Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.... of Bokt op je voorhoofd..
, of je bij de ehbo iemand ziet liggen die flauw gevallen is omdat ze de druk niet meer aan kan.
..

Daar staat in ieder geval wel Bokt.nl en Krato op
Om er een verplichting
op te stellen dat we op donderdag met eigen vervoer naar Den Bosch moeten en daar wel even opdrachten kunnen maken vor t vak fokkerij...
Vrijdag was nog niet zo erg... dan moet ik er toch heen voor t werk... Maja en die opdrachten gaan dan weer net over hengsten die op donderdag komen.... GRRRRRR
maar vind k niet echt leuk....Krato schreef:Ik doe vrijdagavond wel mn roze t-shirt aan, over mn jasDaar staat in ieder geval wel Bokt.nl en Krato op

Lenn schreef:Vraagje: waar koop je die kaartjes ergens op internet?
Alleen, is het niet enorm koud in zo'n hal als het buiten zo vriest? En thanks voor het programma Tequiro
Lenn schreef:Hmm ik ga maandag het KWPN eens bellen idd! Dan ga ik vrijdagavond ook naar de dressuuravond, heb er al erg veel zin in hahaAlleen, is het niet enorm koud in zo'n hal als het buiten zo vriest? En thanks voor het programma Tequiro
Lenn schreef:ooh nee wat een ramp![]()
Maar als we er vrijdag om een uur of 3/4 al zijn zullen we toch nog wel kaarten kunnen kopen voor 's avonds??