iedereen die in deze topic praat
toch ? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
toch ? 

Typhoon schreef:Marijkeeee: ja ik val idd erg op ja:P....Je ziet me dan sowieso wel in Harich,spring L..dus als je een erg klein meisje op een reusachtig paard ziet,weet je wie het is.....ikkuh:P
ik rij op een donkere schimmel
. Heel leuk dat er nu ook in het Noorden enkele van dit soort grote wedstrijden zijn. Rosalie123 schreef:Zo ik ben er ook weer. Was 2 keer foutloos en had in het progressief de 8e prijs. Het was dus weer een geslaagd dagje
Rapiti schreef:Ik heb zaterdag mee gedaan met de dressuur. Ik had geen idee dat het zo'n grote wedstrijd was . Heel leuk dat er nu ook in het Noorden enkele van dit soort grote wedstrijden zijn.
Marijkeeee schreef:Rapiti schreef:
Ik heb zaterdag mee gedaan met de dressuur. Ik had geen idee dat het zo'n grote wedstrijd was . Heel leuk dat er nu ook in het Noorden enkele van dit soort grote wedstrijden zijn.
ik ben heel erg benieuwd hoe het is, zal me eerste keer worden, ben er wel eens geweest voor een veulenkeuring maar toen ben ik niet binnen geweest.
En hoe had je gereden ?
Rapiti schreef:Ik heb zaterdag mee gedaan met de dressuur. Ik had geen idee dat het zo'n grote wedstrijd was. Heel leuk dat er nu ook in het Noorden enkele van dit soort grote wedstrijden zijn.
maaaaar de ereronde op die bonte was wel grappig!
Ik ken de kur alleen van tv en ik vond het mooi gereden.

.
Rogue schreef:Ik vond het sneu voor Wilmer dat z'n paard zo ... opstandig werd, hij doet het iig vele malen beter dan ik, ik was er tijdens het laatste steigeren vanaf gekukeld.
Typhoon schreef:Daar ga ik echt niet van uit!!Er toen echt veel mee.... Heb wel zin in Harich,hopelijk is het dan beter weer dan nu...Begint het buiten seizoen weer lekker:D..
Marijkeeee: ga je 22 april ook naar Koudum??

Rogue schreef:@ Oversized, op wie heb jij gereden als ik vragen mag?
Die bonte (ik bedoel Orlando) was zaterdag even mijn favoriet, ik had hem zien lopen tijdens het inrijden en toen wees ik hem al aan (aan mn maat), toen hij de ring in kwam hoorde ik z'n naam... nou... is gewoon mijn paardje... ik ben gewoon Orlando fan.... Bloom dan wel.![]()
Ik had niet echt een favoriet of zo, vond het gewoon grappig dat het zo uitkwam
Ik vond het sneu voor Wilmer dat z'n paard zo ... opstandig werd, hij doet het iig vele malen beter dan ik, ik was er tijdens het laatste steigeren vanaf gekukeld.
Ik vond het een leuke dag, alleen die ***tribune bankjes.... ik had geen benen en heupen meer over, maar ok, vrijdag weer net als zaterdag
Ik reed de ere-ronde met Orlando.