Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

pony's > M1 Marijkeeee schreef:Heey mensen ik had vandaag een springwedstrijd in Bergum
ging echt super !!!!!!!!!!! ben eerste geworden in het eerste parcour ik als amateurtje gewonnen van de profs van de 70 deelnemers Had eerst zo het basis parcour foutloos gereden en toen hup de barage en geen een die aan mijn tijd kon tippen ik ging gewoon scheef over de hindernissen en gas.
2 parcour was ze een beetje moe, met als resultaat een balkje omdat ik haar een beetje scheef aanreed en door het moe zijn een balkje, ze tikte um net aan.
Dus resultaat van vandaag 3 wintspunten en de teller staat nu op de 10 en 60 euro van de eerste prijs, Ik ben van plan om voor INdoor Friesland M te gaan springen.
Zoals het vandaag ging hoop ik ook te rijden met de Frieskampioenschappen
netjes hoor!!
stond een behoorlijk parcours vond ik!
Hoop dat het goed gaat
Biertabje schreef:Marijkeeee schreef:Heey mensen ik had vandaag een springwedstrijd in Bergum
ging echt super !!!!!!!!!!! ben eerste geworden in het eerste parcour ik als amateurtje gewonnen van de profs van de 70 deelnemers Had eerst zo het basis parcour foutloos gereden en toen hup de barage en geen een die aan mijn tijd kon tippen ik ging gewoon scheef over de hindernissen en gas.
2 parcour was ze een beetje moe, met als resultaat een balkje omdat ik haar een beetje scheef aanreed en door het moe zijn een balkje, ze tikte um net aan.
Dus resultaat van vandaag 3 wintspunten en de teller staat nu op de 10 en 60 euro van de eerste prijs, Ik ben van plan om voor INdoor Friesland M te gaan springen.
Zoals het vandaag ging hoop ik ook te rijden met de Frieskampioenschappen
gefeliciteerd!!! ik zag het vanmiddag al op de uitslagenlijstnetjes hoor!!
ik heb vandaag voor het eerst M gestart en ging ook met 3 wp naar huisstond een behoorlijk parcours vond ik!
de indoctro liep fluitend foutloos door het M hc
Z zat ik zelf wat te prutsen met gevolg 2 banketstaaf balkjes, maar die sprong werkelijk grandioos. zal me niks verbazen als die vandaag is verkocht![]()
Niek123 schreef:welke klasse
en ik duim voor je