Paardenshow Levade komt in Maart en April naar Nederland!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Xx_Marleen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:55

Ik ben ook al geweest afgelopen vrijdag vond het best leuk maar niet dat je zegt de ju van het.

MyWup

Re: Paardenshow Levade komt in Maart en April naar Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:51

ik ga er ook heen,op 8 april in leeuwarden.
gekregen van mijn man als verjaardagskadootje!!
ik hoop dat mijn man zich ook vermaakt,die heeft niet
zo veel met paarden......

JuuLePuuL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:08

Ik ben er ook bij! 8 april in lwd!

_Elaine_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 19:22

als ik het zo lees is het qua niveau best te vergelijken met apassionata,
wat dat betreft ben ik blij dat ik dan niet gegaan heb,
al hoewel ik het denk ik toch wel graag had mee gemaakt,
ach sparen voor de volgende show,
hopen dat ze met GOA een beetje opschietten

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 11:14

Naar Goa wil ik ook weer een keer terug , hoewel ik begrepen heb dat het niveau daar ook wat minder van geworden is sinds wij daar zijn geweest (de eerste toernee door Nl). Maar goed, eerst zien, dan geloven

Wij gaan over een kwartier naar Levade toe

Ssusan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:32

Ik ga 8 april in Leeuwarden:D Samen met groep van de manege, dus dat wordt sowieso gezellig
Mooie foto's ook, kan nu helemaal niet meer wachten!!

x_tico

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:46

HeeJ Ik Ben Vandaag Geweest!! In Tilburg:D Het Was echt Super Binnekort Foto's xx Britt

bluezarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 22:33

weet iemand ook hoeveel de cd kost? en hebben ze een beetje leuke/geschikte muziek onder de show staan?
ik kan het me helaas echt niet veroorloven om heen te gaan, en zeker niet om dan daarbij ook de cd te kopen, terwijl de cd in de toekomst nog bruikbaar is..

en als ik de cd zou willen kopen, zou je dan rondom de voorstelling daarheen kunnen gaan??

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 22:27

Wsn veel, de knuffeltjes kosten 15 euro :p Denk dat je net zoveel kwijt bent aan een kaartje op de 2e rang (€ 25), minstens... Daarbij, voor wat ik in Tilburg heb gezien, kom je niet binnen zonder kaartje.

Mijn foto's staan in elk geval online *~ klik ~*

Mii_X_HarrY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 22:29

ik ben er ook heen geweest.. de laatste dag dat ze in Den Haag stonden. Het was opzich leuk om te zien. Maar ik vond wel dat ze af en toe vaak de zweep er bij pakte als iets even niet lukte. En met dat paard dat moest kruipen op ze (voor)knieën vond ik ook best zielig.

newt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 08:51

Ben gister geweest naar leeuwarden... Was wel leuk, maar Goa had meer verhaal, wat het iets aantrekkelijker maakte. En inderdaad, vooral bij het stukje piaffe waar een paard op een houten plaat moest piaferen, werdt inderdaad veel de zweep gebruikt. Maar wat ik het stomst vond aan dit alles was dat de mensen op de vip sectie nauwlijks applaudiseerden... ik zat er ook, had een kaartje gekregen van iemand, maar als het aan mij lag ging ik gou op de gewone tribune zitten. Zaten een stel voor ons nors te zijn pfff dacht blijf dan thuis

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 18:46

hmm bij ons ging alles goed, werd er niet geslagen...

de balans en marjonette act vond ik allebei niets en ook minder vriendelijk overkomen als de rest... Maar geslagen werd er niet... Alleen werd af en toen de zweep op de been 'gelegd', maar geslagen? nee!

miss dat ze na een aantal shows der niet meer zo'n zin in hadden ?

