[WN] 16-04,06, Starnmeer, Easter Egg Show (Wran-D)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vrolijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:06

wat een gedoe , nou ja zal vast gezellig worden
kom misschien ook ff kijken

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 17:19

Even een vraag tussendoor over de hoofddeksel.
Is cap verplicht?? (mijn trainer zegt van niet, als je 16 of ouder bent )

Boldly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 23:03

Cap is alleen verplicht voor de Jeugd tm 12. Voor de rest mogen jullie het zelf bepalen..

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 08:53

Hoi Elly,

Heb je al enig idee of mijn bijrijdstertje is ingeschreven??
(arme kind kan vandaag pas voor het eerst oefenen )

groetjes , Yvonne

Vera

Re: 16 april, Easter Egg Show, Manege Spijkerboor (Wran-D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 16:31

Nou wij zijn er klaar voor!

Vanmiddag is er nog druk geoefend door de dames en zijn alle proefjes nog een keer doorgenomen.
Net hebben we nog even een goede spijkerbroek gekocht en zijn alle kledingstukken nog eens doorgepast.
De cap (die toch een behoorlijke laag stof vertoonde ) wordt momenteel opgepoetst (hebben met weemoed steeds de hoed even op ) en dan hoop ik dat ze kunnen slapen van de zenuwen.

Dat ik ook nog meerijd is deze week van voorbereidingen van totaal ondergeschikt belang geweest. Hoe ik me door een amateur trailparcours met balkjes en lope-over moet worstelen is nog de vraag.
Maar ik ga lekker genieten van mijn kinderen die er echt veel zin in hebben
Tot morgen!

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:09

vera schreef:
Nou wij zijn er klaar voor!

Vanmiddag is er nog druk geoefend door de dames en zijn alle proefjes nog een keer doorgenomen.
Net hebben we nog even een goede spijkerbroek gekocht en zijn alle kledingstukken nog eens doorgepast.
De cap (die toch een behoorlijke laag stof vertoonde ) wordt momenteel opgepoetst (hebben met weemoed steeds de hoed even op ) en dan hoop ik dat ze kunnen slapen van de zenuwen.

Dat ik ook nog meerijd is deze week van voorbereidingen van totaal ondergeschikt belang geweest. Hoe ik me door een amateur trailparcours met balkjes en lope-over moet worstelen is nog de vraag.
Maar ik ga lekker genieten van mijn kinderen die er echt veel zin in hebben
Tot morgen!

haha ja die lope over.. ik heb dat vandaag dus pas voor het eerst gedaan ik ben benieuwd hoe we er morgen overheen gaan, want vandaag heb ik toch wel een aantal keer gesprongen wat niet de bedoeling was . we zullen wel zien hoe het morgen gaat. tot morgen iedereen. ik heb er zin in.

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:38

Het allerleukste is dat als je in de lope over een fout maakt en de balken verplaatsen, je de twee volgende oefeningen ook niet meer kunt uitvoeren

fique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:43

ja idd.. rij je mee op dat paardje waar je maandags op de kalverhoek mee rijd?

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:47

Iedereen morgen heel veel succes. Mijn paardje is wel weer volledig hersteld (zo lijkt het tenminste), maar om nou even snel alles op alles te zetten om deze wedstrijd mee te kunnen rijden, leek me niet wat. Volgende keer beter. Maar voor iedereen die wel meedoet veel plezier en succes en voor de organisatie ook succes!

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:49

fique schreef:
ja idd.. rij je mee op dat paardje waar je maandags op de kalverhoek mee rijd?

Ja die Red Dun.

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:49

Monnik; goed om te horen dat het weer beter gaat. Jammer dat je er morgen niet bent! Kom je wel nog even kijken?

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:19

Nee ik kom niet kijken. Was ik oorspronkelijk wel van plan, maar m'n puppie kan ieder moment geboren worden (teef heeft al voorweeën) en daar wil ik dan meteen heen kunnen.
Daarnaast moeten m'n eigen paardjes ook hun beweging hebben en dan zit een dag maar zo weer vol.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:41

wij zijn er ook klaar voor.

