kom misschien ook ff kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
)
) wordt momenteel opgepoetst (hebben met weemoed steeds de hoed even op
) en dan hoop ik dat ze kunnen slapen van de zenuwen.
vera schreef:Nou wij zijn er klaar voor!
Vanmiddag is er nog druk geoefend door de dames en zijn alle proefjes nog een keer doorgenomen.
Net hebben we nog even een goede spijkerbroek gekocht en zijn alle kledingstukken nog eens doorgepast.
De cap (die toch een behoorlijke laag stof vertoonde) wordt momenteel opgepoetst (hebben met weemoed steeds de hoed even op
) en dan hoop ik dat ze kunnen slapen van de zenuwen.
Dat ik ook nog meerijd is deze week van voorbereidingen van totaal ondergeschikt belang geweest. Hoe ik me door een amateur trailparcours met balkjes en lope-over moet worstelen is nog de vraag.
Maar ik ga lekker genieten van mijn kinderen die er echt veel zin in hebben![]()
Tot morgen!
ik ben benieuwd hoe we er morgen overheen gaan, want vandaag heb ik toch wel een aantal keer gesprongen wat niet de bedoeling was
. we zullen wel zien hoe het morgen gaat. tot morgen iedereen. ik heb er zin in.
fique schreef:ja idd.. rij je mee op dat paardje waar je maandags op de kalverhoek mee rijd?
Boldly schreef:Cap is alleen verplicht voor de Jeugd tm 12. Voor de rest mogen jullie het zelf bepalen..

) en een leuke jury!

MoonChloe schreef:Ben nu wel benieuwd naar mijn foto's, zag wel een fotograve een foto van mij maken![]()
twistfanc schreef:was echt een top dag !