Maar het is hier zulk rotweer, zoveel regen dat ik maar niet ga. Hopelijk wordt het vanmiddag beter. En anders morgen misschien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jongleurtje schreef:Weet iemand of er ook foto`s zijn gemaakt van het landelijk springen? en van het masterclass springen van vrijdag?
Melanie15 schreef:Nou ik heb gister gereden. En het was echt drama, echt drama. Sochtends had ze keihard op mn voet gestaan, meteen helemaal blauw en dik. Dus mn moeder wilde eigenlijk al niet dat ik ging, maar ik eigenwijs he, want ik wilde dat laatste puntje hebben. Nou met pijn en moeite in mn laars gekomen. Ik kon ook niet gewoon lopen, moest hinkelen, want ik kon geen kracht op mn voet zetten. Kalinka was thuis ook al helemaal druk, maar daar met opzadelen was ze echt ontzettend rustig voor haar doen dan. Toen opstappen, dat deed al pijn omdat het mn linkervoet was waar ze op had gestaan. Ging ze ook nog eens achterlijk rondjes lopen draaien, dus ik op dr kop gegeven en toen ging het wel. Losrijden ging ook niet echt ideaal, aangezien ik niet kon lichtrijden. Maar op zich liep ze wel. Toen de proef in, nou er was geen houden meer aan. Ze was zo ontzettend poedersuiker. Kwam onderhand jankend de proef uit. Het is altijd hetzelfde met dr, zodra ze binnen de hekjes komt raakt ze in paniek en kan je dr niks meer mee. De ene keer is het erger dan de andere en gister was het dus weer heel erg. En dan loopt ze tussen de proeven door weer alsof er niks aan de hand is. Toch maar de 2e proef gereden, draf ging goed, maar zodra ik moest stappen ging het weer fout. Het enige wat ze doet is dribbelen en je kan er niks mee. Had er in de 1e proef al stilgezet, 2e proef wilde ze eerder aangalopperen maar dat kon nog niet, dus wilde ze omhoog komen, het was echt drama drama drama. Ik ga nu nog 1 ding proberen en als dat niet lukt, gaat ze gewoon eruit, het is gewoon niet leuk meer.
Het was overigens wel een ontzettend mooie wedstrijd
Snappie schreef:Melanie15 schreef:Nou ik heb gister gereden. En het was echt drama, echt drama. Sochtends had ze keihard op mn voet gestaan, meteen helemaal blauw en dik. Dus mn moeder wilde eigenlijk al niet dat ik ging, maar ik eigenwijs he, want ik wilde dat laatste puntje hebben. Nou met pijn en moeite in mn laars gekomen. Ik kon ook niet gewoon lopen, moest hinkelen, want ik kon geen kracht op mn voet zetten. Kalinka was thuis ook al helemaal druk, maar daar met opzadelen was ze echt ontzettend rustig voor haar doen dan. Toen opstappen, dat deed al pijn omdat het mn linkervoet was waar ze op had gestaan. Ging ze ook nog eens achterlijk rondjes lopen draaien, dus ik op dr kop gegeven en toen ging het wel. Losrijden ging ook niet echt ideaal, aangezien ik niet kon lichtrijden. Maar op zich liep ze wel. Toen de proef in, nou er was geen houden meer aan. Ze was zo ontzettend poedersuiker. Kwam onderhand jankend de proef uit. Het is altijd hetzelfde met dr, zodra ze binnen de hekjes komt raakt ze in paniek en kan je dr niks meer mee. De ene keer is het erger dan de andere en gister was het dus weer heel erg. En dan loopt ze tussen de proeven door weer alsof er niks aan de hand is. Toch maar de 2e proef gereden, draf ging goed, maar zodra ik moest stappen ging het weer fout. Het enige wat ze doet is dribbelen en je kan er niks mee. Had er in de 1e proef al stilgezet, 2e proef wilde ze eerder aangalopperen maar dat kon nog niet, dus wilde ze omhoog komen, het was echt drama drama drama. Ik ga nu nog 1 ding proberen en als dat niet lukt, gaat ze gewoon eruit, het is gewoon niet leuk meer.
Het was overigens wel een ontzettend mooie wedstrijd
Hoi, nou je bent niet de enige met dit probleem hoor.
Ik heb precies zo'n merrie
Ik reed trouwens na jouw, kleine bruine met een kolletje en LA een wit voetje.
Jouw probleem was denk ik ook die klapperende vlaggen en zo veel spanning dat ze niet meer weten wat ze doen, wat zich uit in dribbelen en omhoog komen en weg spuiten.
HEEL FRUSTREREND!!!!! VOORAL OMDAT ZE THUIS ZOOOO GOED KUNNEN LOPEN
Onder tussen heb ik me er maar bij neer gelegd dat ze zo is en het zal toch niet beter worden, ze is al 13
Misschien dat het beter wordt als ik Z mag starten, kan ik met stang en trens en hopelijk dan wat meer controle
Anders weet ik het ook niet meer