11 paardjes en 13 ruiters
alles staat schoon en ingepakt opstal.
spullen in de vrachtwagen en trailers.

tot morgen

Bandit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:33

Boldly schreef:
Cap is alleen verplicht voor de Jeugd tm 12. Voor de rest mogen jullie het zelf bepalen..

Mag er in de jeugd klasse met een Cap in een hoed gereden worden..?? Wij hadden zo,n speciaal Western" potje" gekocht voor in de hoed,waarbij ons verteld werd,dat daar wedstrijden mee gereden mocht worden..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:45

Zucht, ik moet weer eens vroeg opstaan

Ik ben te herkennen aan de feit dat ik doof ben

diola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 09:55

Alles wat EEG goedgekeurd is mag inpricipe mee gereden worden dus check is of het potje voor in zo'n hoed toegestaan is?

Iedereen veel succes vandaag

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 14:04

Heb weer dingen geleerd en het was wel leuk.

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:36

Ben vandaag even wezen kijken, en het was erg leuk!
Ontzettend dappere, geconcentreerde ruiters gezien die bovenal plezier hadden!
Goed gevulde (jeugd!)klasses, leuke speaker (wellicht een cursus western termen ) en een leuke jury!

En, pittige proeven in de trailclass, ook in de jeugd, maar daar wisten ze zich bijzonder goed doorheen te slaan.

Kortom, erg leuke wedstrijd! Moet vooral vervolgd worden

fique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:58

zo eindelijk weer thuis na een lange geslaagde dag. echt een leuke wedstrijd ( mag zeker herhaald worden). was 5e in de am. pleasure, 4e in de am. trail en 6e in de am. hms. was zeer tevreden aangezien we niet veel hebben kunnen oefenen ervoor en pas voor de 2e keer in de amateur. iedereen gefeliciteerd met de binnengesleepte prijzen en tot de volgende wedstrijd.

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:19

Ben nu wel benieuwd naar mijn foto's, zag wel een fotograve een foto van mij maken

Vond dat Indy zich best goed doorheen sloeg, toen hij net uit de trailer was, was het alleen maar heel snel lopen en alles was eng.
In de kleine bak vond hij allemaal best behalve dat hij hele tijd aan het roepen was naar de andere paardje en steeds uit de bak willen lopen

Met en al heb ik het echt wel leuk gehad

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:22

Wij hangen inmiddels languit op de bank na een super geslaagde show!
Ik heb genoten van alle kinderen die zo super hun best deden en geweldige resultaten boekten.
Met zo'n opkomst aan jeugd zou je toch meoten hopen dat deze in de toekomst meer aandacht gaan krijgen!
We hebben een heel mooi rijtje aan bekers en lintjes hier in huis; Luca 8ste in de Leadline, Bente 4e in de horsemanship, ik 5e in de amateur trail, 2e in de amateur horsemanship en 1e in de amateur pleasure.
Op 1 puntje na niet de Allroundprijs gehaald maar die ging welverdiend naar Tanja!

Wij hebben een hele leuke dag gehad en graag willen we de organistatie een compliment geven, het was allemaal prima verzorgd.
Verder ook een compliment aan de judge (Alida van der Hof) die alles met een geweldige positieve inslag heeft gejureerd en de kinderen echt een hart onder de riem heeft gestoken

Volgend jaar weer?

fique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:42

ben alleen helemaal door alles eromheen vergeten om op de score sheets te kijken. dus weet nu helaas m'n punten niet.

twistfanc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:45

was echt een top dag !

fique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:46

MoonChloe schreef:
Ben nu wel benieuwd naar mijn foto's, zag wel een fotograve een foto van mij maken

ja dat was gera. met een beetje geduld komen ze ook vast wel weer op haar site www.gerahoving.nl

fique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:50

twistfanc schreef:
was echt een top dag !

hee ook weer thuis? had nog ff gewacht op stal, maar was kapot dus ben toch maar naar huis gegaan. ja was gezellig he.
ff off-topic je onderschrift van de website kalverhoek klopt niet