Zep schreef:Klopt CGJ, als je me belazert kan ik daar nog verdomd lang kwaad om blijven.
"je"of "iemand"................
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zep schreef:Klopt CGJ, als je me belazert kan ik daar nog verdomd lang kwaad om blijven.
jubeltje schreef:Weerleg de vraag bij jezelf, feit blijft dat hij scoort in de Grand Prix en jij niet. Maar daar gaat t topic niet over. Ik vond hem niet fijn overkomen, maar heb gehoord dat hij ook bezig is met een mentalcoach voor de stress.

Zep schreef:Ik snap je punt wel, maar toch klopt je redenatie imo niet.
Hij rijdt daar wel en onderwerpt zich wel aan een openbaar optreden en jurering. Dan moet er ook over gediscussieerd kunnen worden. Het is niet zo dat we alleen maar aan de kant mogen zitten en verwonderd aangapen.
Zep schreef:jubeltje schreef:Weerleg de vraag bij jezelf, feit blijft dat hij scoort in de Grand Prix en jij niet. Maar daar gaat t topic niet over. Ik vond hem niet fijn overkomen, maar heb gehoord dat hij ook bezig is met een mentalcoach voor de stress.
Ik snap je punt wel, maar toch klopt je redenatie imo niet. Hij rijdt daar wel en onderwerpt zich wel aan een openbaar optreden en jurering. Dan moet er ook over gediscussieerd kunnen worden. Het is niet zo dat we alleen maar aan de kant mogen zitten en verwonderd aangapen.
.liliputter schreef:als je goed kijkt is te zien dat op niet alle foto,s de stang er strak bij is,je kunt ook niet oordelen of het nodig was als het zo was!...en heel veel mensen rijden een keer iets minder,wij krijgen geen commentaar,iemand aan de top wel,alsof die iedere dag even goed kan presteren,doe hetmaar eens na!
lienet schreef:

Suzanne F. schreef:Wat is een moetje?
Frederik2 schreef:noem het offtopic als je daar zin in hebt maar het feit blijft dat jezelf nou ook niet bepaald een talent bent! wel erg makkelijk om dan iemand als Edward af te gaan zitten zeiken!!
eurodressage schreef:Die zie je nooit in een ander zadel behalve een Hennig. Het heeft hele dikken knierollen. je gaat in zo'n zadel zitten en je kan je benen nog maar amper bewegen. Ze worden echt door die dikke rollen (zowel voor het dijbeen als achter) stevig op de plaats gehouden.
Hoe ie er op zit! Als iemand van ons zo op de foto bij HAW staat heeft ie ook 10 pagina's commentaar, dus waarom bij een ruiter die schijnbaar op een niveau rijdt wat wij toch nooit zouden halen anders zijn?! Ik vind deze foto's niet bepaald representatief. sjaantje schreef:Frederik2 schreef:noem het offtopic als je daar zin in hebt maar het feit blijft dat jezelf nou ook niet bepaald een talent bent! wel erg makkelijk om dan iemand als Edward af te gaan zitten zeiken!!
Goeiemorgen! Dat vind ik echt te debiel voor woorden...

MissJ schreef:Oud topic.