Ssusan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:14

Ik was er gister ook in Leeuwarden! Het was mooi om te zien wat ze toch allemaal voor mekaar kregen bij die paarden! Met die balans vond ik ook niet zo, het leukste vond ik nog dat ze met die paarden shows deden zonder zadel. Met die cowboy bijvoorbeeld, het paard had er echt lol in En met die hond, geweldig!
Over het zweepgebruik, dat vond ik nog wel mee vallen, soms werd het gebruikt als hulpmiddel, om bepaalde plaatsen aan te raken op het paard, maar dat was absoluut geen slaan. En als ik soms zie hoe 'men' met gewoon rijden een tik geeft met de zweep zou ik hier helemaal niet beginnen over het zweepgebruik

Ssusan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:15

Wat ik ook geweldig vond was wanneer de paarden even besloten dat ze het anders wouden Zo kwam er een paard de piste in, die het eerst nodig vond om uitgebreid te gaan liggen rollen, om vervolgens gewoon braaf zijn kunstjes te vertonen

butterfly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:52

Ik ben gister geweest in Leeuwarden en vond het ook een zeer goede show. Beter als Appasionata. Goa blijft idd tog wel het mooiste. Wat mij opviel was 1 schimmel het leek wel of die een oog miste. Ik heb even een paar foto´s gekopieerd. Is dit meer mensen opgevallen? Deze foto's zijn niet van mij maar van Cheveyo hier op bokt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ssusan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:46

Je hebt gelijk! Het was mij niet opgevallen, maar nu ik zo die foto's zie lijkt het wel zo

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 21:20

Het lijkt niet alleen of hij een oog mist, hij mist ook daadwerkelijk een oog. Dat was ons ook opgevallen tijdens de show.

newt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 22:03

ja idd, ik zag het ook, en zei dat ook tegen m'n vriendin, maar toen ik 't der wou laten zien was het afgelopen... maar met een blind paard kun je ook veel doen hoor... Heb ook een ruin van 4 jr die aan zijn linker kant blind is, maar hij doet het super!
en idd sweep gebruik viel wel mee.. alleen bij die piaffe viel het me erg op.. je hoorde het alleen tikken maar GOA blijft het beste

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:05

Ik ga zondag in Leeuwarden met Emmelske @ Bokt, heb er erg zin in!

Ben ook bij Goa geweest, dat was gewoon echt een wereldshow! Zal mij benieuwen hoe dit zich uitpakt!

Rosalie123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 15:04

Ik ben er zaterdagavond heengeweest. Vond het een erg goede show! Echt knap wat die mensen doen! Ik vond vooral dat paard met die hond leuk

Redrumfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 16:53

ben er ook geweest, in Den Haag. Ik vond het echt super. Die paarden waren echt prachtig. Vooral de opening was heel mooi.

More

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:13

inderdaad, denk wel dat hij een oog mist als ik het zo zie!!
ben er zelf niet geweest, wil wel heel graag,, mag niet :'(
ik ben wel een keer naar GOA geweest, wil ik weer heen naar de derde, was echt heeel mooi!!!

Sjoukie1305

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 10:25

Ik ben gisteren geweest, vond het echt fantastisch! En vooral Michael Angel, damn wat een lekker man, die kom je niet vaak tegen op een paard hahaha! Ik zat helemaal vooraan op de vip-tribune en dan ook nog precies in het midden, hij kwam dus steeds recht op me af, een leuke bijkomstigheid hahaha!Ook waren de stallen erg netjes! alleen vond ik het wat jammer dat er altijd mensen zijn die gaan zoeken om toch kritiek te leveren, zoal bijv: ja hoor, ze zetten de paarden gewoon bezweet op stal! Deze paarden zijn zo goed getraind, die hijgen niet eens na een uur intensief bewegen en allemaal kregen ze een dikke zweetdeken op! En waarom ga je anders in de stal kijken, als ze ze uit gingen stappen stonden er niet eens paarden om naar te kijken!

JulienSVU

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 14:48

Ik ben er donderdag avond geweest en ik vond het echt ZO SLECHT! De paarden liepen onregelmatig, en ze leken er totaal geen plezier in te hebben! Ik vond het erg slecht! Ik heb me echt rot verveeld tijdens de show! Gelukkig duurde het maar 1,5 uur ik vond het mijn geld echt niet waard!

Pasamba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:13

Ik ben er gisteravond ook geweest en ik vond het echt een geweldige show!
Ik vond juist dat de paarden er WEL plezier in leken te hebben.
Ik vond het een super show!