woldhoeve schreef:waarom kan ik mij niet online inschrijven????
Retorische Vraag.......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
woldhoeve schreef:waarom kan ik mij niet online inschrijven????
Kayila schreef:"Kayila let op nu komt rina met clip ik herhaal Kayila let op nu komt rina met clip!!"
En ja hoor ik durf nog wel
. Maak me daarover nog de minste zorgen (zit alleen nog steeds te duimen dat Peppy die box voor elkaar krijgt). Anders lach ik denk ik het hardste.... omdat jullie allemaal klaar staan voor een Clip die dan niet verschijnt
rina schreef:Hihihihi Sebasje, Sebastiaan en Basje wonen in de cabine van mijn vrachtauto, elk hun eigen hoek. Maar ja als, met name Basje die erg ondernemend is, het in zijn koppie krijgt om wat meer van de wereld te zien. Heb je een kans dat ie op mijn schouder zit![]()
![]()
Kayila schreef:"Kayila let op nu komt rina met clip ik herhaal Kayila let op nu komt rina met clip!!"
Dat moet San eens wagen![]()
![]()
![]()
En ja hoor ik durf nog wel
. Maak me daarover nog de minste zorgen (zit alleen nog steeds te duimen dat Peppy die box voor elkaar krijgt). Anders lach ik denk ik het hardste.... omdat jullie allemaal klaar staan voor een Clip die dan niet verschijnt
![]()
Nou ja draakje en ik zijn al druk aan het oefenen (stilstaan dan) Ik zal je zo de gegevens doorbellen Peppy. Want mijn startnummer is er nog niet. Citaat:@ Woldhoeve, wat wilde jij bij de beginners????
PeppySan schreef:Ik heb extra boxen kunnen regelen, dus er zijn nog een paar boxen te huur.
. Wat ga je startten?
sflj schreef:Ik heb me net ingeschreven (denk ik) via www.westernsport en kreeg de melding dat er een inschrijvingsmail naar mij is verstuurd.
Nou weet ik niet hoe snel dat gaat maar na 5 minuten had ik nog niks terug gekregen?
Zag op het online- dinges niks staan over het huren van een box trouwens, kan dat nog?