunniebunnie dan moet ik ook tegen jou rijden leuk!!

misshien zie ik je nog wel
melisranger schreef:ik vind het echt raar jullie weten al hoelaat jullie moeten en ik weet nog helemaal niks
sunniebunnie schreef:melisranger schreef:ik vind het echt raar jullie weten al hoelaat jullie moeten en ik weet nog helemaal niks
Je krijgt een brief binnen (als goed is)
Waar ik dus van baal omdat onze vereniging ook nog eens die avond een feest organiseert omdat ze 70 jaar bestaan, Daar kan ik dus niet heen, en er komt ook een clinic enzo ) Danielle14 schreef:Achja ik wacht t wel afJij ook alvast suc6!
![]()
hatsikidee!!!
lekker makkelijk dus sunniebunnie schreef:melisranger schreef:ik vind het echt raar jullie weten al hoelaat jullie moeten en ik weet nog helemaal niks
Je krijgt een brief binnen (als goed is)
Mloui schreef:Hey chantal! Ze onthouden jou en tarja echt wel hoor. Ja, tuurlijk valt een fjord op, maar jullie zijn ook nog eens een top combinatie! Zet hem op he!
Misschien onthouden ze me wel
dan is het wat minder nadelig dat ik als eerste moet starten
haha_tarja_ schreef:rijden jullie bij de paarden? Ik denk namelijk dat je bij de paarden pas deze week een brief krijgt