31/3 t/m 8/4 Showjumping Indoor Tolbert

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 07:31

ik denk dat ze de showjumping bedoelt,

iedereen die in deze topic praat toch ?

Rogue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 11:51

Toch even weer vragen hoor
Ik ben er morgen en volgende week vrijdag en zaterdag.... wie van jullie rijden dan en hoe weet ik dat jullie het zijn... is leuk als ik jullie kan aanmoedigen toch?

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 13:16

als ikheb woensdag goed doe en ik mag naar de finale, dan ben ik er vrijdagavond, de laatste groep na de ZZ, dus B ,maar het is nog afwachten of ik mee doe

Typhoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:10

Marijkeeee: ja ik val idd erg op ja:P....Je ziet me dan sowieso wel in Harich,spring L..dus als je een erg klein meisje op een reusachtig paard ziet,weet je wie het is.....ikkuh:P

Typhoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:11

en als ik op mijn andere paard ziet,herkent niemand mij zowat:P

Rieta_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:16

ik ga zondag kijken bij mijn oude pony en donderdagavond en zaterdagavond en vrijdagavond naar de ruiterbal natuurlijk..

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:22

Typhoon schreef:
Marijkeeee: ja ik val idd erg op ja:P....Je ziet me dan sowieso wel in Harich,spring L..dus als je een erg klein meisje op een reusachtig paard ziet,weet je wie het is.....ikkuh:P

in Harich spring ik ook L, heel erg leuk, rijden we tegen elkaar ik rij op een donkere schimmel

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 03:04

a goeie

nieuwe toppic voor harich starten?
najah ik start in harich L HC effe kijken hoe we het er vanaf brengen.
bij hc is er geen barrage die je mag rijden toch?

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 08:55

met HC mag je geen barage, maar misschien zijn er wel 2 parcours, dus wanneer eht in de HC goed gaat kun je 2 parcour wel gewoon doen, maar het is neit zeker van het 2 parcour

Rosalie123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 11:19

Zo ik ben er ook weer. Was 2 keer foutloos en had in het progressief de 8e prijs. Het was dus weer een geslaagd dagje

Rapiti

Re: 31/3 t/m 8/4 Showjumping Indoor Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 11:29

Ik heb zaterdag mee gedaan met de dressuur. Ik had geen idee dat het zo'n grote wedstrijd was . Heel leuk dat er nu ook in het Noorden enkele van dit soort grote wedstrijden zijn.

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 12:09

Rosalie123 schreef:
Zo ik ben er ook weer. Was 2 keer foutloos en had in het progressief de 8e prijs. Het was dus weer een geslaagd dagje

goed man, ga je ook door naar de finale ?

Rapiti schreef:
Ik heb zaterdag mee gedaan met de dressuur. Ik had geen idee dat het zo'n grote wedstrijd was . Heel leuk dat er nu ook in het Noorden enkele van dit soort grote wedstrijden zijn.

ik ben heel erg benieuwd hoe het is, zal me eerste keer worden, ben er wel eens geweest voor een veulenkeuring maar toen ben ik niet binnen geweest.
En hoe had je gereden ?

Rapiti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 14:27

Marijkeeee schreef:
Rapiti schreef:

ik ben heel erg benieuwd hoe het is, zal me eerste keer worden, ben er wel eens geweest voor een veulenkeuring maar toen ben ik niet binnen geweest.
En hoe had je gereden ?

Het ging best goed, maar het kan natuurlijk nog veel beter. Ik had 63, nog iets %, dus daar was ik wel tevreden over.

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 15:20

mooi dat je zelf goed tervreden was, want dat is het belangrijkste

Typhoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:32

Ik moet woensdag naar Tolbert.L springen.. heb morgen examens:S:( vet sh*t....en dan heb ik zaterdag in harich met beide paarden

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:39

lekker drukjes, maar als je naar de finale gaat kun je donderdag ook nog een keer.

Rieta_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:26

ben vandaag ook even geweest in tolbert.. mijn oude pony moest springen in de B ze was het 1e parcour foutloos en een 6e plek en 2e parcour een weigering.... jammer maar ging wel weer super na de eerste keer..

Typhoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:38

Daar ga ik echt niet van uit!!Er toen echt veel mee.... Heb wel zin in Harich,hopelijk is het dan beter weer dan nu...Begint het buiten seizoen weer lekker:D..

Marijkeeee: ga je 22 april ook naar Koudum??

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 20:28

ik ga de 22ste wel naar koudum

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 22:18

Rapiti schreef:

Hahaaaaa en ik heb tegen jou gereden!! Je mag mijn paardje wel eens lenen (nu weet je het wel!!) Leuke kur heb je gereden! Had je me nog met de vos gezien?? Hij was een beetje stout haha maaaaar de ereronde op die bonte was wel grappig!

Tot de volgende keer! en ehhh gefeliciteerd met je kur!

Rogue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 23:52

@ rapiti, jij was toch degene die eigenlijk de kur als tweede moest rijden, maar om redenen ipv Moniek moest starten?
Ik ken de kur alleen van tv en ik vond het mooi gereden.

@ Oversized, op wie heb jij gereden als ik vragen mag?

Die bonte (ik bedoel Orlando) was zaterdag even mijn favoriet, ik had hem zien lopen tijdens het inrijden en toen wees ik hem al aan (aan mn maat), toen hij de ring in kwam hoorde ik z'n naam... nou... is gewoon mijn paardje... ik ben gewoon Orlando fan.... Bloom dan wel.

Ik had niet echt een favoriet of zo, vond het gewoon grappig dat het zo uitkwam

Ik vond het sneu voor Wilmer dat z'n paard zo ... opstandig werd, hij doet het iig vele malen beter dan ik, ik was er tijdens het laatste steigeren vanaf gekukeld .

Ik vond het een leuke dag, alleen die ***tribune bankjes.... ik had geen benen en heupen meer over, maar ok, vrijdag weer net als zaterdag

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 00:41

Rogue schreef:
Ik vond het sneu voor Wilmer dat z'n paard zo ... opstandig werd, hij doet het iig vele malen beter dan ik, ik was er tijdens het laatste steigeren vanaf gekukeld .

Ik heb weer heel wat gemist dunkt me.........

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 07:35

Typhoon schreef:
Daar ga ik echt niet van uit!!Er toen echt veel mee.... Heb wel zin in Harich,hopelijk is het dan beter weer dan nu...Begint het buiten seizoen weer lekker:D..

Marijkeeee: ga je 22 april ook naar Koudum??

Jah in Koudum ben ik ook van de partij

hoop ook dat het beter weer word, want als het te nat is ga ik niet, wil geen ongelukken, maar het valt in Harich altijd wel mee, zand grond, niet zo snel glad

@Elisabeth: succes vandaag in Tolbert

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 08:16

Rogue schreef:
@ Oversized, op wie heb jij gereden als ik vragen mag?

Die bonte (ik bedoel Orlando) was zaterdag even mijn favoriet, ik had hem zien lopen tijdens het inrijden en toen wees ik hem al aan (aan mn maat), toen hij de ring in kwam hoorde ik z'n naam... nou... is gewoon mijn paardje... ik ben gewoon Orlando fan.... Bloom dan wel.

Ik had niet echt een favoriet of zo, vond het gewoon grappig dat het zo uitkwam

Ik vond het een leuke dag, alleen die ***tribune bankjes.... ik had geen benen en heupen meer over, maar ok, vrijdag weer net als zaterdag

Tja die tribunes!!! Dat vond ik ook niet zo echt tof! Ik reed Wonderboy de vos en was de enige denk ik die in ieder geval nog wat extra's richting publiek aan het fabriceren was in de ring door een reclamebord van de tribune af te gooien Ik reed de ere-ronde met Orlando.

Oei dat van Wilmer heb ik niet gezien. Steigeren???? huh???

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 08:25

Ben heel erg benieuwd hoe Ryp op de tribune reageert, denk dat het wel meevalt, het is bij haar zo, ze ziet een hindernis en dan denkt ze alleen nog maar aan springen